مشخصات فنی خودرو جک اس 5 JAC S5 + تصاویر کاربلد | bedrive

جک S3 -یکی دیگر از محصولات کمپانی جک موتور است که بعد از فروش خوب شاسی بلند S5 در ایران ، کرمان موتور نیز قصد عرضه مدل 2014 این خودرو را کرد. البته این خودرو مورد فیس لیفت قرار گرفته است اما در ایران همان نسخه ی اولیه آن توسط کرمان موتور عرضه می شودادامه مطلب… جک اس۵ دنده‌ای در هنگام به ورود به بازار ایران یک تحول عظیم را در صنعت خودروهای چینی بازار ایران رقم زد؛ زیرا هم امکانات و هم شتاب بسیار راضی کننده‌ای را در بازاری به همراه داشت که از خودروهای چینی بی کیفیت اشباع شده بود. افرادی که به مدل های ماشین ایتالیایی علاقه خاصی دارند بیشتر به دنبال خرید جک جی 5 هستند.کاپوت کشیده، سپر مشکی جلو خودرو از جمله مشخصات بارز این خودرو محسوب می شوند. این خودرو از جمله خودرهای جک است که این روزها در بازار فروش بالایی دارد. با توجه به آمار خرید و فروش ماشین جک در ایران و همچنین قیمت محصولات و مشخصات فنی آنها، می‌توان گزینه‌های مختلفی را امتحان کرد.

  • کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ…
  • کابین جک اس۵ از لحاظ گنجایش فضای داخلی ظرفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده و پنج سرنشین بزرگسال با حداقل محدودیت می‌توانند در این فضا حضور پیدا کنند.
  • این خودرو از نظر شکل ظاهری بزرگ و جادار است و جزء خودروهای شاسی بلند محسوب می شود.
  • همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.
بخوانید:  خرید فروش سمند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

برای ارتباط با ما، مجله خبری خودرو بی درایوات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید. و از نکات منفی می توان به متریال نه چندان مرغوب کابین، استفاده از تسمه تایم به جای زنجیر در پیشرانه و نیاز به تعویض ان در فواصل زمانی کوتاهتراشاره کرد. بنابراین شما با پرداخت کمترین پیش پرداخت، از مزایای تحویل فوری و اقساط بلند مدت برای تصاحب یک خودرو جذاب بهره خواهید برد. پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت 30 ماهه و با چک دریافت می‌شود. سلام دوستان.الان این چک شده 210 میلیون کسی جرات داره بخره.همون بهتر که پراید 40 میلیونی سوار شیم خدارو شکر کنیم.اینقد کفر گفتیم که این شدیم.از ماست که بر ماست. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

خودروهای جک موجود در بازار ایران

تفاوت دیگری که نسخه اتومات نسبت به نسخه دنده ای دارد این است که در در سپر جلوی خودرو از سنسور پارک استفاده شده است. نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم 1997 سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه است. قدرت تولید شده توسط این موتور 235 نیوتون متر است که در طیف دور موتور 2000 تا 4000 دور در دقیقه در دسترس می باشد.

خودروی جک J5 MT دنده ای سال 2016

ولی چیزی که باعث جذابیت کابین جک s5 امکاناتی است که است که بر روی آن قرار دارد مانند تهویه مطبوع دوگانه، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک برقی و برخی امکانات دیگر که این امکانات را در بخش آپشن ها به صورت کامل توضیح خواهیم داد. طراحی بخش داخلی نسخه اتوماتیک با نسخه دنده ای تفاوتی ندارد اما در کل می توان طراحی کابین این خودرو با توجه به قیمت ان که نسبتا ارزان است خوب و موفق می باشد. دلایل مختلفی برای قرار دادن خودروی جک S5 به عنوان محبوب‌ترین گزینه وجود دارد. این خودرو هم از لحاظ طراحی خارجی بدنه و هم از لحاظ امکانات رفاهی یکی از بهترین خودروهای برند جک در بازار محسوب می‌شود و زیبایی‌های خاص خود را دارد. طرفداران این خودرو با یک موتور با حجم ۱۹۹۷ سی‌سی مواجه هستند که قدرت آن به کمک یک گیربکس شش سرعته دستی و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه کنترل می‌شود. این پیشرانه می‌تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

بخوانید:  معرفی انواع مدل های ماشین ام وی ام mvm در بازار خودرو ایران خودرو 45 | bedrive

همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. تا سال 2003 این برند توانسته بود خط تولید کاملی هم از کامیون‌های سبک، سنگین و متوسط را داشته باشد. • تنها یک نوع پیشرانه برای این خودرو قابل سفارش است و آن نیز شامل نمونه تنفسی 6/1 لیتر است. فرم کلی داشپورت بخصوص در قسمت نمایشگر و مجاری تهویه هوا با حالت پرانتزی به طراحی کراس اورهای آمریکایی شباهت دارد. در نمای پشتی این خودرو ارتفاع سقف در قسمت عقب با شیب ملایم کاهش داده شده است که به شکلی هوشمندانه باعث شده تا کم عرض بودن این خودرو در نمای پشت به چشم نیاید. نبود خطوط حجم دهنده خاص در فرم کلی بدنه همانند قسمت درها و گلگیر جلو گواهی بر طراحی ساده در این قسمت ها است.

http://besturnblog.ir