خرید و فروش و قیمت سمند امروز | bedrive

با این وجود در میان مجله خبری خودرو بی درایوهایی که نام برده شد، تمام آنها در حال حاضر توسط مجموعه ایران خودرو در حال تولید هستند و تنها خودرو سمند SE در سال 96 توقف تولید شد. ایران خودرو در سال 81 اولین خودروی ملی خود یعنی سمند را به بازار عرضه کرد. این اتومبیل که بر پلتفرم پژو 405 قرار دارد در ابتدا قرار بود جایگزینی برای پیکان باشد که این امر محقق نشد.

  • در خصوص رانا هم باید گفت که این ماشین از نظر شتاب اولیه، مصرف سوخت و ترمزگیری برتری‌هایی نسبت به سمند LX XU7 دارد اما در عوض بدلیل کیفیت ساخت بسیار پایین کابین و محدودیت فضا برای سرنشینان عقب قادر نیست به خوبی رقیبش به خانواده‌ها سرویس دهد.
  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
  • خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود.

با تولید سمند ال ایکس EF7 امکانات و تجهیزاتی به آن اضافه شد که در مدل‌های قدیمی سمند ضعیف بوده یا به کار برده نشده بودند. یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که محصولات ایران خودرو در هنگام خرید به همراه دارند کارت طلایی سه ستاره برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش است. زیر کاپوت سمند LX سال با همان پیشرانه نام آشنا و بسیار قدیمی XU7 روبرو میشویم. اولین نکته این است که نسخه مجهز به موتور XU7 ارزانتر می‌باشد و در نتیجه اختلاف هزینه بابت مصرف سوخت در همین ابتدای کار تاحدی جبران میشود. نکته دوم هم در بحث هزینه‌های نگهداری است، چرا که به اعتقاد برخی موتور XU7 جان‌سخت‌تر بوده، ضمن اینکه از قطعات یدکی ارزانتری هم بهره میبرد و تعمیرات ساده‌تری دارد. همچنین حداکثر گشتاور این پیشرانه در دور موتور پایین‌تری نسبت به موتور EF7 به دست می‌آید و همین باعث شده که علیرغم شتاب اولیه ضعیف‌تر، شاهد کشش مناسبی از جانب این موتور باشیم.

بخوانید:  قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | bedrive

سمند کارمندی مدل 90 بی رنگ

سمند به نسبت قيمتش نسبت به خودروهاي توليد داخل بهتر ه البته فقط بحث قيمت نيست بلكه امكانات و سواريشم بهتره . می خواستم یک ماشین با کیفیت و مصرف کم بخرم در بین پژو206 و 405GLX کدوم ماشین بهتره؟ منو راهنمایی کنید. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون.

فروش اقساطی پژو پارس xu7p

البته در طول این سالها تغییرات جزئی و کلی بسیاری روی این ماشین انجام شده که از جمله آنها میتوان به عرضه مدل تشریفاتی سریر، سمند LX، سورن و سمند پلاس اشاره نمود. در سالهای اخیر عرضه محصولات چینی جدید باعث شده که سمند دیگر جذابیت روزهای گذشته را نداشته باشد اما همچنان بدلیل قیمت ارزانتر و هزینه نگهداری پایین‌تر از بسیاری از سدان‌های خانوادگی موجود در بازار، میتواند انتخابی عاقلانه هرچند از سر اجبار به حساب آید. سمند LX سال هم یکی از نسخه‌های همان سمند قدیمی خودمان است اما با برخی تغییرات جزئی در ظاهر و باطن به بازار عرضه میشود. خودرو سمند از ابتدای دهه 80 در کشور در حال تولید می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون 8 مدل مختلف را اعم از سمند LX بنزینی و دوگانه، سمند EF7 بنزینی و دوگانه، سمند SE، سمند سورن ELX ساده، توربوشارژ و سورن پلاس به بازار کشور عرضه کرده است. طبیعتا این میزان مدل متنوع با تغییرات جزئی، مشتری را به چالش خواهد کشید و انتخاب آنرا به شدت سخت خواهد نمود.

بخوانید:  کدام خودروی جک در بازار ایران محبوب‌تر است | bedrive

قیمت سمند سورن پلاس تیپ 2 امروز 23 بهمن 1401 با 7,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 18 بهمن 1401، 525,000,000 تومان قیمت خورد. اگر پاسخ شما به سوال مطرح شده توسط ما، مثبت باشد، پیشنهاد می کنیم که حتما از باتری صبا استافده کنید تا چرا که این باتری به دلیل داشتن سطح کیفیت بالا و عملکرد قوی، در برابر استارت های متعدد دوام بیشتری نسبت به سایر برند های خودرویی دارد. همچنین به دلیل دولتی بودن این باتری، هزینه های خرید شما کمتر خواهد بود.

http://besturnblog.ir