بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | bedrive

اولین کامیون 2.5 تنی JAC در آوریل سال 1968 تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد. طراحی ارگونومی صندلی‌ها بسیار اصولی است و دسترسی راننده به ادوات و تجهیزات کابین به راحتی امکان‌پذیر است. در واقع بسیار مهم است که یک خودرو برای خانواده جادار و راحت باشد و کراس اورها به همین سبب محبوبیت ویژه‌ای دارند. در این مورد با توجه به نوسانات بازار خودرو ها می توانید از خدمات مشاوره شرکت سایا خودرو در مورد طرح های اقساطی بهره بگیرید. از دیگر آپشن ها نیز می توان به کامپیوتر سفر، مات شدن دستی اینه وسط، وجود آینه ها با تنظیم برقی به همراه راهنما LED، چراغ های خودکار جلو، فرمان برقی، روشنایی روز با LED، چهار شیشه برقی، یخ زدای شیشه عقب و … اشاره کرد.

  • این افراد در بین گزینه‌های خرید خودروهای جک بیشتر به سمت خودروی جک J5 می‌روند که یک خودرو با طراحی مدرن و با امکانات رفاهی مناسب شناخته می‌شود.
  • اولین چیزی که در بررسی طراحی ظاهری جک اس5 به چشم می‌خورد، شباهت‌های آن با یکی از محصولات کارخانه هیوندای، یعنی توسان است.
  • این شرکت ها تا به الان با همکاری یکدیگر توانسته اند انواع متنوعی از خودروی جک را تولید و روانه بازار کنند.

این خودرو با طراحی و ظاهر بی نظیری که دارد به عنوان جدیدترین و به روزترین خودروهای کراس اورهای لوکس در بازار ایران به حساب می آید. با توجه به تحریم های اقتصادی در ممانعت از واردات خودرو بستر برای عرضه خودروسازان چینی فراهم شده است. این خودروسازان خودروهای کراس اورهای لوکس نظیر جک کی ام سی را طراحی و روانه بازار کنند. چراغ ها و پنجره بزرگ در جلوی خودرو نشان دهنده طراحی جدید به کار رفته در خودرو است.

بخوانید:  آلفارومئو Alfa Romeo لیست خودرو ها، ایتالیا خودرو خودرو | bedrive

مشخصات فنی جک s5

یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. + مزیت‌های جک j4 چیست؟ این ماشین دارای مزایای بسیاری است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فضای زیاد کابین، استهلاک پایین، طراحی زیبا، سواری نرم و مصرف سوخت کم اشاره کرد. + مزایای ماشین jac S5 چیست؟ مهم‌ترین مزیت‌های این ماشین توان فنی بالا، امکانات رفاهی مطلوب، بازار خرید و فروش خوب است. در پی گسترش تولیدات کارخانه JAC، سال 2001، سهام این شرکت خودروسازی تحت نام جک موتورز (Jianghuai Automobile Co., Ltd) وارد بازار بورس شانگهای چین می‌شود و رفته رفته ارزش سهام این کارخانه بالاتر می‌رود. با توجه به آمار خرید خودروهای جک S5 و S3 و همچنین J5 می‌توان این سه مورد را انتخاب کرده و آنها را در صدر فهرست خرید ایرانی‌ها قرار داد.

جک J5 اتوماتیک 1800cc، مدل ۱۳۹۴

مجله خبری خودرو بی درایو برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است. طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند. شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

بخوانید:  خرید pbn یا همان بک لینک pbn ویرگول-خرید pbn گلدلینک

گروه تولیدی صنعتی سینوس فرش

در دنیای امروز کفپوش ها جزءای از ساختار ظاهری خودرو ها محسوب می شوند. کفپوش سه بعدی خودرو طراحی ای منحصر به فرد و قالبی دارد که ظاهری بسیار شیک و لاکچری را برای خودرو به ارمغان می آورد. بنابراین اوضاع قدری برای متقاضیان خرید جک S3دشوار گردیده است به طوری که با این اوضاع درآمدها و بالارفتن قیمت کالاهای اساسی، شانس خود را برای رسیدن به خودرو مورد علاقشان کمرنگ میبینند.

http://besturnblog.ir