سمند همه چیز درباره خودروی سمند !! گواهیران | bedrive

همانطور که در بمجله خبری خودرو بی درایوا دیدیم این مراکز، خرید اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند. نسخه تکمیل شده و نهایی اولین ماشین سمند در سال ۱۳۸۱ رونمایی و به تولید انبوه رسید. پس از دو سال، ایران خودرو مدل ارتقا یافته آن را تحت نام LX (ال ایکس) روانه بازار کرد و تا به این لحظه، هنوز هم سمند ال ایکس در خط تولید این شرکت به مونتاژ می‌رسد. طبق اعلام ایران خودرو سمند LX مجهز به موتور XU7 در هر صد کیلومتر رانندگی در شرایط ترکیبی به 8.34 لیتر بنزین نیاز خواهد داشت که این عدد در خارج از شهر تا 6.8 لیتر کاهش پیدا می‌کند. البته در عمل ممکن است مصرف سوخت ماشین نسبت به شرایط استاندارد اعلامی کارخانه مقداری بیشتر شود. اولین محصول ملی ایران‌خودرو یعنی سمند گذشته پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است.

  • بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند.
  • با تولید سمند ال ایکس EF7 امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند.
  • سلام دوست عزیز، باید مشخصات دیگری را هم وارد تا دقیق مشخص شود.

تجربه رانندگی بنده بدون تعصب عرض میکنم .اولا ماشین قدرتمند و پر نفس در دورهای بالا و داشتن سواری نرم و سنگین و ایمن دارد .در سر بالای ها کم نمیاره در صورتی که دنده مرده نباشه .در دورهای نسبتا بالا برای شتاب گیری عالی.جادارو مطمئن . پیشرانه مذکور نسبت به XU7 امکانات و مزایای بیشتری همچون قدرت بالا، تعداد بیشتر سوپاپ و گشتاور بالایی دارد. همچنین یکی از تکنولوژی‌های کاربردی سمند LX با موتور EF7، فناوری VVTi است که منجر به کاهش آلایندگی‌ها و کنترل مصرف بنزین می‌شود. اگر بیشتر توی جاده هستی سمند بگیر (اما تمیز باشه نه ماشینی که به خرج افتاده) ولی برای مصرف شهری همون پراید خوبه. حتی اگر یه جفت دمپایی هم با پولت بخری بهتر از نگه داشتنش است چون همین دمپایی دو ماه دیگه قیمتش دوبرابر میشه و پول ایران هر روز بی ارزشتر میشه.

بخوانید:  بهترین لپ تاپ های ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومانی آپدیت 1401 | behtarin-laptop

بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودروی سمند

در ادامه و از سال 1389 سيستم الكترونيكي جديدي با نام سيستم عيب ياب هوشمند (مالتي پلكس) در كنار سيستم الكترونيكي قبلي «سيستم هشدار دهنده گويا» براي اين خودرو طراحي و توليد شد؛ كه مشتريان مي­توانند متناسب با سليقه خويش يكي از اين دو سيستم را انتخاب نمايند. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. تیم حرفه ای ما شبانه روز در تلاش است تا فراتر از انتظارات شما عمل نماید. سمند اجاره ای دارای محدوديت كيلومتر روزانه 300 كيلومتر ميباشد كه در مجموع پس از عودت خودرو محاسبه ميگردد.

سمند،LX مدل 85

در حالی که پژو 405 وقتی دور موتورش به سه هزار میرسد سرعتش خیلی بیش از اینهاست. البته اگر اهل شتاب هستی میتونی سمند ef7 بخری ولی لوازمش کمی گرون تره که بازم بهت سمند lx پیشنهاد میکنم. شایسته بود که ایران‌خودرو بجای عرضه دنا به عنوان یک خودرو جدید، آنرا به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند معرفی مینمود اما در هر صورت با توجه به شرایط کشور و اختلاف قیمت میان سمند و دنا میتوانیم بالاجبار از همین طراحی قدیمی هم ابراز رضایت نسبی داشته باشیم.

بررسی مشخصات فنی و ظاهری رنو کپچر؛ کراس‌اوور جدید رنو، خودرویی زیبا و ایمن

مواد اولیه مرغوب که در کارخانه برای تولید این باتری استفاده می شود سبب شده که این باتری از با کیفیت ترین محصولات بازار ایران به شمار برود. توجه داشته باشید که باید باتری فرسوده خود را به کارشناس نصب باتری که در محل حضور دارد تحویل دهید، چرا که هزینه باتری بر روی قیمت باتری سمند جدید با شما حساب شده است. بر روی خودرو سمند باتری 66 آمپر صبا باتری و باتری 74 آمپر صبا باتری قابل نصب اند که هر دو در قالب L3 می باشند.

بخوانید:  معرفی انواع مدل های MVM به همراه "جدول لیست قیمت" فروشگاه تهران سئول | bedrive

http://besturnblog.ir