قیمت ایران خودرو سمند بازار و نمایندگی خودرو | bedrive

تجربه مجله خبری خودرو بی درایو بنده بدون تعصب عرض میکنم .اولا ماشین قدرتمند و پر نفس در دورهای بالا و داشتن سواری نرم و سنگین و ایمن دارد .در سر بالای ها کم نمیاره در صورتی که دنده مرده نباشه .در دورهای نسبتا بالا برای شتاب گیری عالی.جادارو مطمئن . پیشرانه مذکور نسبت به XU7 امکانات و مزایای بیشتری همچون قدرت بالا، تعداد بیشتر سوپاپ و گشتاور بالایی دارد. همچنین یکی از تکنولوژی‌های کاربردی سمند LX با موتور EF7، فناوری VVTi است که منجر به کاهش آلایندگی‌ها و کنترل مصرف بنزین می‌شود. اگر بیشتر توی جاده هستی سمند بگیر (اما تمیز باشه نه ماشینی که به خرج افتاده) ولی برای مصرف شهری همون پراید خوبه. حتی اگر یه جفت دمپایی هم با پولت بخری بهتر از نگه داشتنش است چون همین دمپایی دو ماه دیگه قیمتش دوبرابر میشه و پول ایران هر روز بی ارزشتر میشه.

  • فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود.
  • سلام بروسمندو بگیر کیف دنیا رو ببر حرف هیچ کس رو گوش نکن تو ایران خودمون از بین ماشینامون از پژوه و۲۰۶وپارس جای سمند رو نمیتونه پر کنه چون از لحاڟ اطمینان حاصل جمع هستن وخیلی محمکه ..
  • این روکش تا حدی از باتری خودرو شما مراقبت می کند و علاوه بر این، برای اطمینان خاطر بیشتر ماشین خود را در پارکینگ های مسقف و دور از سرما و گرمای شدید محافظت کنید و آن را در زیر نور آفتاب پارک نکنید.
  • سمند ماشین خوبیه ولی یه کم سنگینه همین باعپ شده که شتابش از 405 کم تر بشه ولی فعلا بهترین خوردو ایرانی از لحاظ کیفیتی سمند ال ایکس بهتره .
بخوانید:  قطعات لیفتراک سهند جرثقیل و لیفتراک | توکو لیفتراک

این روکش در مرور زمان به علت ناپایداری ساختار، خاصیت عایق بودن خود را از دست می دهد و نیاز به تعویض پیدا می کند. برای تعویض این روکش می توانید روکش نمدی را جایگزین روکش pvc کنید. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. آقا امین عزیز سند lxاز پارس سال بهتره…هم از نظر استحکام بدنه هم راحتی سرنشین…فنی هر دو یکی هستند تقریبا..

گواهیران سایت مرجع راهنمایی و رانندگی

ایران خودرو سمند را در تیپ‌های ایکس 7، ال ایکس، ای ال و اس ای تولید کرده که البته اکنون فقط مدل ال ایکس در خط تولید این کارخانه باقی مانده است. مدل ال ایکس به صورت بنزینی و دوگانه سوز و مدل ال ایکس EF7 به صورت بنزینی و پایه گازسوز ارائه می‌شود. روزتون بخیر ، باتری مناسب سمند باطری ۶۶ آمپر صبا باتری و باطری ۷۴ آمپر صبا باتری هستش که در قالب L3 تولید شده و در بالاترین کیفیت و با جدیدترین تکنولوژی تولید به بازار عرضه میشن. جنس مواد استفاده شده برای ساخت تجهیزات داخلی مانند سمند، صندلی و روکش‌های آن و غیره از کیفیت متوسطی برخوردار است. استفاده از فلاپ‌های تزیینی با طرح چوب نیز باعث شده که مدل‌های جدید سمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن زیبایی بیشتری داشته باشد.

مشخصات فنی سمند

بخصوص که در همان ابتدای کار هم باید پول بیشتری برای تهیه نماینده برلیانس پرداخت نمائید. در سالهای اخیر تنوع خوبی در بازار خودرویی کشور ایجاد شده اما متاسفانه عمده محصولات جدید، در رده قیمتی بالاتر از سطح درآمد عموم مردم جای گرفته‌اند. در چنین شرایطی اگر یک خانواده کم جمعیت و یا استفاده‌های صرفاً شهری داشته باشید، سایپا گزینه‌های زیادی از خانواده پراید و تیبا به شما پیشنهاد خواهد کرد اما برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر مجبوریم به سراغ دیگر پلتفرم از رده خارج ملی یعنی خانواده 405 برویم. پس از همین ابتدا باید بدانیم که مشغول صحبت در مورد یکی از ارزان‌ترین سدان‌های خانوادگی (با ابعاد بزرگ‌تر از خانواده تیبا) هستیم و باید انتظاراتمان را در همین حدود نگاه داریم.

بخوانید:  نقد و بررسی خودرو آلفا رومئو 4C لایو کار | bedrive

مزایا و معایب سمند LX سال

خودرو (ویژه نامه نمایشگاه خودرو، قوای محرکه و قطعات خودرو)، ۲۷ تیر ۱۳۷۴. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. برای مشاهده تمام مدارک و شرایط اجاره روزانه سمند به روی لینک زیر کلیک کنید. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مبین خودرو ماندگار می باشد. حال آنکه خودروهای بی ام دبلیو و بنز و … نمرات 20 را از لحاظ مهندسی در اختیار دارند . وقتی شما سرنشین خودروی بی ام دبلیو باشید خیالتان راحت است چون طوری ساخته شده که شدت ضربه را در کل خودرو تقسیم می‌کند .

http://besturnblog.ir