نکته عجیب اینکه با حذف لوگوی قدیمی سانگیانگ، فعلا هیچ نشانی روی تیوولی جدید نصب نشده است و فقط نام KG Mobilty روی گوشه درِ صندوق بهچشم میخورد.
ابعاد نمایشگر مرکزی همچون گذشته 8 یا 9.2 اینچی خواهد بود؛ هرچند که سازنده از بهبود عملکرد آن خبر داده است. صفحه پشت آمپر نیز بسته بهتریم، از نوع عقربهای یا 10.25 اینچی دیجیتال است.
پیشرانه 1.6 لیتری توربودیزل e-XDi با 136 اسببخار قدرت، از دسترس مشتریان کره ای خارج شده است؛ اما در بازارهای صادراتی عرضه خواهد شد. اما پیشرانه 1.6 لیتری تنفسطبیعی با 126 اسب بخار که از سال 2019 عرضه نمیشد را مجددا میتوان برای کیجی تیوولی انتخاب کرد.
البته بهنظر میرسد طراحان کیجی موبیلیتی از محبوبیت تیوولی اطمینان دارند؛ چراکه تغییرات مدل جدید تنها بهسپر جلو و جلوپنجره متفاوت ختم شده است. حتی سپر عقب هم بدون تغییر مانده و تنها چراغ مهشکن از بخش میانی آن حذف شده است.
پیشرانه 1.5 لیتری T-GDI توربوشارژ با 163 اسببخار قدرت نیز بر جای خود باقی مانده است. کیجی تیوولی در کرهجنوبی فقط با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین عرضه میشود؛ اما در برخی کشورها میتوان گیربکس دستی را نیز انتخاب کرد.