خرید فروش سمند صفر و کارکرده در ایران شیپور | bedrive

توصیه کارشناسان به شما استفاده از باتری فابریک سمند است که منظور باتری 66 آمپر صبا باتری است. با تهیه این باتری می توانید استفاده مفیدی از باتری سمند خود داشته باشید. باتری 74 آمپر صبا باتری که آمپر بیشتری نسبت به باتری 66 آمپر تولید می کند، طبیعتاً دارای سرب بیشتری است و الکترولیت کمتری را در خود جای می دهد. به همین علت است که باتری 66 آمپر با داشتن مقدار الکترولیت بیشتر، در برابر گرما مقاومت بهتری از خود نشان می دهد. بهترین و مناسب ترین انتخاب برای باتری خودروی شما ، باتری های کارخانه صبا باتری می باشند.

  • + مهم‌ترین معایب ماشین سمند چیست؟ خودروی سمند دارای معایبی مانند مصرف سوخت بالا، طراحی داخل نامتناسب، طراحی بیرون قدیمی و وزن سنگین است.
  • من قرعه کشی یک خودروی سمند سورن برنده شدم و بعد سه ماه بهم تحویل میدن.
  • طراحی ظاهری خودرو سمند در تمام مدل ها، طراحی به نسبت قابل قبول می باشد که بنابر ابعاد و وزن بالایی که دارد، ایمنی و فضای کافی دارد و به عنوان یک اتومبیل سدان خانوادگی ایرانی، بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد.
  • سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.

دو سال پس از اولین تولید، ایران خودرو فیس‌لیفتی از این ماشین با نام سمند ال ایکس را روانه بازار کرد که بسیار پرطرفدار ظاهر شد. موتور EF7 محصول مشترک خودروسازی ایران خودرو و شرکتی آلمانی است. این موتور بر اساس علم روز ساخته شده و راندمان حجمی را در این موتور به طور کامل بهبود بخشیده است. همچنین به موتور EF7 لقب موتور ملی نیز داده‌اند و این لقب به این معناست که پایه و اساس موتور EF7 توسط متخصصین ایرانی ارائه شده است. شرکت ایران خودرو موتورEF7 را روی خودروی سمند سوار کرده و همچنین فروش اقساطی سمند دوگانه را به مشتریان ارائه می‌دهد.

بخوانید:  سمند همه چیز درباره خودروی سمند !! گواهیران | bedrive

سمند سورن + پلاس سفید دوگانه مدل 1401 خشک // روز

در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مدل‌ها

خودرو (ویژه نامه نمایشگاه خودرو، قوای محرکه و قطعات خودرو)، ۲۷ تیر ۱۳۷۴. سایت ایران تجارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. برای مشاهده تمام مدارک و شرایط اجاره روزانه سمند به روی لینک زیر کلیک کنید. © تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مبین خودرو ماندگار می باشد. حال آنکه خودروهای بی ام دبلیو و بنز و … نمرات 20 را از لحاظ مهندسی در اختیار دارند . وقتی شما سرنشین خودروی بی ام دبلیو باشید خیالتان راحت است چون طوری ساخته شده که شدت ضربه را در کل خودرو تقسیم می‌کند .

ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای مجله خبری خودرو بی درایو سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. امروزه، حفظ محيط زيست در صنعت خودرو از جايگاه مهمي برخوردار است، به همين منظور خودروهاي شركت از جمله سمند LX، به تجهيزات استاندارد آلايندگي يورو 4 مجهز شده ­اند. از مزاياي ديگر سمند LX، برخورداري از كارت طلايي خدمات پس از فروش است كه دارنده اين خودرو ضمن بهره ­مندي از خدمات مختلف در سراسر كشور به صورت رايگان و سريع، از خدمات بيمه بدنه نيز بهره‌مند خواهد بود.

بخوانید:  لوله بازکنی تهرانسر

http://besturnblog.ir