فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

نوع شاسی این اتومبیل، یکپارچه و چرخ جلو و عقب آن از نوع اسپرت انتخاب شده است . آلفارومئو جولیتا محصول کشور ایتالیا است و نوعی هاچ بک با ابعاد و اندازه‌های کوچک و جمع و جور به شمار می‌رود. به همین دلیل هم افراد خاصی به دنبال خرید و استفاده از آن هستند. این خودرو ایتالیایی با نام جولیتا تایپ ۹۴۰ نیز معروف و شناخته شده است. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

http://besturnblog.irمجله خبری خودرو بی درایو اوربیتال سیلور، باتری اوربیتال پریمیوم و باتری سوزوکی برند هایی از سپاهان باتری هستند که این قالب از باتری را تولید کرده اند. سپاهان یکی از بهترین تولیدکنندگان باتری خودرو در خاورمیانه است که باتری های خود را صادر می کند. شرایط آب و هوایی، طرز استفاده راننده از خودرو و بسیاری از موارد دیگر هست که روی عمر باتری تاثیر مستقیم می گذارد.

انتخاب

اما در اوایل ساخت کارخانه، شرکت فرانسوی داراک، شهر میلان را مناسب‌تر برای ساخت کارخانه دانست و در نهایت کارخانه آن، به شهر میلان منتقل گردید. اگر طراحی چهره آلفا رومئو میتو نتوانسته در حد نام آلفارومئو شما را راضی کند اصلاه نگران نباشید. طراحی پنجره‌ها به‌صورت کشیده باعث شده طول خودرو از آن چیزی که هست بیشتر به نظر بیاید. نمای تک در، در هر طرف به لوکس‌تر کردن هرچه‌تمام‌تر خودرو کمک کرده است. برخلاف میتو کاربرد این خطوط در جولیتا باعث شد ظاهر خودرو بهبود پیدا کند و بیشتر شبیه به یک اسپرت قدرتمند شود. وجود جلوپنجره مثلثی، طرز طراحی سپر خودرو و جایگاه پلاک در گوشه خودرو از انتخاب‌های پرتکرار آلفارومئو است.

بخوانید:  خرید فروش تابلو فرش نو و دسته دوم و کارکرده دیوار تهران

حداکثر سال تولید

جستجو برای قدرت، سبکی و عملکرد مناسب در تاریخ آلفارومئو باعث شده که هر جزء از ماشین با استفاده از غیرمتجانس ترین مواد طراحی و ساخته شوند. بویژه، بخش جلویی آلفا میتو دارای ورودی های هوای بزرگ است که جهت ایجاد امکان تنفس برای واحد قدرت نیرومند مورد نیاز است. این مدل همچنین دارای نسخه ای زیبا از پنجره ی مشبک کلاسیک و یک نشان برروی کاپوت است.

  • ایمنی هر سه خودرو مناسب بوده اما ولوستر و جولیتا با پنج ستاره ایمنی برتری نسبی با ام جی با چهار ستاره ایمنی دارند.
  • در ضمن همین موتور با استفاده از یک کیت آبارت قدرتی در حدود 240 اسب ایجاد می‌کنه که عملا توی این کلاس یک هیولاس.
  • محصولات الفارومئو در ایران از گستردگی خدمات و نمایندگی نسبت به سایر برندهای موجود برخوردار نیست اما توانسته با همین تعداد کم رضایت دارندگان این محصولات را نسبت به خودش جلب کند.
  • در واقع طول این خودرو ۴۳۵۱ میلیمتر بوده و عرض آن ۱۷۹۸ میلیمتر است.

دوست عزیز ،من از شرایط فروش داخل ایران خبر دقیق ندارم و برای اطلاعات کامل تر بهتر است از نمایندگی فروش سوال نمایید. محمد عزیز دو خودروی مورد نظر شما با یکدیگر قابل قیاس نیستند،در واقع نمی توان گفت قطعا کدام یک بهتر است چرا که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و در دو کلاس متفاوت هستند. در واقع این خودرو بیشتر برای جوانان و یا افرادی که تازه ازدواج کردند به همراه یک فرزند کوچک پیشنهاد می شود،برای استفاده های خانوادگی چندان گزینه قابل پیشنهادی نمی باشد. به خصوص با توجه به قیمتی که دارد انتخاب های بهتری وجود خواهد داشت. اما در کنار این امتیاز ها هندلینگ پایینتر،قدرت موتور کمتر و کیفیت پایینتری نسبت به جولیتا ارائه می دهد.

بخوانید:  فروش اقساطی خودرهای ام وی ام، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

آزمایگشر کوچک – خرید اسباب بازی