فیلم زیبای سرعت با ماشین سمند فیلو | bedrive

بنابراین یادتون باشه در هر صورت طول عمر باتری خودرو شما از هر نوعی که باشد به نحوه نگهداری شما از باتری ماشین بستگی دارد. گرمای بیش از حد باعث کاهش سطح آب مایع الکترولیت باتری سمند می شود. گرمای بیش از حد همچنین می تواند باعث تسریع خوردگی اجزای داخلی باتری خودرو شود، این اتفاق باتری سمند شما را دچار آسیب می کند. در صورت لزوم، می توانید با یک روکش نمدی، از باتری سمند خود در برابر گرما مراقبت کنید. باتری سمند سورن دارای ولتاژ اسمی 12 ولت هستند که بسته به میزان شارژ می تواند کمی تغییر کند و این به تنهایی برای ایجاد مشکل کافی نیست. اگر باتری های زیادی را به صورت سری سیم کشی کنید، به طور بالقوه می توانید به ولتاژ کافی برای دست پیدا کردن به منطقه خطرناک، برسید.

  • قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد.
  • در زمان مراجعه برای خرید اقساطی سمند و استفاده از خرید اقساطی سمند دوگانه، حتماً دسته چک، مدارک شناسایی، پرینت گردش چند ماه اخیر حساب، مدارک شغلی مانند فیش حقوقی و یا جواز کسب در صورت دارا بودن و مدارک و مستندات محل سکونت خود را به همراه داشته باشید.
  • سمند LX یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد.

بعد از پرداخت پیش قسط و دریافت خودرو سند خودرو و پلاک به نام شما خواهد خورد. در برخی مکان‌ها که خرید اقساطی سمند دوگانه را به شما ارائه می‌دهند، چنانچه شما زودتر از موعد چک قسط خود را بپردازید، از سود چک کم می‌شود. ظاهر سمند نسبت به نسخه اولیه آن که در اوایل دهه هشتاد ارائه شد تغییر آنچنانی نداشته است اما مدل‌های جدیدتر آن مثل سمند ال ایکس EF7 نسبت به مدل‌های قبلی ظاهر جذاب‌تری دارد.

بخوانید:  بررسی خودرو آلفا رومئو جولیتا اجاره خودرو نوین ایرانیان | bedrive

فروش اقساطی خودرو سمند EF7 دوگانه

بله دقیقا ، سمند های یکم مدل پایینتر که حتی جنس و استحکام بدنشونم بهتره از جدیداش و الیاژ ورق سفیده که کیلویی هم حساب کنیم خیلی خیلی از حلب اهن پژو ها و رنو ها گرونتره . ال ۹۰ که نیمکته صندلیاش و کوچیکتره ، پژو ها هم که پول ارم پژو رو میگیرن و گرنه حلب از ورق سفید خیلی ارزونتره هر چند سمند جدیدا هم اهنی و سبکترن متأسفانه اکثرا. اونایی هم میگن ال ۹۰ خوبه معمولا از فنی چیزی سرشون نمیشه و برا یه پیچ سفت کردن هم به تعمیرگاه میخوان مراجعه کنن ، وگرنه از تمام پارامتر ها از ایمنی تا جاده خور بودنو سواری سمند بهتره هر چند کم ، هرچند زیاد. کاستی هایی هم که هست مشکل از ماشین نیست ، از کیفیت قطعات و دزدی خودروسازیه ، وگرنه امکان نداره ماشینی که پلت فرم پنین فارینای ایتالیا رو شرکت فرست اتوموتیو انگلیس باز طراحی کرده از ۴۰۵ و ال ۹۰ و امثالهم بدتر باشه!. سمند ماشین خوبیه ولی یه کم سنگینه همین باعپ شده که شتابش از 405 کم تر بشه ولی فعلا بهترین خوردو ایرانی از لحاظ کیفیتی سمند ال ایکس بهتره .

خرید سمند ال ایکس صفر اقساطی؛ اتومبیل خانواده‌های ایرانی

سمند معمولی یا x7 اولین نسخه از سمند است که تولید آن از سال ۱۳۷۹ آغاز شد و تا ۱۳۸۸ ادامه یافت. سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد. این نسخه از سمند تنها با موتور XU7 عرضه‌شد و برخلاف سمند LX نسخهٔ موتور ملی آن تولید نشد.

بخوانید:  قطعات تابلو روان تهران

مجله خبری خودرو بی درایوی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود. معمولا افراد دوست دارند که خودروی خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند اما در صورتی که بتوانند در سایت ثبت نام کنند باید ماه‌ها منتظر بمانند. برای کسانی که به صورت فوری باید خودرویی را با سرمایه‌ای اندک خریداری کنند چنین شرایطی ممکن اس سخت و حتی غیرممکن باشد. ما در سپند خودرو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم. با شرایط ویژه فروش سپند خودرو شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، خودروی محبوب مورد نظر خود را خریداری و به صورت بلند مدت، اقساط آن را پرداخت کنید.

http://besturnblog.ir