سمند ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | bedrive

همچنین موتور EF7 عضو ۱۰ موتور برتر گازسوز دنیا بوده و می‌توان گفت در این مجموعه رتبه سوم را دارد. موتور EF7 در انتخاب سوخت از نوعی هوش مصنوعی بهره می‌برد، به‌گونه‌ای که تا زمانی که سوخت گاز CNG داشته باشد از بنزین استفاده نمی‌کند و تنها زمانی که گاز خودرو به پایان برسد، از بنزین استفاده می‌کند و این تغییر سوخت به‌گونه‌ای رخ می‌دهد که شما احساس نمی‌کنید. فروش اقساطی سمند دوگانه که در ایران به مشتریان ارائه می‌شود از این موتور بهره می‌برد.

  • در این بخش تصاویر کامل تری از سمند ال ایکس را مشاهده می کنید.
  • این یکی از روش هایی است که می توانید زمان مناسب برای خرید باتری سمند را تحت کنترل خود بگیرید.
  • سمند معمولی از لحاظ امکانات بالاتر از EL است و بین EL و LX قرار می‌گیرد.
  • یکی دیگر از مزیت‌های سمند نسبت به خودروهای ارزان قیمت این بخش از بازار در پایداری قابل قبول در سرعت‌های بالاتر نهفته است.
  • البته سمند بدلیل نبود آپشن کنترل پایداری هوشمند نمیتواند در این پارامتر هم نمره کامل را دریافت کند اما در قیاس با رقبایی نظیر تندر 90 عملکرد نسبتاً بهتری دارد.

همانطور که در بالا دیدیم این مراکز، خرید اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند. نسخه تکمیل شده و نهایی اولین ماشین سمند در سال ۱۳۸۱ رونمایی و به تولید انبوه رسید. پس از دو سال، ایران خودرو مدل ارتقا یافته آن را تحت نام LX (ال ایکس) روانه بازار کرد و تا به این لحظه، هنوز هم سمند ال ایکس در خط تولید این شرکت به مونتاژ می‌رسد. طبق اعلام ایران خودرو سمند LX مجهز به موتور XU7 در هر صد کیلومتر رانندگی در شرایط ترکیبی به 8.34 لیتر بنزین نیاز خواهد داشت که این عدد در خارج از شهر تا 6.8 لیتر کاهش پیدا می‌کند. البته در عمل ممکن است مصرف سوخت ماشین نسبت به شرایط استاندارد اعلامی کارخانه مقداری بیشتر شود. اولین محصول ملی ایران‌خودرو یعنی سمند گذشته پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است.

بخوانید:  سمند: راهنمای کامل انواع سمند ال ایکس EF7 بنزینی، گازسوز‌ و دوگانه سوز+ جدول مشخصات مجله بیمه | bedrive

خرید اقساطی سمند

پس به این نتیجه می‌رسیم که سمند در تصادفات نسبت به خودروی پژو 206 بسیار امن‌تر است . اگر شما 100 کیلومتر سرعت داشته باشید و به خودروی روبه‌رو برخورد کنید , نیرویی معادل با 3 تن تولید خواهید کرد که هر چیزی را نابود می‌کند . در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم . اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند . در حالی که اگر دقت کرده باشید سقف این خودروها نسبت به بدنه تغییر شکل کمتری می‌دهد . الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.

فروش سمند ef7 دوگانه شرکت 96

در حمجله خبری خودرو بی درایوی که پژو 405 وقتی دور موتورش به سه هزار میرسد سرعتش خیلی بیش از اینهاست. البته اگر اهل شتاب هستی میتونی سمند ef7 بخری ولی لوازمش کمی گرون تره که بازم بهت سمند lx پیشنهاد میکنم. شایسته بود که ایران‌خودرو بجای عرضه دنا به عنوان یک خودرو جدید، آنرا به عنوان نسخه فیس لیفت شده سمند معرفی مینمود اما در هر صورت با توجه به شرایط کشور و اختلاف قیمت میان سمند و دنا میتوانیم بالاجبار از همین طراحی قدیمی هم ابراز رضایت نسبی داشته باشیم.

مواد اولیه مرغوب که در کارخانه برای تولید این باتری استفاده می شود سبب شده که این باتری از با کیفیت ترین محصولات بازار ایران به شمار برود. توجه داشته باشید که باید باتری فرسوده خود را به کارشناس نصب باتری که در محل حضور دارد تحویل دهید، چرا که هزینه باتری بر روی قیمت باتری سمند جدید با شما حساب شده است. بر روی خودرو سمند باتری 66 آمپر صبا باتری و باتری 74 آمپر صبا باتری قابل نصب اند که هر دو در قالب L3 می باشند.

بخوانید:  پلنیوم باکس ، دریچه اجرا نما ساختمان و پاساژ معماری و عمرانی مهندسی ساز

http://besturnblog.ir