کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | bedrive

در یک جمع بندی می‌مجله خبری خودرو بی درایو اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت. جک جی 4 یکی از مدل های خودرو جک می باشد که این روزها در بین مشتریان خودرو محبوبیت بالایی پیدا کرده است. از جمله امکانات رفاهی و مشخصات فنی این خودرو می توان به مواردی همچون صندلی های جک، طراحی ارگونومی ، اسب بخار 103 و موتور پر قدرت اشاره کرد.

  • خطوط حجمی روی پروفیل جانبی و درب کاپوت به همراه فلاپ‌های مشکی در بخش رکاب نیز سبب خوش فرم‌تر به نظر رسیدن نمای ظاهری جک اس۵ شده است.
  • سپر این خودرو به نسبت ساده است و تنها در بخش کوچکی در قسمت زیرین دارای پلاستیکی به رنگ سیاه است.
  • زمانی خریدار راغب به خرید این خودرو خواهد شد که بهترین شرایطفروش اقساطی خودروجک s3 به او پیشنهاد شود و در غیر اینصورت ممکن است از خرید خود صرف نظر کند.
  • مرسی از شما دوستان که مارا تا پایان این مقاله همراهی کردید شما میتوانید که برای مشاهده مشخصات ماشین های بیشتر میتوانید به صفحهماشین و مشخصات فنیمراجعه نمایید همچنین میتوانید که برای مشاهده مقاله های بیشتر به بخشمقالاتمراجعه نمایید.
  • برای اطلاع از آخرین اخبار، شرایط فروش و جدیدترین محصولات کرمان موتور در خبرنامه عضو شوید.

جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد که این اصلا عدد خوبی نسبت به مصرف سوخت نسخه دنده ای نیست. این ماشین در هنگام رانندگی در جاده های برون شهری بین 7.2 تا 8 لیتر در هر 100 لیتر مصرف سوخت دارد. اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند. در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد. از نکات مثبت آن می توان به طراحی ظاهری زیبا، کابین جادار و جذاب، امکانات رفاهی قابل قبول، پیشرانه پرقدرت و خدمات پس از فروش گسترده کرمان موتورنام برد.

بخوانید:  قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | bedrive

ایمنی مطلوب و توان فنی قابل قبول

در بازار به شدت رقابتی خودرو، همیشه باید نگاهی به پیشرفت در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی و فنی داشته باشید. خودروسازی JAC در ژوئن سال 2005 مرکز تحقیق و توسعه و طراحی جک- ایتالیا را تأسیس می‌کند تا بهبودی از نظر طراحی و فنی را در محصولاتش ایجاد کند. فرمان چرمی، طراحی ارگونومی، موتور ژاپنی،داشتن المان های بی نظیر در کابین ها و وجود اسب بخار 141 در خودرو از جمله امکانات بی نظیری است که در این خودرو تعبیه شده است. این خودرو چینی نیز می‌تواند رقیبی برای جک باشد، اما فراموش نکنید که جک S3 از نظر زیبایی، کیفیت پیشرانه و استحکام بدنه از تمامی رقبای خود برتر است.

خودرو جک KMC T8

در واقع چراغ های بادامی شکل و خطوط کناری در ظاهر خودرو بیانگر خجالتی بودن ظاهر خودرو به همراه مقداری چاشنی خشونت است. این خودرو جک با طراحی بی نظیر و ظاهر زیبا با خودرو برلیانس در بازار به رقابت می پردازد. بنابراین با توجه به این شرایط ویژه خرید خودرو از شرکت سایا، شما می توانید برای خرید هر یک از محصولات شرکت کرمان خودرو با واحد فروش شرکت سایا خودرو تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را در این مورد دریافت کنید. در این خودرو تعداد اندکی کلید تعبیه شده است تا از شلوغی داخل آن جلوگیری شود. خودروهای داخلی و خارجی بسیاری امروزه در کشور وجود دارند که افراد توانایی پرداخت هزینه های آن را به صورت یک جا ندارند و تنها راه کار برای خرید خودروی مورد نظر استفاده از شرایط فروش خودروی اقساطی است.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو سمند در تهران دیوار | bedrive

جک،جی 4 مدل 97

برای پاسخ به تقاضای خرید اقساطی جک s5 دنده‌ای و همینطور خرید اقساطی جک اس5 اتوماتیک، سپندخودرو بهترین شرایط خرید جک s5 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد. با توجه به شرایط خرید اقساطی جک اس 5 که کرمان موتور تعیین کرده است، بهترین راه خرید اقساطی جک S5، استفاده از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در سایت سپندخودرو است. در ادامه لیستی از مشخصات فنی جک اس 5 را در قالب یک جدول برای شما آورده‌ایم. آیتمی که چینی‌ها حتی تولیدات بی‌کیفیت خود را نیز با این ترفند به فروش بالا می‌رسانند.

http://besturnblog.ir