بهترین ماشین شاسی بلند | bedrive

مدل دیگری از همین خودرو هم با پیشرانه 1.5 لیتری و قدرت 161 اسب بخار تولید شده که از گیربکس دستی و اتوماتیک بهره می‌برد. اولین شاسی بلند کمپانی پژو در ایران، همین پژو 2008 است که با موتور توربو شاٰرژ THP165 عرضه می‌شود. طبق اعلام ایران خودرو، پیشرانه این اتومبیل 1.6 لیتری بوده و مشابه نمونه به‌کار رفته در پژو 508 است. نسخه معمولی پژو 2008 معادل 160 اسب بخار قدرت دارد و جعبه دنده آن پنج سرعته است که در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. اگر مصرف سوخت پایین برای شما اهمیت زیادی دارد، پژو 2008 یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند است که در بازار پیدا می‌کنید. این خودرو در هر 100 کیلومتر چیزی حدود پنج لیتر بنزین مصرف می‌کند که برای یک SUV مصرف بسیار پایینی است.

  • مکث تیارا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی به خوبی مجهز شده است، در نتیجه ارزش خرید بالایی از نظر کاربران خواهد داشت.
  • به واسطه طراحی مناسب، مصرف سوخت بهینه، آپشن های جذاب و کارایی خوبی که این خودرو از خود نشان داد، به زودی تبدیل به یکی از محصولات کاربر پسند بازار ایران شد.
  • درست برخلاف بسیاری از کراس‌اورهای هم‌وطن که در نمای جانبی خود ساده و محافظه‌کار رفتار کرده‌اند.
  • تیگو 7 از سال 96 در بازار ایران، و تنها در تریم اکسلنت آن عرضه شد، اما در سال 97 تریم IE آن نیز ارائه شد.
  • دو مدل از شاسی بلندهای جک به نام‌های S3 و S5 در حال حاضر به‌وسیله کرمان موتور مونتاژ می‌شوند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.
  • اغلب تویوتا لندکروزهای جی ۲۰۰ موجود در بازار ما از پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری به قدرت ۲۷۱ اسب‌بخار و گشتاور ۳۸۵ نیوتن‌متر برخوردار هستند و این میزان نیرو توسط گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.
بخوانید:  لوازم یدکی لیفان بهترین قیمت + ارسال فوری چین یدک

شتاب این مجله خبری خودرو بی درایو در برابر رقبا کمی ضعیف است که گویا در نسخهٔ جدید آن این مشکل برطرف شده است. یکی دیگر از ایرادهایی که به سانتافه گرفته می‌شود دید محدود عقب آن و قطعات پلاستیکی درون کابیش است. قصد خرید نیسان مورانو ۲۰۱۲ رو دارم لطفا راه نمایی کنید از موجودی قطعات در ایران و دوام و بازار فروش.

کیا اسپورتیج نسل قدیم

شاسی بلند 7 نفره خودرویی است که عمدتا برای پاسخگویی به نیازهای خانواده‌های پرجمعیت طراحی و تولید شده است. یک شاسی بلند هفت نفره ظرفیت پنج سرنشین بزرگسال، دو سرنشین خردسال و چمدان‌های آن‌ها را دارد. در این مقاله از مجله خودرو ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار ایران خواهیم پرداخت که برخی از آن‌ها توسط این موسسه در اختیار مشتریان قرار داده شده‌اند. امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم. مطمئنا خودروهای شاسی بلند دیگری هم در بازار خودروی کشور وجود دارند که در این فهرست نیامده‌اند.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام تیگو 8 پرو

هرچند که باید گفت که قیمت خودرو در کشور ما معیار ثابتی نیست و هر روز این امکان وجود دارد که قیمت‌ها بالاتر بروند. بنابراین، خودورهایی که در این راهنمای خرید به شما معرفی می‌کنیم، مواردی هستند که فارغ از قیمت‌شان ارزش خرید بالایی به متقضایان ارائه می‌کنند. حتی نمونه‌های کلکسیونی از مازراتی گرن‌توریسمو و مرسدس بنز کلاس S هم به‌اندازه لندکروزر جدید برای عامه مردم جذاب نیستند و جلب‌ نظر نمی‌کنند. خودروی شاسی‌بلند یا اس‌یووی یا ( sport utility vehicle ، به‌طور مخفف SUV) به گونه‌ای از خودروها می‌گویند که برای کاربرد بیابانی و پیمودن مسیرهای ناهموار طراحی شده‌اند.

بخوانید:  خرید و قیمت تابلو فرش دختر و اسب سیاه ترب-Horse Daily

سیستم‌های هشدار دهنده به راننده فیدلیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین می‌شود. امکانات رفاهی کابین دیگنیتی نیز شامل ورودی بدون کلید، کیلس استارتر، سیستم تهویه اتوماتیک با دریچه تهویه عقب، صندلی 6 حاله برقی راننده و دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو عقب و وجود کنسول وسط تاشو برای سرنشینان عقب و روکش صندلی چرم و ایزوفیکس صندلی می‌شود. سیستم‌های هشدار دهنده به راننده دیگنیتی نیز شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک می‌شود. در هشتمین سال حضور جک S5 در کشور ، کرمان موتور مدل جدیدی از آن را در اواسط سال 1400 به بازار ایران آورد. این مدل جدید، در واقع همان فیس‌ لیفت جک است که سال 2015 در چین معرفی شد و حتی قرار بود در سال 1394 در ایران تولید شود، اما موتور این کار را نکرد.

http://besturnblog.ir