فروش اقساطی جک S5 با تسهیلات طولانی مدت سپند خودرو | bedrive

تصاویر منتشر شده از فیس لیفت جک S5، خودرویی را نشان می‌دهد که تغییرات زیادی پیدا کرده است. جک اس۵ دنده‌ای شتاب قابل توجهی دارد و از اکثر رقبای چینی خود عملکرد بهتری دارد؛ چنانچه در رویارویی با خودروهی کره‌ای نظیر هیوندای سانتافه و کیا اسپورتیج با موتور ۲۴۰۰ سی‌سی نیز در بحث شتاب پیروزی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد. تا سال 2016 جک موتورز به تولید انواع مختلف خودرو پرداخت و در این سال قرارداد همکاری مشترک با شرکت فولکس واگن بست. سال 2020 هم JAC و فولکس واگن آلمان روی همکاری استراتژیک با یکدیگر سرمایه‌گذاری کردند. تا اینجای کار کارخانه جک انواع کامیون‌های سبک و سنگین و متوسط، خودروهای ون و آفرود را تولید می‌کرد.

جک S5 دنده‌ای بسیار تمیز در حد

هماهنگی در اجزای این قسمت خودرو مانند وجود خط بدنه از گوشه ی چراغ عقب تا لبه ی در جلو خودرو از ویژگی های بی نظیر طراحی بدنه است. همچنین طبق آنچه که شرکت کرمان موتور اعلام کرده این خودرو در تست دوام این خودرو بیش از 40 هزار کیلومتر را با بنزین معمولی در جاده های ایران بدون هیچ مشکلی سپری کرده است. برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید. طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود.

جک جی 4 مدل 1400

در نسخه اتوماتیک ایربگ راننده، سرنشین جلو و جانبی جلو وظیفه این را دارند که از سرنشینان محافظت کنند. در بررسی هایی که انجام شده این خودرو زمان رانندگی در ترافیک و خیابان هایی که شلوغ هستند 12.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. این ماشین در رانندگی جاده ای 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. به طور کل می‌توان اظهار داشت که گرچه کیفیت متریال کابین جک اس۵ اندکی نسبت به رقبا پایین‌تر به نظر می‌رسد اما از لحاظ جادار بودن و سبک طراحی توانسته نظر مثبت مشتریان این گونه کراس اوورهای نه چندان گران قیمت چینی را نسبت به خود جلب سازد. کابین جک اس۵ از لحاظ گنجایش فضای داخلی ظرفیت مناسبی را در اختیار کاربران قرار داده و پنج سرنشین بزرگسال با حداقل محدودیت می‌توانند در این فضا حضور پیدا کنند.

بخوانید:  STELVIO آلفارومئو ایران | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو 2008 شرکت تصمیم گرفت تا به بازار جذاب و پرطرفدار خودروهای سواری به صورت رسمی وارد شود. در این سال، خودروسازی JAC تنها خودروسازی بود که هم در زمینه خودروهای سنگین و هم در زمینه خودروهای سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت می‌کرد. با توجه به همه این امکانات و قدرت موتور اکثر افراد مایل به خرید این مدل از خودرو جک در بازار هستند.

http://besturnblog.ir

جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود. هاوال H2 نام یکی از محصولات پرفروش کمپانی گریت وال است که در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را به خود اختصاص داده است. هایما S7 نام یکی از محصولات کراس اوور ودروسازی کوچک هایما است که در ایران توسط ایران خودرو عرضه می شود . مدل توربو شارژ این خودرو با ظاهری متفاوت از سال 1396 وارد بازار ایران شد و به دلیل داشتن امکانات بیشتر فروش بهتری نسبت به مدل اتومات تجربه کرده است. مجله بیمه دات کام، راهنمای کامل به‌روزترین اطلاعات و اخبار بیمه و اینشورتک در کشور است.

  • فرمان چرمی، طراحی ارگونومی، موتور ژاپنی،داشتن المان های بی نظیر در کابین ها و وجود اسب بخار 141 در خودرو از جمله امکانات بی نظیری است که در این خودرو تعبیه شده است.
  • افرادی که به مدل های ماشین ایتالیایی علاقه خاصی دارند بیشتر به دنبال خرید جک جی 5 هستند.کاپوت کشیده، سپر مشکی جلو خودرو از جمله مشخصات بارز این خودرو محسوب می شوند.
  • نمی‌شود از دلایل محبوبیت طرحفروش اقساطی جکS3به عنوان یک خودرو چینی گفت، اما از آنچه که چینی‌ها با توسل به آن تولیدات خود را در کشورهای دور و نزدیک عرضه می‌کنند، نگفت.
  • جک شرکتی است که در سال 1964 تاسیس شد و در ابتدا تنها به تولید کامیون های تجاری می پرداخت.
  • این خودرو از از سیستم‌های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می‌برد تا در شیب تند و پیچ‌ها کنترل خودرو حفظ شود.
بخوانید:  خودرو مدیران خودرو قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های mvm زومیت | bedrive