خرید و فروش و قیمت خودرو سمند در تهران دیوار | bedrive

در این رده سمند LX با بهره‌مندی از شبکه گسترده خدماتی ایران خودرو، قطعات یدکی فراوان و نسبتاً ارزان، اتاق و صندوق جادار و کیفیت سواری مناسب میتواند انتخاب قابل قبولی محسوب شود. بخصوص که این ماشین در بازار دست دوم‌ها نیز شرایط خوبی دارد و به راحتی به پول نقد نزدیک میگردد. البته سمند از آپشن‌های رفاهی و ایمنی چندانی بهره نبرده و با پیشرانه XU7 از نظر مصرف سوخت هم شرایط ایده‌آلی ندارد اما با این حال قادر است حس سواری نسبتاً خوبی به سرنشینان هدیه کند که برای این رده قیمتی راضی کننده است. از نظر ایمنی هنوز آزمایشات رسمی روی سمند صورت نگرفته اما تست‌های غیر رسمی نشان از ضعف‌هایی داشتند.

  • معمولا افراد دوست دارند که خودروی خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنند اما در صورتی که بتوانند در سایت ثبت نام کنند باید ماه‌ها منتظر بمانند.
  • پژو 405 که بدلیل مشخصات فنی و پلتفرم مشترک، شباهت‌های زیادی با سمند دارد.
  • هرچند علیرغم تمامی این نکات مثبت مشکلاتی مثل وزن سنگین خودرو که در نهایت به شتاب کمتر و مصرف سوخت بیشتر منجر شده میتواند خریداران LX را نا امید سازند.
  • اگر بر روی بدنه باتری هنگام نصب آسیب هایی مثل شکستگی و فرورفتگی ایجاد شود، دیگر امکان استفاده از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه صبا باتری را نخواهید داشت.

در ظاهر هم SE دارای چراغ‌های عقب، جلوپنجره و چیدمان دکمه‌های داشبورد متفاوت‌تری بود. من قرعه کشی یک خودروی سمند سورن برنده شدم و بعد سه ماه بهم تحویل میدن. اگر از قبل آشنا باشم بهتر هست چون وقتی خراب بشه میدونم باید چه باتری ای با چه آمپری برای این خودرو بخرم.

بخوانید:  بهترین لپ تاپ های ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومانی آپدیت 1401 | behtarin-laptop

سیستم‌‌ کمکی راننده

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. در اتوبان راحت بدون فشار به موتور تا ۱۷۰ کیلومتر میتوان رانندگی راحتی داشت.البته در صورت داشتن تجربه رانندگی. البته ستونهای جلو دید راننده را محدود میکند که اگر عادت نکنید خطرناک است. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

سمند کارمندی مدل 90 بی رنگ

علاوه بر این، دمای سوزان نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر روی مجله خبری خودرو بی درایو خودرو شما بگذارد. هنگامی که گرما افزایش می یابد و آب موجود در باتری سمند شما تبخیر می شود، سرعت خوردگی افزایش می یابد و لازم است بدانیدخوردگی یکی از دلایل اصلی تخلیه شارژ و خرابی باتری سمند سورن است. اگر بر روی بدنه باتری هنگام نصب آسیب هایی مثل شکستگی و فرورفتگی ایجاد شود، دیگر امکان استفاده از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه صبا باتری را نخواهید داشت. کارشناسان نصب امداد باتری که تجربه کافی در زمینه تعویض باتری سمند را دارند، این فرایند را با رعایت تمامی نکات ذکر شده و در سریع ترین زمان برای شما انجام خواهند داد. بعد از تعویض باتری خودرو، تست دینام نیز برای شما به صورت رایگان انجام می شود.

بخوانید:  فارکس چیست به زبان ساده؛ اولین قدم یادگیری فارکس پارسی فارکس-بروکر آمارکتس

سورن پلاس؛ مشخصات فنی و امکانات اسب پیشرفته ایران خودرو

استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. باسلام.فکر کنم این سایت زده شده را مدیر قبلی به فرد دیگری واگذار کرده است.مدیریت محترم که اعلام نمی کند. سلام دوست عزیز، باید مشخصات دیگری را هم وارد تا دقیق مشخص شود. اما اگر بخواهیم شاسی سمند را با پژو 206 مقایسه کنیم باید بگوییم , شاسی سمند می‌تواند 40 درصد و پژو 25 درصد از نیروی تصادف را پخش کند . اگر بدنه خودرو این نیرو را جذب نکند و تغییر شکل ندهد , نیرو مستقیما به شخص وارد می‌شود که فاجعه به بار می‌آورد .

http://besturnblog.ir