قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | bedrive

گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی آیـسین است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی این ماشین، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برایماشینی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد. طراحی ظاهری کیا اسپورتیج نسبتاً جذاب و عملکرد این خودرو نیز خوب ارزیابی شده است. موتور چهار سیلندر ۲.۴ لیتری این خودرو قدرتی معادل ۱۸۵ اسب‌بخار تولید می‌کند که در کنار مصرف سوخت ۹.۲ لیتری، به عنوان یک شاسی بلند محبوب و ایمن، خوب خودش را نشان داده است.

  • تیپ اسکای‌پک نیسان جوک، از موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که توانایی تولید 117 اسب‌بخار قدرت و 158 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.
  • در نتیجه ردیف سوم صندلی‌های سانگ یانگ رکستون G4 مشکلات معمول شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار را ندارد.
  • فضای کابین اسپورتیج نسل چهارم، از طراحی زیبایی برخوردار است و نسبت به نسل گذشته خود، کمی اسپرت‌تر شده است.
  • نسخه‌ هیبریدی 300h به‌دلیل استفاده از قانون تخفیف عوارض گمرکی برای خودروهای هیبریدی که سال‌ها قبل وجود داشت، ارزان‌تر از 200t است.

باسلام….بمجله خبری خودرو بی درایوم ماشینهای چینی وبقول بعضی ازدوستان یکبارمصرف…هزاربرابر ازاین آشغالهای داخلی است کیفیت ماشین های داخلی مثل پژو ها…سمند و…. این شاسی بلندها، فضای بزرگتری برای حمل بار و سرنشینان دارند و به طور میانگین ایمنی مطلوب‌تری نسبت به نمونه‌های کوچکتر دارند. فردا T5 با یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و موتورهای 1.5 توربوشارژ و 1.8 لیتری توربوشارژ خریداری می‌شود که البته موتور 1.8 لیتری، فقط برای T5L خواهد بود. بهتر است بدانید که موتورهای 1.6 و 1.8 لیتری آن نیز فقط با گیربکس‌های دستی همراه می‌شوند.

بخوانید:  فیلم زیبای سرعت با ماشین سمند فیلو | bedrive

کرایه انواع ماشین شاسی بلند

در نsخه فول آپشن خودرو ایمنی و تجهیزات مناسب، موتور قدرتمند و توربوشارژ قرار داده شده است. چانگان محصولی مشترک در همکاری فورد، مزدا و سوزوکی است و خودروهای خود را در کشور چین تولید می کند. این برند چینی یکی از چهار خودروساز بزرگ و مطرح کشور چین به شمار می آید و در سال 2012 در حدود 1.9 میلیون دستگاه خودرو به بازارهای داخلی و بین المللی تحویل داده است. درهرصورت باوجود ارائه آپشن‌های کافی این خودرو باقیمت «نسبتا» مناسب ۴۳۰ میلیون تومانی در نسخه دستی قابل خریداری در بازار است و در نسخه اتومات توربوشارژ قیمت آن تا حدی غیرمنطقی شده و به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نزدیک می‌شود. البته این موارد فقط پیش‌بینی است و برای بررسی شرایط نهایی حضور این خودرو و هزینه‌های نگهداری آن حداقل باید یک سال از زمان عرضه نخستین نمونه‌های آن صبر کرد.

هیوندای سانتافه نیو

اگر بخواهیم بگوییم محبوبیت کدام مدل بیشتر است باید بدانید که شاسی بلند نسبت به کروک بسیار محبوبیت بیشتری دارد . شاسی بلند از دید خیلی از رانندگان گزینه بسیار مطلوبی برای خانواده می باشد اما برای جوانان اصولا این مدل از خودرو زیاد مورد پسند نیست . شاسی بلند به مدلی از ماشین می‌گویند که ارتفاع آنها از ماشین‌های معمولی یا همان سواری بسیار بیشتر است . با توجه به مقاله ای که مطالعه کردید، خودروی مدنظر را انتخاب و قیمت را در سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک مشاهده فرمایید. به این رده از ماشین‌های شاسی بلند، کراس‌آور کامپکت هم گفته می‌شود، این ماشین‌ها بر پایه سواری‌های موجود در کلاس B ساخته شده اند.

بخوانید:  قیمت ایران خودرو سمند بازار و نمایندگی خودرو | bedrive

محصولات ام وی ام شاسی بلند

خودرو MVM x55 دارای 4 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو و دو عدد ایربگ جانبی جلو است. صفحه کیلومتر دیجیتالی با سیستم اینفوتینمنت خودرو در یک مانیتور بزرگ 24.6 اینچی ادغام شده است. این خودرو در دو مدل 5 نفره و 7 نفره قابل تهیه است و یکی از مشخصات ظاهری جالب توجه این خودرو استفاده از رینگ‌های 20 اینچی و لاستیک‌های ساخت کویر تایر است. اگر بخواهیم از کروک‌های ارزان‌قیمت نام ببریم , باید به ماشین‌های کمپانی‌های تویوتا , هیوندای و هوندا اشاره کنیم که هم ارزان و هم با کیفیت هستند . کلیه خودروهای موجود در سایت کاسپین رنت، تحت مالکیت مستقیم می باشد و همچنین نرخ های موجود در سایت کاملا بروز و رقابتی می باشد و هنگام عقد قرارداد هزینه اضافی به عهده مشتری نخواهد بود. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

http://besturnblog.ir