قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | bedrive

همچنین مجله خبری خودرو بی درایو ترکیبی این شاسی بلند چینی 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت باک 60 لیتری آن می‌تواند تا با هر باک پر به صورت متوسط مسافت 680 کیلومتر را بپیماید. سیستم‌های کمکی راننده ارائه شده در فردا SX5 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل پایداری به‌علاوه دو حالت رانندگی اسپرت و برفی است. سیستم‌های کمکی راننده ریگان کوپا شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل کشش و پایداری است.

  • از امکانات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به داشتن رادار تصادف عقب و جلو، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند، هشدار باز شدن در، کمکی ماندن در لاین و کمکی حرکت در ترافیک اشاره کرد.
  • در این مقاله می‌خواهیم از تفاوت ماشین‌های شاسی بلند با ماشین‌های بدون سقف یا کروک بگوییم و البته به مزایا و معایبشان هم اشاره‌ای داشته باشیم .
  • یعنی جایی که یک موتور 2 لیتری آن هم با پرخوران توربو وظیفه تامین قدرت خودرو را به دوش میکشد.
  • همچنین دریچه‌های تهویه در ردیف دوم و سوم نیز تعبیه شده‌اند و حتی سرنشینان ردیف دوم می‌توانند تا دما و شدت پرتاب باد را از طریق پنل لمسی و به صورت مستقل تغییر دهند؛ پس تیگو 8 پرو از نوع 4 گانه اتوماتیک است.

نسخه ارزان‌تر مشابه سال‌های قبل به جعبه‌دنده CVT مجهز است؛ اما مدل جدید با جلوپنجره و ظاهر متفاوت، از جعبه‌دنده اتوماتیک پنج‌سرعته به‌همراه سیستم مدیریت تعادل اضطراری و تقسیم ترمز بهره می‌برد. قیمت مصوب مدیران‌خودرو برای تحویل ۳۰ روزه این خودروها، به‌ترتیب ۵۶۴ و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. در دهه‌‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰، شرکت جیپ‌سازی ایران، انواع جیپ واگونیز (جیپ آهو) را با بدنه پهن‌پیکر و چرخ‌های بزرگ مونتاژ می‌کرد. در سال‌های بعد از انقلاب و قطع رابطه تجاری با آمریکا نیز، جیپ‌سازی ایران با تغییر نام به پارس‌خودرو، نیسان پاترول و نیسان رونیز را مونتاژ می‌کرد.

بخوانید:  قیمت ام وی ام کارکرده و صفر، قیمت محصولات ام وی ام همراه مکانیک | bedrive

در تصادفات رانندگی کدام نوع بهتر عمل می‌کند؟

در ادامه با بررسی ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران در سپندخودرو همراه ما باشید. تیگو 3 که در ایران با نام ام وی ام X33 عرضه شده، در واقع قبل از X22 به بازار آمد. نسخه‌های مختلفی از این خودرو تولید شده‌اند که فیس‌لیفت‌های متفاوتی هم دارند. طراحی ظاهری نسخه‌های اولیه تعریف چندانی نداشت، اما در فیس‌لیفت سال 2010 و سال 2014 تغییرات اساسی در ظاهر این خودرو اعمال شد و سر و شکل مدرن‌تری به خود گرفت. جدیدترین نسخه X33 در کشورمان در دو تیپ S و همچنین S اسپرت فروخته می‌شود که هر دو از ظاهر خوبی برخوردارند. ایران خودرو در حال حاضر چند خودروی SUV تولید می‌کند که جزو گزینه‌های پرفروش در بازار هم محسوب می‌شوند.

همراه مکانیک؛ هم‌راه خرید، هم‌راه فروش

در حال حاضر گران‌ترین خودرو برند مدیران خودرو در تیپ اکسلنت باقیمت ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود و برای تهیه نسخه اسپرت با سطح تجهیزات بیشتر باید ۱۵ میلیون توان دیگر پرداخت کنید. بنابراین انتظار داریم که هزینه‌های نگهداری این خودرو همچون ایکس ۲۲ کنترل شده تر باشد و تا حدی به شاسی‌بلندهای ساخت دو خودروساز اصلی نزدیک‌تر باشد. همان‌طور که گفته شد نمونه‌های اتومات توربو این خودرو قیمتی در حدود ۸۰۰ میلیون تومان پیداکرده است و از بازه این بررسی خارج‌شده است، اما نمونه‌های با گیربکس دستی آن به خاطر کارکرد بیشتر را می‌توانید باقیمت ۷۰۰ میلیون تومان پیدا کنید. البته با توجه به حساسیت توربوی این خودرو انجام کارشناسی فنی برای آن تا حدی الزامی است.

پرفروش‌ترین ماشین شاسی‌بلند در کشور ایران، کیا اسپورتج

در این مقاله از ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار پرداختیم و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم. از جمله سایر شاسی بلندهای هفت نفره بازار کشورمان می‌توان به خودروهایی همچون میتسوبیشی اوتلندر، بورگوارد BX7 و جی ام سی S350 اشاره کرد. اگر شما نیز شاسی‌بلند دیگری را می‌شناسید که از چنین ظرفیتی برخوردار باشید، نام آن را با ما و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. فیدلیتی یک شاسی بلند 7 نفره محبوب در بازار است که امکان خرید آن در نسخه صفرکیلومتر با مدل 1401 وجود دارد.

بخوانید:  Xiaomi Redmi K50 مشخصات گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 مرجع موبایل ایران

http://besturnblog.ir