او با اشاره به اهمیت تامین به موقع قطعات در انجام تعمیرات و خدمات امدادی گفت: شرکت امداد خودرو سایپا با توجه به اولویت تامین قطعات توسط شرکت سایپا یدک همواره تلاش می کند تا قطعات مورد نیاز در بخش خدمات امدادی و تعمیرات با وقفه و مشکلی مواجه نشود.
او همچنین با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش سفرها، به مشتریان محصولات سایپا توصیه کرد که خدمات امدادی را از شرکت های امدادی معتبر دریافت کنند تا خدمات امدادی مطمئن، تخصصی و با کیفیتی به آنها ارائه شود و در صورت نیاز و عدم رضایت از خدمات ارائه شده، قابل پیگیری باشد .
مدیر عملیات شرکت امدادخودروسایپا همچنین به طرح خدمات مشترک امدادی محصولات سایپا اشاره کرد و افزود: بر این اساس تمامی مشتریان سایپا پس از تحویل خودرو صفر، به مدت ۲ سال از خدمات مشترک و امدادی رایگان شرکت امداد خودرو سایپا بهره مند می شوند، اگر چه این خدمات فنی شامل تصادفات نمی شود و چنانچه در دوره اشتراک ۲ ساله امداد رایگان نیز این حادثه رخ دهد پرداخت هزینه خدمات امدادی ناشی از تصادف بر عهده مشتری است.
فخاریان با تاکید بر اینکه شرکت امدادخودروسایپا هر گونه خدمات امدادی را بسته به نیاز مشتریان ارائه می کند گفت: مشتری الزامی در استفاده از خدمات امدادی سایپا ندارد. هر چند با توجه به مزیت خدمات امداد خودرو سایپا در استفاده از قطعات اصل، ضمانت خدمات و بهره مندی از امکانات و تجهیزات مناسب و امدادگران مجرب، به مالکان توصیه می شود از خدمات امدادی با کیفیت و مطلوب سایپا استفاده کنند .
او همچنین هزینه خدمات امدادی را مطابق ارزش خدماتی که ارائه می شود دانست و تاکید کرد: هم اکنون هزینه خدمات امداد سایپا نسبت به هزینه ای که در بازار آزاد ارائه می شود هزینه زیادی نیست؛ با این حال با تشدید نظارت ها و جلوگیری از سوء استفاده و خطای احتمالی امدادگران و همچنین صرفه جویی در سایر بخش ها، در نظر داریم هزینه خدمات امدادی را کاهش داده تا میزان رضایت مشتریان افزایش یابد.
به گزارش پایگاه اخبار خودرویی ایران به نقل از سایپانیوز، مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا از افزایش خدمات جدید به سبد خدمات امدادی مشتریان سایپا خبر داد و گفت: به منظور جلب رضایت بیشتر و ارائه خدمات امدادی مطلوب تر به مالکان محصولات سایپا، طرح های جدید امدادی به شبکه خدمات امداد خودرو سایپا افزوده می شود .
اقدامات اصلاحی امداد خودرو سایپا در حوزه تامین قطعات و هزینه خدمات
او با اشاره به اینکه هم اکنون خدمات امدادی سایپا در ۳ سطح خدمات عمومی، الزامی و تکمیلی ارائه می شود اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر خدمات الزامی که در ازای خرید خودرو نو به صورت رایگان به دارندگان گروه خودرو سازی سایپا اختصاص می یابد؛ بسته خدماتی نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است که شامل امداد تصادفات است تا مشتریان علاوه بر دریافت امداد الزامی سایپا، در صورت خرید این خدمت، خدمات امدادی تصادفات را در مدت اشتراک دریافت کنند.
فخاریان در پایان با توجه به خدمات شبانه روزی امداد خودرو سایپا یادآور شد: مرکز تماس امداد خودرو سایپا ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ در خدمت مشتریان محصولات سایپا است و متقاضیان می توانند در صورت هرگونه نیاز به دریافت خدمات امدادی با این شماره تماس گرفته و در خواست خدمات امدادی کنند .همچنین مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند در صورت نیاز به خدمات خودرو در محل شامل انجام سرویس های دوره ای، بازدید فنی پیش از سفر و نصب قطعات آپشن با شماره ۸۴۴۴۴_۰۲۱ تماس بگیرند.