کتاب کمک درسی چهارم دبستان قیمت خرید کتابکو | ketabko

کتاب کمک درسی چهارم دبستان قیمت خرید کتابکو | ketabko

اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. این کتاب، تمرینات متنوعی برای بعد از یادگیری دارد تا مطالب را از حافظه کوتاه‌مدت، به حافظه بلندمدت منتقل کند. در ابتدای هر بخش، کلبه آموزش قرار دارد که در آن تمامی نکات مهم و قواعد خاص زبان را به دانش‌آموز می‌آموزد. اولین قسمت‌های سخت و جدی دروس از این کلاس شروع شده و دانش‌آموز برای اولین‌بار، با بعضی از مفاهیم روبرو می‌شود.

  • در ادامه توضیح کوتاهی در مورد انواع کتاب کمک درسی دبستان داده شده است.
  • این کتاب تالیف فرزاد تندرو و آرزو فراهانی است و شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی است.
  • در این صفحه از سایت کتاب بادبادک شما عزیزان می‌توانید بهترین کتاب‌های کمک درسی دبستان برای کودکان را با قیمت مناسب و کمترین هزینه ارسال تهیه کنید.
  • ویژگی منحصربه‌فرد کتاب‌های گردآوری شده در این صفحه، آموزش مسائل مختلف از طریق بازی، سرگرمی، رنگ‌آمیزی، قصه و روش‌های جذاب است که کودکان با اشتیاق فراوان به حل تمارین کتاب‌ها بپردازند.
  • این کتاب تالیف مجید علی‌محمدی است و شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی است.

پایه تحصیلی کودکان در دروس مختلف در این دوره تحصیلی گذاشته می‌شود. از این‌رو تقویت کودکان در مفاهیمی مثل ریاضی، فارسی و دیکته بسیار مهم است. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد انواع کتاب کمک درسی دبستان داده شده است. با ورود کودکان به مقطع اول دبستان تقریبا مهم‌ترین گام زندگی آنها به سمت پیشرفت برداشته می‌شود.

کتاب هوش ریاضی پیش دبستانی

این کتاب تالیف حامد شریفیان است و شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی است. این کتاب تالیف محمدرضا فاتحی نسب و مهرناز صادقی است و شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی است. این کتاب تالیف مرضیه غلامی است و شامل درسنامه، تست و نمونه سوال تشریحی است.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت خودرو جک در تهران دیوار | bedrive

انتشارات همراه دانش

استفاده از کتاب‌های کمک درسی یکی از بهترین راه‌ها برای این مهم است. تمامی کتاب‌های کمک درسی در این صفحه با استفاده از آخرین روش‌های روز آموزشی دنیا با استفاده از سرگرمی به تقویت پایه تحصیلی کودکان کمک می‌کند. شما عزیزان می‌توانید انواع کتاب کودک و کتاب کمک درسی دبستان را با قیمت مناسب از سایت کتاب بادبادک تهیه کنید. این کتاب تالیف نوشین باباشاه است و شامل درسنامه و نمونه سوال تشریحی است. این کتاب تالیف علیرضا رئیسی امجد و اکرم نژاد فلاح است و شامل درسنامه و تست است. سال‌های ابتدایی دبستان یکی از پرچالش‌ترین دوران تحصیل است.

ویژگی منحصربه‌فرد کتاب‌های گردآوری شده در این صفحه، آموزش مسائل مختلف از طریق بازی، سرگرمی، رنگ‌آمیزی، قصه و روش‌های جذاب است که کودکان با اشتیاق فراوان به حل تمارین کتاب‌ها بپردازند. این موضوع سبب اشتیاق کودکان در تحصیل و آموزش می‌شود. ایجاد بستر و امکانات مناسب برای رشد و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان همواره یکی از دغدغه‌های والدین بوده است. در این صفحه از سایت کتاب بادبادک شما عزیزان می‌توانید بهترین کتاب‌های کمک درسی دبستان برای کودکان را با قیمت مناسب و کمترین هزینه ارسال تهیه کنید. دانش آموزان مقطع اول دبستان تنها 5 درس اصلی ریاضی، علوم تجربی، فارسی، نگارش و قرآن را آموزش می‌بینند. اما اگر از همین ابتدا تمایل به شرکت کردن و قبولی آنها درآزمون بهترین مدارس تیزهوشان را دارید، باید با استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی سطح هوش و استعداد و خلاقیت فرزندتان را تقویت کنید.