بهترین لپ تاپ های ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومانی آپدیت 1401 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومانی آپدیت 1401 | behtarin-laptop

لنوو این لپ‌تاپ را با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD مات همراه کرده تا لذت اجرای بازی و تماشای فیلم را دو بهترین لپ تاپ زیر 10 میلیون چندان کند. لپ‌تاپ V15 G2 از نظر درگاه‌های ارتباطی هم بسیار غنی است و ۲ پورت USB 3.2 و Type C تاندربولت و HDMI را در اختیارتان می‌گذارد. ویووبوک R1502ZA در کنار پردازنده مذکور به رم ۴ گیگابایتی با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت حافظه پر سرعت PCIe NVMe مجهز شده که توان اجرای سریع برنامه‌های نسبتا سنگینی مثل فتوشاپ و حتی بازی‌های پرطرفدار را دارد. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این دستگاه وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ یا Full HD دارد که آنرا به گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقمندان به تماشای فیلم و ویدیو بدل می‌سازد.

  • همونطور که گفتم پیش بینی آینده کار راحتی نیست اما تجربه زندگی در ایران نشون داده که به هرچیزی نیاز داشتید بهتره تو اولین فرصت تهیه کنید.
  • لپ تاپ ایسوس ROG Strix G15 G513 یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس بوده و به نوعی پرچمدار این برند در سری لپ تاپ های گیمینگ است.
  • البته لپ تاپ شماره یک لیست که کارت گرافیک مستقل داره میتونه کارهای سه بعدی سبک و حتی یکم بالاتر رو انجام بده ولی اگر نیاز به کار حرفه ای و سنگین سه بعدی دارید بهتره به فکر بودجه 20 یا حتی 25 میلیون باشید.
  • از هشت گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند که برای مصارف روزمره نسبتاً مناسب و کار راه انداز است.
بخوانید:  خودرو جک قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های jac زومیت | bedrive

با این حال، بهترین لپ تاپ‌های تا 15 میلیون تومان را می‌توان مایکروسافت سرفیس Go و هواوی میت بوک D15 دانست. لپ تاپ اقتصادی ایسوس پردازنده نسل دهم اینتل مدل Core i3-1005G1 مجهز شده که توانایی خوبی در اجرای برنامه‌ها دارد. VivoBook R521JA به کاربران 1128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهد که شامل 128 گیگابایت حافظه SSD و 1 ترابایت حافظه ‌ HDD می‌شود.

لنوو ایدیاپد ۳

دیگر ویژگی این لپ‌تاپ باتری ۳۸ وات ساعتی که با توجه به پردازنده کم مصرف شارژدهی مناسبی را به ارمغان می‌آورد. دیگر مزیت لپ تاپ EF2126WM نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با وضوح Full HD، نرخ رفرش ۶۰ هرتز و پنل مات است که علاوه بر نمایش محتوا با وضوح بالا مانع انعکاس ناخواسته نور شده و تجربه کاربری دلپذیری را رقم می‌زند. این لپ تاپ ارزان لنوو هم مثل اغلب مدل‌های موجود در این فهرست از کلیدهایی با چیدمان جزیره‌ای تشکیل شده که برای تایپ کردن سریع و طولانی‌مدت مناسب هستند. در نهایت باید به وزن ایده‌آل ۱.۸ کیلوگرمی این لپ‌تاپ اشاره کرد که حمل و نقل آن را حتی در فواصل طولانی هم آسان می‌کند. شرایط اقتصادی کاری کرده که خرید لپ‌تاپ به راحتی گذشته نباشد و این مساله بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان را در شرایطی که به خاطر کرونا و آموزش از راه دور بیشتر از هر زمانی به لپ‌تاپ نیاز دارند، تحت فشار گذاشته است.

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UM433IQ – A5023 بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

لپ تاپ قدرتمند هوآوی که در سال 2021 عرضه شده است یکی دیگر از گزینه های خوب لیست لپ تاپ های 15 میلیونی بوده که برای بررسی Huawei MateBook D15 پیشنهاد میشود باما همراه باشید. استفاده از هارد قدرتمند 1 ترابایتی میتواند بسیاری از فایل های شمارا در محیطی ایمن نگهداری کند که در کنار این سخت افزار از یک هارد 256 گیگابایتی SSD نیز استفاده شده است. همانطور که گفته شد این لپتاپ در لیست بهترین لپ تاپ ها تا ۱۵ میلیون توانسته رتبه دوم را کسب کند که ویژگی های خوبی را در اختیار دارد. اگر شما صرفا یک وبلاگ نویس یا ادمین هستید، خرید بهترین لپ تاپ زیر ۱۵ میلیون تومان برای شما مناسب است. لپ تاپ ASUS چندین درگاه ارتباطاتی دارد که می‌توانیم مواردی مانند درگاه USB 3.2، درگاه USB 2.0 و پورت USB Type-C را نام ببریم.

بخوانید:  قیمت و مشخصات آلفارومئو جولیتا Giulietta کاراپ | bedrive