خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور در 4250 دور در دقیقه می‌رسد. شرکت هیوندای برای انتقال نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتومات استفاده کرده است. طراحی منحصربه‌فرد، قیمت مناسب و امکانات متنوع تیوولی، باعث شد تا در همان ابتدای ورودش به بازار کشور، بتواند نظر بسیاری از مشتریان ایرانی را جذب کند و به گفته شرکت رامک خودرو، خرید تیوولی جزو پرتقاضاترین شاسی‌ بلندهای این شرکت به حساب می‌آید. سانگ یانگ تیوولی محصول خاصي است که افرادی با سليقه‌هاي خاص را به خود جلب مي کند.

  • برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.
  • این محصول حدود ۱۰ سال سابقه فروش در کشورمان دارد و همچنان پرفروش‌ترین کراس‌اور چینی با قیمت کمتر از ۶۰۰ میلیون تومان است.
  • این خودرو جمع‌وجور در سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد و در سال 2016 نیز با دو تیپ الیت و اسپرت پا به خیابان‌های کشور گذاشت.

این شرایط برای تولیدات تویوتا، بزرگ‌ترین خودروساز ژاپن، بیش از دیگران در کانون توجه مردم است. در ایران نیز، مدل‌های دست‌دوم از محصولات مختلف تویوتا محبوبیت دارند؛ ولی با قیمتی بسیار گران‌تر از دیگر نقاط دنیا معامله می‌شوند. طراحی ظاهری میتسوبیشی ASX و کیفیت مواد استفاده‌شده در داخل کابین مدل 2018 آن به نسبت رقبا، کمی بهتر است. علاوه‌براین، همواره می‌‌توان از این برند ژاپنی انتظار تولید خودروهایی باکیفیت بالا و استهلاک کم داشت که میتسوبیشی ASX هم از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه کیا سورنتو در بازارهای جهانی در دو مدل تک دیفرانسیل 5 نفره و مدل دو دیفرانسیل 7 نفره به فروش می رسد اما در کشور ما فقط به صورت دو دیفرانسل 7 نفره وجود دارد.

بخوانید:  مروری بر تاریخچه برند جک JAC از ابتدا تا اکنون مجله بیمه | bedrive

سواری پژو 405 مدل 89

سانگ یانگ تیوولی، یک خودرو شاسی بلند از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه سال 2014 رونمایی شد. این ماشین های جمع و جور در سال 2015 به بازار دنیا داده شدند و در سال 2016 نیز با اسپرت پابه خیابان‌های ایران گذاشت. این خودرو های بلندقامت و جادار، بسیار پرقدرت هستند و به‌ راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جذب کنند . علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که بیشتر مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرو ترجیح می‌دهند. در ادامه با سایت کاروکیا همراه باشید تا بیشتر با انواع این ماشین در بازار ماشین آشنا شوید. باید بدانید که این مدل خودروها بیشتر برای اکثریت جوانان ساخته شده و گزینه مناسبی برای خانواده نمی‌باشد , زیرا دارای فضای بسیار کوچکتری نسبت به ماشین‌های شاسی بلند است .

ماشین شاسی بلند بهتر است و یا کروک ؟ ( مقایسه ) !!!

با این حال، خودروهایی که در این راهنما از آن‌ها نام برده شده، در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار خودرو، بهترین گزینه‌های موجود برای خرید ماشین شاسی بلند خارجی به شمار می‌آیند. تیگو ۷ شاسی بلند موفق چینی است که نسبت به سایر هم وطنانش مدرن‌تر و کیفیت بهتری دارد. موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی این خودرو با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار شاید ضعیف نباشد اما به نظر برای خودرویی با ابعاد تیگو ۷ خیلی مناسب نیست. هیوندای سانتافه با موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری خود با قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار، و مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، یک خودروی پرقدرت و کم مصرف است. نکته بسیار خوب دیگر هیوندای سانتافه، بازار خرید و فروش بسیار خوب این خودروست.

بخوانید:  مشخصات فنی و قیمت روز انواع خودرو آلفارومئو کارنامه | bedrive

خودرو لیفان x60 مدل 94

ماشین شاسی بلند هیوندای توسان، یکی از پرطرف‌دارترین خودروهای شاسی‌بلند بازار ایران است که تاکنون، در سه نسل گوناگون راهی بازار شده ‌است. هیوندای توسان از لحاظ طراحی داخلی زیبا و ظاهری، بسیار جذاب و مدرن است و با تکیه ‌بر همین توانایی، موفق شده است طیف کثیری از جوانان را به سوی خرید خودرو توسان جذب کند. از لحاظ آپشن و تجهیزات رفاهی نیز توسان کم و کاستی ندارد و جزو برترین های بازار محسوب می‌شود. ماشین هیوندای توسان از نظر سواری نیز نسبت به دیگر رقبایش مثل کیا اسپورتیج و میتسوبیشی ASX یک سروگردن بالاتر است. رنو داستر به یک پیشرانه چهارسیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

http://besturnblog.ir