مشخصات ماشین جک قیمت ماشین جک امکانات و تجهیزات خودروی | bedrive

همان طور که می دانید فروش اقساطی خودروهای داخلی توسط شرکت سایا شامل محصولات کرمان خودرو نیز می باشد (تا پیش از این امکان فروش اقساطی خودروهای مونتاژی و وارداتی وجود نداشت و تنها فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا امکان پذیر بود). زمانی که خریدار مایل به خرید جک S3 به صورت قسطی باشد مسلما مجموعه ای را انتخاب می کند که بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را به او پیشنهاد کند و فشار مالی زیادی را به وی تحمیل نکند چرا که در غیر این صورت ممکن است از خرید خودرو صرف نظر کند. در این مقاله به بررسی کامل خودرو جک S5 دنده‌ای و جک اس5 اتوماتیک پرداختیم. سپندخودرو شرایطی را به وجود آورده تا امکان فروش اقساطی JAC S5 برای همه متقاضیان وجود داشته باشد. صندلی‌های جک اس5 ارگونومی بسیار خوبی دارند و فضای کافی برای راحت نشستن سرنشینان جلو و عقب وجود دارد. در مجموعه باید گفت کابین این خودرو و امکانات آن یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5و استقبال از آن بوده است.

  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.
  • طرح کلی داشبورد به دلیل بهره‌مندی از تریم نقره ای رنگ، شکل مناسب دریچه‌های تهویه و سایر بخش‌ها، نمایی جالب و جذاب برای کابین این خودرو پیکاپ فراهم آورده است.
  • جعبه دنده ی 6 سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد.

زیرا مجله خبری خودرو بی درایو تمامی خودروها را بر اساس معاملات روز همان تعیین می‌کند و می‌توانید خیالتان را راحت کنید که ماشین جک S3 را با قیمت واقعی و حاشیه سود منطقی دریافت خواهید کرد. همچنین بهتر است بدانید که با خرید قسطی محصولات جک و لیفان کرمان خودرو به صورت رسمی نه تنها بهترین انتخاب را داشته اید بلکه خریدی به صرفه، اقتصادی و منطقی را تجربه می کنید. • میانگین مصرف این خودرو 6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است که احتمالا با توجه به نوع بنزین و شرایط کشور ما مقدار آن به 7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر برسد.

بخوانید:  کلاه جشن و تولد تم سوپرمن- فروشگاه همنشینی

وضعیت فروش جک S5 در بازار ایران

با این حال اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور را دارید و بین عرضه کنندگان خودرو تردید دارید که قیمت کدام یک واقعی‌تر است، سایاخودرو بهترین مجموعه پیش روی شماست. در کشور ایران شرکت کرمان موتور مسئولیت مونتاژ و واردات محصولات شرکت جک را برعهده دارد و تا به حال خودروهایی نظیر S3، S5، J4 و … به سیستم این شرکت وارد شده و روانه بازار خودرو در ایران شده است. جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استانداردهای لازم هم‌اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می‌رسد. این خودرو از از سیستم‌های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می‌برد تا در شیب تند و پیچ‌ها کنترل خودرو حفظ شود.

ارتباط با خودروبانک

در نمای خارجی خودرو با استفاده از خطوط مختلف تلاش در ایجاد انحناهای مختلف، حجم‌های خشن و به وجود آوردن نمایی اسپرت بوده است. خوشبختانه مهندسین خط تولید کارخانه جک در زیبایی خودرو به نتیجه مورد انتظار رسیده اند و محصولی اسپرت و دیدنی خلق کرده اند. طراحی داخلی و خارجی این خودرو یکی از دلایل اصلی محبوبیت فروش اقساطی جک S5 است. در نسخه اتوماتیک جک s5، دنده ها به نرمی تعویض می شوند و زمانی که دنده تعویض می شود به کابین و سرنشینان ضربه ای وارد نمی شود. اما به دلیل اینکه جعبه دنده برای حالت اکونومی جهت پایین آمدن مصرف سوخت، کمی کندی در حین کاهش دنده و یا به اصطلاح در حین معکوس کشیدن وجود دارد، اما این کندی اصلا آزاردهنده نمی باشد.

بخوانید:  گلگیر جلو چپ جک S5 تن پارت کالا-پارس قطعه

الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. نمای روبه‌روی S5، حالت چهره‌ی یک کراس‌اوور عبوس و خشن را القا می‌کند. فرم چراغ‌ها در قسمت بالایی تراش خورده و اندکی شکسته است تا گرافیک مناسبی را ایجاد نمایند. جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است.

http://besturnblog.ir