جایزه بین‌المللی طراحی برای «اولترا کانتکت NXT»

این تایر با ۶۵درصد مواد تجدیدپذیر، بازیافتی و دارای گواهی تعادل جرم ISCC Plus؛ پایدارترین تایر تولیدی کانتیننتال تا امروز است.

استفان ریتوگو، طراح این محصول گفت: «چشم‌انداز طراحی ما این بود که به صورت بصری ماموریت پایدارسازی تایر را نشان دهیم. برای رسیدن به این هدف، از افکت‌های سه‌بعدی و عمقی برای طراحی یک برگ به عنوان نماد پیام در تایر استفاده کردیم.»

ریتوگو ادامه داد: «این اولین باری است که به تایر با نگاهی به آینده می‌نگریم.» اما حتی در طراحی UltraContact NXT، فرم نهایی از عملکردی بودن پیروی می‌کند.»

وی ادامه داد: «طراحی آج نه‌تنها از نظر فنی بهینه است، بلکه از طریق ویژگی‌های آن باعث شده که اعتماد بیشتری به آن داشته باشیم.»

جزئیات طراحی مانند شکل نرم برش‌های عرضی و لبه‌های بلوک‌های آج، رفتار سایشی عالی، از جمله ویژگی‌های مهم این تایر هستند.

توجه به پایدارسازی، ایمنی و عملکرد سطح بالا

تایر تابستانی جدید کانتیننتال نسبت بالایی از مواد تجدیدپذیر، بازیافتی و دارای گواهی تعادل جرم را با حداکثر ایمنی و عملکرد ارائه می‌کند. تمام سایزهای عرضه‌شده بهترین رتبه را در برچسب تایر اتحادیه اروپا (نماد A) در زمینه مقاومت غلتشی، ترمز در فضای خیس و صدای بیرونی کسب می‌کنند.

کانتیننتال به‌طور خستگی‌ناپذیری برای پیشبرد فناوری‌های نوآورانه و محصولات و خدمات پایدار در کل زنجیره ارزش از تامین مواد پایدار تا بازیافت لاستیک‌های کارکرده، فعالیت می‌کند.

آنها قصد دارند تا سال ۲۰۳۰ بیش‌از ۴۰درصد محتوای تجدیدپذیر و بازیافتی در تایرهای خود را استفاده کنند. محصول UltraContact NXT گام مهمی برای تحقق ان اهداف بلندپروازانه ایم برند در زمینه پایداری و تبدیل شدن به پیشرفته‌ترین تولیدکننده تایر است، همان‌طور که در برنامه استراتژی تا سال ۲۰۳۰ آمده است.

بخوانید:  نماینده مجلس: وزارت صمت نمادهای زیادی دارد!

مراسم اعطای جوایز بین المللی طراحی (IDA) از سال ۲۰۰۷ هرسال به منظور شناسایی، تجلیل و ترویج رویاپردازان استثنایی طراحی و کشف استعدادهای جدید در زمینه‌های معماری، طراحی داخلی، محصول، گرافیک و طراحی مد در سراسر جهان برگزار می‌شود.

هیات داوران متشکل از کارشناسان برجسته در زمینه‌های معماری، مد، طراحی داخلی، طراحی محصول و گرافیک هر اثر را بر اساس معیارهای سختگیرانه‌ مانند نوآوری، زیبایی‌شناسی، عملکرد و سازگاری با محیط‌زیست ارزیابی می‌کنند. تنها در سال ۲۰۲۳، هیات منصفه آنها هزاران مورد ارسالی را از ۸۰ کشور دنیا ارزیابی کردند!

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248125/%D8%AC%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA%DA%A9%D8%AA-NXT