سمند: راهنمای کامل انواع سمند ال ایکس EF7 بنزینی، گازسوز‌ و دوگانه سوز+ جدول مشخصات مجله بیمه | bedrive

تقاضای بالای بازار و محدود بودن تعداد ثبت نامی‌های شرکت ایران خودرو باعث شده است که عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان نتوانند از طریق شرکت ایران خودرو اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند. سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است. این خودرو که در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان شود، با توجه به هزینه طراحی و قیمت نهایی آن، این امر محقق نشد سمند در ادبیات فارسی به اسبی گفته می‌شود که رنگی متمایل به زرد دارد. کابین خودرو سمند ال ایکس EF7 بسیار ساده و در عین حال هماهنگ طراحی شده است. نمای ظاهری این سدان، چندان تفاوت خاصی با مدل‌های دیگر سمند ندارد؛ البته به صورت کلی، مدل‌های مختلف ماشین‌های تولید داخل دارای تغییرات زیادی در ظاهر یا حتی داخل آن نیستند.

  • من هم پارسال یک سمند صفر خریدم (موتور پژو) که سرعتش به زور به 130 میرسید و در سربالایی هم اصلا جون نداشت.
  • مهم‌ترین ویژگی سمند که باعث شده است به خودرویی ایده‌آل برای خانواده‌های پر جمعیت تبدیل شود فضای بزرگ کابین آن به ویژه در قسمت صندلی‌های عقب خودرو است.
  • گرمای شدید تابستان می تواند منجر به تبخیر آب در محلول اسیدی باتری شما شود و در نتیجه باعث کاهش قدرت شروع به کار خودرو و طول عمر کوتاه تر باتری سمند شود.
  • در صورتی که نیاز به تعویض باتری سمند LX داشته باشید، در اینجا مشخص خواهد شد.
  • به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند.
  • در رابطه با بیمه، مالک وسیله نقلیه شخص اول، شرکت بیمه شخص ثانی و فرد زیان‌دیده شخص ثالث محسوب می‌شود.
بخوانید:  پیراهن جین 205188 فروشگاه پوشاک کودک ماشیکا

از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است هر خودرویی ملزم به داشتن آنها است. البته بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است ولی به شدت توصیه می‌شود آن را هم داشته باشید. در بحث بیمه شخص ثالث سمند باید بگوییم، این بیمه هزینه‌هایی که در اثر تصادف وارد شده را جبران می‌نماید. در رابطه با بیمه، مالک وسیله نقلیه شخص اول، شرکت بیمه شخص ثانی و فرد زیان‌دیده شخص ثالث محسوب می‌شود.

با سرعت نور انداختش تو ماشین

در سمندهای سری جدید، ترمزها از نظر عملکرد و قدرت بسیار قوی‌تر شده‌اند و به دلیل بهبود کمک فنرها و سیستم تعلیق بتوانید سواری نرم‌تری از آن بگیرید. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود. از آنجایی که پیشرانه سمند LX EF7 از محبوبیت و آمار فروش بالاتری برخوردار است؛ ما در این متن به بررسی ماشین تولیدی با این موتور می‌پردازیم. من هم پارسال یک سمند صفر خریدم (موتور پژو) که سرعتش به زور به 130 میرسید و در سربالایی هم اصلا جون نداشت. تا اینکه کیلومتر به 5000 رسید و دیدم ماشین کم کم داره جون میگیره.

سمند،LX EF7 دوگانه سوز مدل 91

همانطور که در بالا دیدیم این مراکز، فروش اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند. فروش اقساطی سمند دوگانه موجب رفع نیاز مشتری و تسهیل در امر خرید و آسان‌تر شدن شیوه پرداخت می‌شود. متقاضیان برای خرید اقساطی سمند دوگانه بایستی درصدی از قیمت خودرو را در ابتدا به صورت نقد بپردازند و معمولاً مابقی قیمت سمند را در اقساط ۱۲ الی ۴۸ ماهه بپردازند.

بخوانید:  مشخصات ماشین جک قیمت ماشین جک امکانات و تجهیزات خودروی | bedrive

در این بخش تصاویر کامل تری از مجله خبری خودرو بی درایو ال ایکس را مشاهده می کنید. در قسمت‌های بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. دلیل دوم مربوط به نوع موتور این خودرو می شود که گرمای زیادی تولید می کند. باتری وقتی دائما در مجاورت گرما قرار بگیرد رو به فرسوده شدن می رود و طول عمر کمتری را بر روی خودرو خواهد داشت.

http://besturnblog.ir