همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید! کاربلد | bedrive

وقتی از بغل هم به این مجله خبری خودرو بی درایو بلند نگاه می‌کنیم، حالت آیرودینامیکی آن کاملا خودنمایی می‌کند. این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد و قدرتی معادل 105 اسب بخار را ایجاد می‌کند که مقدار ناچیزی برای یک شاسی بلند است و شتاب آن را کاهش می‌دهد. کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد خوب موتور و سیستم ترمزها، لیست کامل آپشن‌ها، و مصرف سوخت مناسب از جمله نکات قابل توجه این خودرو است که آن را در بین گزینه‌های بهترین ماشین های شاسی بلند ایران قرار می‌دهد.

  • این خودرو های بلندقامت و جادار، بسیار پرقدرت هستند و به‌ راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کنند .
  • فردا T5 با یک موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و موتورهای 1.5 توربوشارژ و 1.8 لیتری توربوشارژ خریداری می‌شود که البته موتور 1.8 لیتری، فقط برای T5L خواهد بود.
  • عدم وجود شاسی بلندهای ایرانی در بازار باعث شده تا کراس اوورهای چینی به عنوان شاسی بلند ارزان جایگاه مناسبی در بازار به دست آورند.
  • لاماری ایما اولین خودرو تولید داخل خود بعد از واردات میتسوبیشی و DS در ایران است که مانند اکثر دیگر خودروهای شاسی بلند چینی یک کراس‌اور توربوشارژ با موتور 1.5 لیتری است.
  • بی‌ام‌و X3 و X4 مدل ۲۰۱۵ با کارکرد کمتر از صدهزار کیلومتر در بازار ایران حدود ۲٫۵ تا ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری می‌شوند.

سیستم‌های کمکی راننده شامل کروز کنترل، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه و صندلی‌های دستی 6 حالته برای راننده و 4 حالته برای سرنشین جلو اشاره کرد. امکانات رفاهی درون این کابین نیز شامل ورود بدون کلید، استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، تنظیم 8 حالته برقی صندلی و تنظیم گودی کمر است. کیفیت ساخت بالا، ایمنی مناسب و داشتن استانداردهای اروپا از مشخصه‌های اصلی این خودرو شاسی‌بلند چینی به شمار می‌آید؛ اما اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند طراحی کوپه این خودرو است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. دوره اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند.

بخوانید:  آف دکور فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون با قیمت ویژه

جک S3 مدل 1400 گارانتی فعال

سیستم‌های کمکی راننده KMC K7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و کنترل پایداری است. سمت عقب KMC K7 نیز طراحی به‌روزرسانی شده‌ای دارد، با وجود اسپویلر عقب و خروجی چهارتایی اگزوز ظاهر این خودرو بسیار متمایزتر از دیگر خودروهای شاسی بلندهای چینی است. از لحاظ فنی خودرو SWM G01F کاملاً با مدل G01 یکسان است و دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ DG15T با قدرت 155 اسب بخار و شتاب یکسان 12.7 ثانیه تا 100 کیلومتر است.

بررسی مشخصات فنی سوئیست DX3

این خودرو روی‌هم‌رفته انتظارات دوستداران خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده است. ماشین Kia Sportage توسط شرکت کیا موتورز تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این اتومبیل از آغاز تولید تا به امروز در چهار نسل تولید و مشکلات آن بهبود یافته است. اقبال این ماشین کره‌ای در کشور ایران بسیار بلند بوده است به‌طوری‌که در لیست ماشین‌های پرفروش شاسی‌بلند قرار گرفته است.

اجاره ماشین شاسی بلند بدون راننده

پس از آن‌که واردات خودرو به ایران در سال 98 متوقف شد، تا مدت‌ها هیچ شاسی بلند 7 نفره جدید و صفرکیلومتری در بازار موجود نبود. از اوایل سال 1400، بهمن موتور یک شاسی بلند 7 نفره به نام فیدلیتی را به بازار عرضه کرد. شرکت جتور از زیرمجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود و کار آن تولید نسخه‌های اقتصادی از محصولات چری است. در نتیجه صندلی‌های ردیف سوم سورنتو همچنان برای افراد کوتاه قامت و کودکان مناسب هستند. در نتیجه می‌توانید برای اجاره خودرو از نوع شاسی بلند 7 نفره اقدام کنید و یک کیا سورنتو کم‌کارکرد را از ناواران تحویل بگیرید.

بخوانید:  شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ام وی ام بهمن ۱۴۰۱ | bedrive

http://besturnblog.ir