حمایت مردمی از تولید ملی؛ حمایت از جهش تولید در سال جدید

مدیرعامل ایران خودرو در اولین روز از سال جاری در پیامی به مناسبت سال 1403 بر جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی تاکید کرد.

علی مردان عظیمی در پیام خود گفت: سال گذشته شرکت ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور در شرایط سخت تحریم، قیمت گذاری اجباری، زیان انباشته و … در راستای تولید خود به دستاوردهای بزرگی دست یافت. اهداف و برنامه های توسعه و خدمات رسانی و افتتاح خط تولید اولین خودروی کراس اوور ملی یکی از دستاوردهای مهم توسعه ای این شرکت است و علاوه بر آن این شرکت در طول سال به دستاوردهای بزرگی در زمینه ارتقای محصولات دست یافته است. با اعمال 85 استاندارد و بهبود کیفیت در هشت محصول خود.

گرایش به سمت بهره برداری از قدرت وسایل نقلیه الکتریکی

عظیمی با بیان اینکه در سال 1402 هجری شمسی وزارت امنیت بیش از هر زمان دیگری بر لزوم ورود خودروهای برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور تاکید کرد، افزود: علت این امر کمبود بنزین در کشور و بالا بودن آن است. هزینه.” برای واردات آنها و همچنین کاهش آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کشور به کشور اشاره شد، بنابراین بزرگترین خودروساز کشور به سمت استفاده از ظرفیت خودروهای برقی رفت.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت ایران خودرو که پیش از این خودروی برقی RERA را که یک محصول کراس اوور به روز و با استانداردهای جهانی ارائه کرده بود، در راستای تسریع در تجهیز ناوگان حمل و نقل به سمت واردات تاکسی های برقی حرکت می کند. تایید وزیر دفاع و علاوه بر آماده سازی انرژی تولید عظیم خودروی برقی ررا، مردم را برای بهره مندی از ظرفیت تاکسی های برقی وارداتی پیش برد و در حوزه خودروهای تجاری نیز تولید محصولات جدید و متنوعی را آغاز کرد. از جمله اتوبوس های برقی و اعلام آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با محصولات باکیفیت و افتتاح و راه اندازی خط تولید عظیم اتوبوس.الکتریک، معرفی کامیون های کوچک Vanables به بازار و تحویل 1000 کامیون Arenaplus به در سال 1402 هجری قمری وزارت کشور در همین مسیر از شرکت ایران خورد دیزل این کار را انجام داد.

بخوانید:  متقاضیان سامانه یکپارچه، شکایتِ تغییر خودرو را به سازمان حمایت ببرند

– تعهد به جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: در سال جدید که مقام معظم رهبری فرمودند؛ سال جهش تولید با مشارکت مردم، خود را متعهد به جهش تولید با حمایت مردم از تولید ملی و بومی می دانیم. که به گفته وی کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی کشور است.» تولید بومی و ملی است و اگر تولید ملی به شکل صحیح رشد کند بسیاری از مسائل اقتصادی مانند تورم، اشتغال، ارزش ملی است. ارز و مسائل اساسی اقتصاد به خوبی حل خواهد شد.»

وی افزود: برهمین اساس در سال 1403 هجری شمسی گروه صنعتی ایران خودرو با تکیه بر تجربیات گذشته و چشم انداز آینده در مسیر رشد، بهبود، هم افزایی و برنامه های توسعه در حوزه های نیروی انسانی، تولید حرکت کرد. ، کیفیت، توسعه و نوآوری، و به ارائه خدمات متمایز به مشتریان ادامه خواهد داد.”

عظیمی افزایش تولید و تلاش برای افزایش کیفیت محصولات بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و جناب ریاست جمهوری را نیز از دغدغه های اصلی گروه صنعتی ایران خودرو در سال جدید عنوان کرد. وی ادامه داد: جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی مناسب به نیازهای عزیزان و ایران تنها منوط به اجرای صحیح پروژه های کیفی خواهد بود. در این راستا تلاش می کنیم با همفکری، کار و توانمندی، به فضل و یاری خداوند، آمار موفقیت گروه صنعتی ایران خودرو را در تمامی زمینه های فناوری، کیفیت، تولید، کاهش هزینه، توسعه و نوآوری افزایش دهیم. بر این اساس با برنامه ریزی دقیق، افزایش تولید و توسعه، ارتقای کیفیت، تنوع بخشی به سبد محصولات و تولید انبوه خودروهای جدید در دستور کار سال 1403 قرار گرفته است تا این شرکت همچنان در مسیر رشد و تعالی سرآمد باشد.

بخوانید:  آخرین اخبار از واردات خودروی رانتی فوتبالیست ها

بر ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا به مشتریان تمرکز کنید

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو همچنین در بازدید از خطوط تولید و مراکز خدمات مشتریان از جمله معاونت بازاریابی و فروش و همچنین مجهزترین مرکز تماس امداد خودرو در ایران بر ارائه محصولات و خدمات باکیفیت به مشتریان تاکید کرد. خودرو. این شرکت در روز پنجم فروردین ماه جاری.

معظم له در بازدید میدانی از خطوط تولید، در جریان پروژه های در دست اجرا در سالن های تولید خودرو و رنگ قرار گرفتند و در جریان آخرین تحولات این پروژه ها در ابتدای سال کاری 1403 هجری قمری قرار گرفتند.

عظیمی در بازدید دیگری از مرکز تماس امداد خودرو ایران در جریان آخرین جزئیات طرح خدماتی و امدادی قرار گرفت و کل روند کمک رسانی را بررسی کرد.

وی در این بازدیدها از کارکنان شاغل در تعطیلات نوروزی و ارائه خدمات صادقانه به مشتریان قدردانی کرد و گفت: ارائه خدمات مطمئن توسط همکاران امداد خودرو ایران از نقاط قوت کل گروه صنعتی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: حفظ کیفیت خدمات ارائه شده ضروری است و سرعت بالای امداد و نجات باید در اولویت باشد و دستیابی به این دو هدف همزمان رمز موفقیت تلقی می شود. برای خدمات امداد و نجات و رضایت مشتری.”

وی با اشاره به آموزش های ارائه شده به امدادگران گفت: دانش فنی امدادگران و تسلط آن ها به ظرافت های فنی سرعت عیب یابی و در نهایت رفع مشکل را افزایش می دهد بنابراین لازم است امدادگران برای کسب دانش و افزایش سطح خود تلاش کنند. از تسلط.»

بخوانید:  انتظار بازار برای افت بهای شدید خودروهای خارجی

من باید بگویم؛ وی در بازدید گسترده از مرکز تماس اورژانس ایران در جریان روند کاهش زمان انتظار برای کمک قرار گرفت و اطمینان یافت که این روند ادامه خواهد داشت.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248599/%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D9%87%D8%B4-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF