راه اندازی کارخانه جدید گریس شل در اندونزی

تاسیسات آتی شل آماده افزایش ظرفیت تولید خود با ظرفیت تولید سالانه 12 کیلوتن گریس برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای محصولات گریس با کیفیت بالا در اندونزی است.

این نیروگاه پیشرفته از فناوری های پیشرفته ای مانند راکتور تماسی برای اطمینان از برتری در کیفیت محصول نهایی و انعطاف پذیری در فرآیند تولید استفاده می کند.

تأسیسات جدید تولید گریس در اندونزی، سومین کارخانه بزرگ تولید گریس شل در جهان خواهد بود و کاملاً تحت مالکیت و اداره این شرکت است. این کارخانه که در مجتمع کارخانه ترکیب روغن و روغن ماروندا (LOBP) در بکاسی واقع شده است، به دنبال پیگیری طرح توسعه سایت LOBP در نوامبر 2022 است و ظرفیت تولید روانکار خود را از 136 میلیون لیتر به 300 میلیون لیتر در سال دو برابر می کند.

جیسون وونگ، معاون ارشد بازرگانی بین‌المللی روغن‌کاری شل، گفت: “هماهنگی و پیش‌بینی نیازهای مشتریان ما کلید موفقیت مداوم شل بوده است. سرمایه‌گذاری ما در اندونزی تعهد ما به این رویکرد مشتری محور را نشان می‌دهد. توسعه سریع اقتصادی این کشور باعث شده است نیاز به روان کننده ها از جمله گریس را افزایش داد. همچنین نشان دهنده نقش محوری ما در حمایت از اهداف توسعه اندونزی در بخش های مختلف است. “این ابتکار ما را قادر می سازد تا محصولات خود را با کارایی بیشتر، پایدارتر و نزدیک تر به مشتریان خود ارائه دهیم، بنابراین تعهد ما به حمایت از آنها را تقویت می کند. نیازهای آینده.»

کارخانه جدید گریس محصولی به نام Shell Gadus تولید خواهد کرد که یکی از محصولات شناخته شده این برند جهانی است و برای کاربردهای حیاتی مانند بلبرینگ و چرخ دنده طراحی شده است.

بخوانید:  برگزاری کارگاه مدیریت تجربه مشتریان (CEM) برای شاهین سواران در نمایشگاه شیراز

این وب سایت قرار است طیف گسترده ای از محصولات گریس با کیفیت بالا را در انواع بسته بندی از جمله درام، قوطی و بسته بندی پلاستیکی برای مایعات ارائه دهد که پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان در صنایع مختلف از جمله تولیدات عمومی، خمیر و کاغذ، فولاد و … ذوب فلزات، برق، برق، ناوگان حمل و نقل، ساخت و ساز و معدن.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248489/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%B4%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%B2%DB%8C