مشخصات ماشین جک قیمت ماشین جک امکانات و تجهیزات خودروی | bedrive

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

خودروی جک J5 MT دنده ای سال 2016

جک S5 اتومات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. باک این خودرو ۵۵ لیتر گنجایش دارد و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر راه، ۷.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و با این حال توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند. سیستم ترمز هر چهار چرخ جک S5 دیسکی بوده و به سیستم ترمزضدقفل مجهز است.

  • انواع متنوعی از خودروهای جک در بازار موجود است که هر کدام به نوبه خود طراحی بی نظیر و منحصر به فردی دارد.
  • با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.
  • طراحی داخلی و خارجی این خودرو یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5 است.
  • برای اطراف اهرم تعویض دنده یک فضای خالی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن‌همراه تعبیه شده است.
  • اما به دلیل اینکه جعبه دنده برای حالت اکونومی جهت پایین آمدن مصرف سوخت، کمی کندی در حین کاهش دنده و یا به اصطلاح در حین معکوس کشیدن وجود دارد، اما این کندی اصلا آزاردهنده نمی باشد.

مجله خبری خودرو بی درایو هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد. برای وارد شدن به کابین این خودرو میتوانید فقط با فشردن دکمه ای که روی درب ماشین قرار دارد درب ماشین را باز کنید و به کابین وارد شوید. تا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند. این مشکل باعث شد که کمپانی ها مجبور شوند در طراحی ماشین های خود از طرح های به روز جهانی استفاده کنند.

بخوانید:  بهترین شاسی بلندهای لوکس 2022

مزایای جک S3

چراغ های جلو این خودرو به زیبایی طراحی شده و جلوه ویژه ای به خودرو می دهد. سپر این خودرو به نسبت ساده است و تنها در بخش کوچکی در قسمت زیرین دارای پلاستیکی به رنگ سیاه است. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم . آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید.

کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است؟

برای اطراف اهرم تعویض دنده یک فضای خالی به جهت قرار دادن اشیایی همچون تلفن‌همراه تعبیه شده است. برخی درگاه‌های مختلف نظیر پورت برق ۱۲ ولت، پورت USB ،AUX و فندک خودرو نیز در این قسمت جای داده شده‌اند. غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند. یه مطلبی رو هم بگم فکر اینکه این ماشین یه ماشین چینی هست و ارزش خرید نداره رو از ذهنتون خارج کنید و ازش لذت ببرین .

http://besturnblog.ir