محصولات ام وی ام شاسی بلند نمایندگی مدیران خودرو 350 | bedrive

با وجود نکات منفی مثل شتاب پایین و فنربندی سفت، ام‌وی‌ام با جلب رضایت مشتریان در لیست ماشین‌های شاسی‌بلند خوب قرار دارد. ما در یکی از مقالات خورد بانک تفاوت خودروهای دنده ای و اتومات را به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار داده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این نکات فنی اتومبیل برای چند دقیقه آن را مطالعه بفرمایید. دلیل افزایش تقاضا ماشین‌های شاسی‌بلند در چیست؟ در زبان انگلیسی ماشین شاسی‌بلند را با نام Sport Utility Vehicle یا مخفف SUV می‌شناسند. همین تمایز باعث راحتی و رفاه سرنشینان، عبور راحت از مسیرهای دشوارتر و در نتیجه افزایش تمایل افراد به خرید این ماشین‌ها می‌شود.

  • با این وجود با ضعف در مدیریت برند و عدم توان تولید و عرضه مناسب عظیم خودرو در ارائه این محصول و عدم وجود خدمات پس از فروش و قطعات، بازار این خودرو به صورت کامل نابود شد.
  • از شاسی بلندهای مدرنِ بازار فعلی، که مانند خودروهای سواری بر اساس ابعاد به بخشهای کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‌شوند، می‌توان از مواردی مانند مدل تویوتا لندکروزر، دیسکاوری شرکت لندروور، ب‌ام‌و ایکس۵، مرسدس-بنز کلاس-جی و کادیلاک اسکالید نام برد.
  • روی هم رفته می‌توان گفت که H30 کراس یکی از کراس اورهای موفق بازار داخلی به شمار می‌رود.
  • بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برای اینکه سوءتفاهمی در هنگام فروش خودروی‌تان نداشته باشید؛ در نظر داشته باشید که کارشناسی خودرو، چه از انواع صفر کیلومتر، چه کارشناسی خودرو کارکرده امری حیاتی است.
  • تمامی خودروهایی که تاکنون در لیست بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار مورد بررسی قرار گرفتند، خودروهای شهری محسوب می‌شوند.

مجله خبری خودرو بی درایو این خودرو یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری با 156 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور است که این خودرو را در زمان بسیار قابل قبول 9.2 ثانیه برای یک خودروی 1600 کیلوگرمی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. گیربکس این خودرو نیز یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که دارای تنظیمات اسپرت نیز هست. از سیستم‌های کمکی راننده در این خودرو می‌توان به کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری اشاره کرد؛ همچنین چری تیگو 5 در هر دو تریم IE و TE دارای دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است. این خودرو نیز دارای موتور 4 سیلندر توربو شارژ با حجم 1.5 لیتر و قدرت 171 اسب بخار است که این شاسی‌بلند چینی 1.5 تنی را در زمان 11.7 ثانیه از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. همچنین شاسی‌بلند چینی بورگوارد BX5 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است.

بخوانید:  انواع رنگ خودرو

چری تیگو 5، ماشین شاسی بلند ارزان و محبوب

نیسان ایکس تریل، یکی از محصولات جذاب کمپانی نیسان در بازار داخلی است که آخرین نمونه از آن، در مدل‌های 2016 و 2017 در بازار داخلی خرید و فروش می‌شود. میتسوبیشی اوتلندر دارای دو نسخه هیبریدی به نام میتسوبیشی اوتلندر PHEV و نسخه بنزینی است که نسخه بنزینی، از یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر استفاده می‌کند که توانایی تولید 170 اسب‌بخار قدرت و 232 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. میتسوبیشی اوتلندر PHEV نیز دارای دو موتور است که اولی، یک موتور بنزینی 2لیتری و دومی، یک موتور الکتریکی است که در مجموع، قابلیت تولید 203 اسب‌بخار را دارند. جعبه‌دنده هر دو مدل، از نوع اتوماتیک CVT است و نیروی موتور را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. قیمت جهانی میتسوبیشی اوتلندر PHEV، حدود 28 هزار دلار است که در نسخه هیبریدی، به 32 هزار دلار می‌رسد.

بهترین ماشین تا 600 میلیون تومان کدام است؟ به همراه نقد و بررسی

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران به دلیل شرایط آسان و قیمت مناسب با تقاضای بالایی رو به رو می باشد. با این تفاوت که چانگان کمپانی معتبری بوده و تکنولوژی، آپشن‌ها، طراحی، فضای داخلی و درمجموع بسته بهتری را پیشنهاد می‌کند. که البته در کنار هم قرار گرفتن این گزینه‌ها کم‌هزینه نبوده و باعث شده که قیمت این خودرو از مرز ۵۰۰ میلیون تومان بالاتر رفته و قیمتی بیشتری نسبت به رقبایی همچون ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ که رقیب مناسب‌تری برای این خودرو است، پیدا کند.

جک S3 مدل 1400 گارانتی فعال

پس برای آشنایی با بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند، در ادامه محصولات این دو شرکت را به‌طور جداگانه معرفی می‌کنیم. قلب تپنده راوفور، یک پیشرانه 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌.بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند. از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرتپیشرانه را به‌خوبی به چرخ‌های جلو وصل نمی‌کند. لکسوس NX200t مجهز به پیشرانه دولیتری توربوشارژ ۲۳۵ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

بخوانید:  خرید pbn یا همان بک لینک pbn ویرگول-خرید pbn گلدلینک

http://besturnblog.ir