لیست قیمت خودرو جک JAC ۲۳ بهمن ایمالز | bedrive

اما برخی از خانواده‌ها در هر صورت به دنبال استفاده از خودروی سدان هستند. این افراد در بین گزینه‌های خرید خودروهای جک بیشتر به سمت خودروی جک J5 می‌روند که یک خودرو با طراحی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب شناخته می‌شود. این خودرو در کنار امکانات جالب و خاص خود، ایمنی قابل قبولی دارد و مصرف سوخت آن هم پایین است. هماهنگی مناسب این پیشرانه و گیربکس باعث شده که تجربه رانندگی با این خودرو جذاب باشد. استفاده از سیستم تعلیق مک فرسون در خودروهای جک این شانس را به شما می‌دهد که بسیاری از ناهمواری‌های جاده را احساس نکنید.

  • طراحی سپر، جلوپنجره، چراغ‌های جلو، گلگیر و کاپوت این خودرو که در چین با نام سی هائو یا سیهول X5 شناخته می‌شود، از نو طراحی شده است.
  • اگر علاقمند به طراحی داخلی محصولات تولید شرکت کره‌ای هیوندای هستید، می‌توانید با قیمتی مناسب‌تر برایخرید اقساطی جکS3اقدام کنید.
  • پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت 30 ماهه و با چک دریافت می‌شود.
  • بخش پایینی نمای جلو اس5 را یک سپر همراه با هواکش تزئین کرده است که با سه نوار افقی و شکل هندسی جالب خود به خشن بودن چهره خودرو کمک می‌کند.
  • خودروهای چینی از جذابیت زیادی در میان خریداران برخوردار هستند بخصوص مدل های شاسی بلند خودروهای چینی محبوبیت بیشتری دارند.

این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. سال 2011 هم JAC موتورز با صادرات خودروهایش، راه خود را به برزیل باز کرد. یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتورهای دیزلی بستند.

بخوانید:  سوالات استخدامی شرکت پتروشیمی ویژه آزمون های پتروشیمی 1401 | soalattalayi

معرفی و مقایسه انواع خودرو جک

وجود مانیتور 7 اینچی، مجله خبری خودرو بی درایوشگر باریک برای اطلاع رسانی زمان و هشدارها در بالاتر از نمایشگر به همراه کاربرد ادوات نقره فام و شبه فلز زیبایی خاصی به نمای داخلی خودرو بخشیده است. جنس سپر عقب این خودرو از پلاستیک سیاه رنگ است و استفاده از ادوات نقره ای رنگ و مه شکن در محلی اختصاصی ظاهری ایده آل به سپر داده است. در بسیاری از نمونه های خودرو جک S3 وجود ریل های باربند و دستگیره هایی به رنگ نقره ای با داشتن نواری نقره فام در قسمت قاب پنجره و رکاب به بازر عرضه می شوند. این خودرو دارای سه ردیف کروم است، و در پایین با داشتن انحنا در دو طرف به قابی پلاستیکی در پایین ختم می شود که شاید بتوان گفت مکان تقریبا نامناسبی را برای پلاک خودرو فراهم می اورد. شرکت خودرو سازی جی ای سی که آن را با نام جک می شناسیم از سال 1964 با عنوان خودرو سازی هیفی جیانگ هوای شروع به فعالیت کرد، و در سال 1997 با تغییر نام به شرکت آنهویی جیانگ هوای به فعالیت خود ادامه داد.

جک،جی 3 مدل 94

بنظر من نسبت به بقیه خودروهای چینی ماشین خوبی است و باید در نمایندگی ثبت نام کرد. یکی از نمایندگی های خوب در سطح تهران نمایندگی 1734 واقع در مطهری می باشد. صندلی راننده قابلیت عقب رفتن اتوماتیک در هنگام خاموش کردن ماشین را داشت .

http://besturnblog.ir

این خودرو با دو پیشرانه 2 لیتری و 1.5 لیتری مجهز به توربو شارژ تولید شده که نمونه ای که توسط مدیران خودرو عرضه می شود نمونه ی 1.5 لیتری توربو شارژ است. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد. این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند. اگر هدف شما حضور در بازار خرید ماشین جک است، این سه گزینه می‌تواند شما را به خودروهایی با کیفیت ساخت بالا و با استحکام بالا برساند که دسترسی به قطعات آن‌ها آسان است و از طرف دیگر خدمات پس از فروش کرمان موتور هم می‌تواند به شما کمک کند. به طور کلی باید گفت جک از پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که شرکت در طرحفروش اقساطی جکS3مزایای متعددی نیز برای خریدار دارد.

بخوانید:  مشخصات فنی و قیمت روز انواع خودرو آلفارومئو کارنامه | bedrive

جک،S5،دنده ای مدل 96