دلایل کم شدن روغن موتور + احیاء کننده سرامیکی برای حل مشکل روغن سوزی

هر گاه مشاهده کردید میزان روغن خودرو بیش از حد مجاز کاهش یافته است، سعی کنید اقدامات لازم را برای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی انجام دهید. در این مقاله به علت کم شدن روغن موتور و همچنین راهکارهایی برای حل مشکل روغن سوزی می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید تا در ادامه راهنمایی های لازم در این زمینه را با شما در میان بگذاریم.

ژنراتور موتور زادو

مقدار نرمال کاهش روغن موتور چقدر است؟

به طور کلی نمی توان مقدار خاصی را برای کاهش روغن موتور مشخص کرد. زیرا این مشکل به نوع خودروی شما بستگی دارد و با مراجعه به دفترچه راهنمای کاربر یا برچسب روغن موتور می توانید از حجم دقیق آن مطلع شوید. اما اگر بخواهیم به این سوال پاسخ کلی بدهیم، افت روغن در حدود 200 تا 250 سی سی در هر 1000 کیلومتر طبیعی تلقی می شود. بنابراین برای جلوگیری از صدمات و مشکلات جبران ناپذیر به خودرو، سطح روغن موتور خودرو همیشه باید بررسی شود.

مهمترین دلایل کاهش روغن موتور

روغن سوزی یکی از مشکلاتی است که به دلایل مختلفی رخ می دهد و علت مشخص و جامعی ندارد. در اینجا می خواهیم به بیان و بررسی هر یک از دلایل بپردازیم.

استفاده از روغن با ویسکوزیته نامناسب

مهم ترین نکته در خرید روغن موتور توجه به ویسکوزیته آن است. زیرا دلیل اصلی سوختن روغن خودرو استفاده از ویسکوزیته نامناسب برای موتور خودرو است.

روغن موتور در دمای بالا تبخیر می شود

هر روغن موتور دارای نقطه اشتعال (دمای تبخیر) است و در دمای مشخصی تبخیر می شود.

نشتی موتور خودرو

از آنجایی که روغن موتور به طور مداوم در قسمت های مختلف موتور خودرو در گردش است، امکان نشتی روغن در قسمت های مختلف موتور وجود دارد.

آسیب رینگ پیستون

بیشتر مواقع ماشین شما روغن می سوزد و ظاهر دودی ندارد. اما در دور موتور بالا و زمانی که موتور تحت فشار است دود می کند. در این حالت مشکل در ضعیف شدن رینگ های پیستون است.

بخوانید:  چه کسانی مشمول تحویل پیش از موعد کرمان موتور هستند؟

آسیب به واشر سر سیلندر

واشر سرسیلندر وظیفه جداسازی موتور برای جداسازی آب و روغن را بر عهده دارد. در واقع این قسمت فضای بین سیلندر و سرسیلندر را می بندد.

محصولاتی برای از بین بردن سوختگی روغن

گاهی اوقات مشکل سوختگی روغن برای تعمیر کامل موتور کافی نیست. در این موارد می توانید از برخی مواد بازسازی کننده نانو سرامیک برای بهبود وضعیت موتور استفاده کنید. در زیر برخی از محصولات باکیفیت را ارائه می دهیم که آزمایشات خود را پس داده و شهرت بین المللی به دست آورده اند.

نوسازی موتور خودرو نانو سرامیک

بازسازی کننده موتور خودرو سرامیک نانو محصولی برای تعمیر تمامی قطعات فرسوده و آسیب دیده موتور خودرو شما می باشد. این محصول دارای انواع مختلفی از برندهای لیکومولی، زادو و ووفر است که هر کدام کاربرد خاصی دارند. این محصول به عنوان افزودنی به روغن موتور در سیستم مورد نیاز اضافه می شود و همچنین برای بهبود سیستم های مختلف خودرو مانند گیربکس، دیفرانسیل، هیدرولیک و … استفاده می شود. برای رفع روغن سوزی می توانید روی این جوان کننده حساب ویژه باز کنید.

ترمیم کننده موتور زادو

دستگاه تهویه موتور زادو مدل تک مرحله ای

یکی از این محصولات دستگاه تهویه موتور زادو مدل تک مرحله ای این محصول برای خودروهای بنزینی، دیزلی و دوگانه سوز با کارکرد بیش از 20000 کیلومتر در نظر گرفته شده است. این ماده به دلیل وجود مواد تجدیدپذیر باعث تشکیل یک لایه نانو سرامیک برای محافظت در برابر خوردگی موتور خودرو می شود و مزایا و معایب زیادی دارد. این مزایا عبارتند از:

  • کاهش مصرف روغن موتور
  • تعمیر احتراق روغن در موتور خودرو
  • افزایش فشار روغن موتور و فشار سیلندر (یکسان سازی فشار سیلندر)
  • جلوگیری از خوردگی قطعات موتور خودرو
  • بازسازی و تعمیر قطعات فرسوده
  • برای انواع موتور خودرو قابل استفاده است
  • کاهش صدا و لرزش در موتور خودرو
  • حفاظت از قطعات تحت سایش زمانی که سرعت موتور خودرو از 3000 بیشتر شود.
  • صرفه جویی و کاهش مصرف سوخت
  • شتاب خودرو را افزایش دهید
بخوانید:  طرح فروش و پیش فروش تارا V4 اتوماتیک

لازم به ذکر است که احیا کننده موتور زادو وان استیج در مجموعه معتبر خودرو مدیک موجود می باشد و می توانید این محصول را از سایت این مجموعه خریداری نمایید.

تعمیر موتور سرا تک لیکوولی

این محصول یکی دیگر از انواع محصولات تعمیر موتور خودرو با فناوری نانو سرامیک می باشد که تمامی ویژگی های محصول قبلی را با کیفیت بالاتری دارا می باشد و در جهت ترمیم فرسودگی و بازگرداندن فشار سیلندر عمل می کند. مهم ترین ویژگی این محصول افزایش شتاب در موتور خودرو و همچنین کاهش مصرف سوخت است. شکی نیست که احیا کننده موتور لیکوولی ساخت آلمان بهترین احیاگر دنیاست. شما می توانید یک دستگاه تهویه مطبوع موتور Licomoli را از طیف معتبر Auto Medic خریداری کنید.

استفاده کنید تعمیر موتور سرا تک لیکوولی از خوردگی قطعات موتور خودرو جلوگیری می کند و می توانید از این جوان کننده در گیربکس دستی نیز استفاده کنید. بنابراین استفاده از این محصولات احیا کننده علاوه بر محافظت از موتور خودرو و سایر قطعات باعث صرفه جویی در مصرف سوخت نیز می شود.

زمانی که روغن سوزی خودرو در مرحله پیشرفته باشد، این محصول می تواند مصرف روغن را تا حد زیادی کاهش دهد. همچنین زمانی که احتراق روغن در مراحل اولیه است، استفاده از مواد احیا کننده مشکل احتراق روغن در موتور را حل می کند.

درایور اسپیکر Lube Max بازسازی شد

علاوه بر محصولات خارجی درایور اسپیکر Lube Max بازسازی شد محصول یک شرکت دانش بنیان بومی است. ریژنراتور درایو اسپیکر نیز تمامی مزایای محصولات خارجی را با قیمت مناسب تری دارد. از مزایای ریژنراتور درایور اسپیکر Lube Max می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راندمان روغن و موتور را افزایش دهید
  • تشکیل یک لایه محافظ معدنی فعال در برابر فشار و حرارت موتور خودرو
  • یکسان سازی و افزایش فشار سیلندر به بالاترین حد ممکن
  • – احیای روغن موتور و افزایش عملکرد آن تا 2000 کیلومتر بیشتر
  • افزایش کیفیت و خواص روانکاری روغن موتور برای کاهش مصرف سوخت
  • محافظت در برابر خوردگی قطعات موتور در دما و فشار بالا
  • تعمیر و بازسازی سطوح فلزی آسیب دیده در اثر خوردگی قطعات فلزی
  • شتاب خودرو را افزایش دهید، صدای موتور را کاهش دهید و از فشار کم روغن جلوگیری کنید
  • کاهش انتشار گازهای خروجی
بخوانید:  روزنامه دنیای خودرو - شماره 2084

اسپیکر ریفربیش شده Lube Max را می توانید از سایت خودرو مدیک خریداری کنید.

موتور احیا کننده برای ترمیم سوختگی روغن

نتیجه

در این مقاله به موضوعات مربوط به علائم، علل و راه حل های حل مشکل روغن سوزی پرداختیم. همانطور که گفته شد انواع محصولات احیای موتور بهترین انتخاب برای کاهش و رفع روغن سوزی، تعمیر فرسودگی موتور و … می باشد. برای خرید انواع روغن موتور با کیفیت بالا از برندهای مختلف به مجموعه معتبر اتو مدیک مراجعه کنید.

علاوه بر این، محصولات دیگری مانند انواع روغن، ضد یخ، ضد یخ، انواع خنک کننده، انواع سیل، تقویت کننده های نانو سرامیکی، بهترین مکمل های سوخت و روغن و غیره در این محدوده موجود می باشد. لازم به ذکر است که خودرو مدیک دارای کد الکترونیکی بوده و دارای گارانتی اصالت کالا برای محصولات خود می باشد. شما می توانید با اطمینان محصولات مورد نظر خود را از این فروشگاه خریداری کنید.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248433/%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%B3%D9%88%D8%B2%DB%8C