فروش اقساطی خودرهای ام وی ام، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

بیمه شخص ثالث که اجباری است و بیمه بدنه هم با توجه به هزینه‌های بالای تعمیرات، به شدت توصیه می‌شود. این خودرو در کلاس خودروهای مینی کراس اوور است و از طراحی خوبی بهره می‌برد. برای آشنایی با بیمه شخص ثالث خودروهای ساخت چین، این مقاله را مطالعه کنید. ام وی ام با هدف تولید خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو شروع به کار کرد. ام وی ام که یک شرکت بین‌المللی است، توانسته جایگاه ویژه‌ای در داخل کشور برای خود، فراهم کند.

  • در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین‌المللی «حق با مشتری است» را مورد توجه قرار داده‌است.
  • این خودروی چینی موتور 2 لیتری 4 سیلندر داشت که توانی معادل 139 اسب بخار و گشتاوری در حدود 182 نیوتن متر تولید می‌کرد.
  • این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌شود.
  • در این بین، مدیران خودرو، محصولات دیگری مانند ام وی ام 315 را در دو نسخه سدان و هاچ بک هم عرضه کرد.
  • همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده‌است.
این طرح از عناصر طبیعی الهام گرفته است،خطوط تیز و ایرودینامیک و تناسب بسیار خوب میباشد که توسط یک شرکت معتبر ایتالیایی طراحی شده است. MVM 530 محصول سدان خانوادگی چری است که نسخه هیبرید آن هم در چین تولید شده است. این خودرو در سطح جهانی با سه حجم موتور 1.6، 1.8 و 2 لیتری و همچنین سیستم انتقال 5 سرعته دستی یا 4 دنده اتومات عرضه می‌شود. چند سال پس از تولید ام وی ام 110 چری با هدف جذب مشتری بیشتر، تصمیم به اعمال تغییراتی مخصوصا در ظاهر این محصول گرفت و نتیجه آن MVM 110 S شد که در واقع نسخه فیس لیفت شده محصول شماره یک مدیران خودرو است. با ورود به صفحه قیمت ام وی ام و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید. + چگونه از آماده بودن ماشین‌های مدیران خودرو مطلع شویم؟ در صورت آماده شدن ماشین، به شماره درج شده در حساب کاربری شما اس‌ام‌اس ارسال می‌گردد.

بخوانید:  سمند ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | bedrive

http://besturnblog.ir

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. ام وی ام 550 دیگر محصول سدان کامپکت چری است که که در دو نسخه دستی و اتومات، توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود. تجهیزات رفاهی MVM 550 تا حد زیادی در حد امکانات مدل 530 است؛ در واقع این دو ماشین، بیشتر در طراحی ظاهری و داخلی با هم تفاوت دارند. مدیران خودرو نماینده دو برند MVM و Chery در ایران است که البته هر دو این برندها از محصولات همین شرکت چینی هستند. ما در این متن به صورت اختصاصی، تنها قصد معرفی و بررسی پنج محصول برند ام وی ام موجود در کشورمان را داریم. شرکت ام وی ام – MVM – یا مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است.

او وی ام 110 مدل 1388

همین موفقیت قابل توجه در مجله خبری خودرو بی درایو و دیگر کشورها موجب شد کمپانی چری نسخه ی جدید این ماشین را رونمایی و وارد بازار کند. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 23 بهمن 401 . مدیران خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش برخی از محصولات چری چین را با دو برند MVM و CHERY در بازار ایران بر عهده دارد.

بخوانید:  فروشگاه اینترنتی ایران ادیسون مرجع فروش کالای برق ساختمانی و صنعتی قیمت لوله فلکسی 11 لوله خرطومی فلکسی 11 ارزان در لاله زار

بیمه بدنه و شخص ثالث خودروهای چری و ام وی ام

شما را با محصولات موجود این شرکت در بازار خودرو کشورمان آشنا کرده تا بتوانید برحسب سلیقه و بودجه خود یهترین انتخاب را داشته باشید. مدیران خودرو شرکتی مسئول است و تلاش می‌کند تا مأموریت خود در زمینه حمایت از محیط زیست، اشتغال زایی و رشد اقتصادی را همواره مورد توجه قرار دهد. ویژگی های این خودرو از لحاظ فنی و ظاهری نسبت به رقبا باعث استقبال بسیار خوب از آن در بازارهایی که بدان راه یافته است گشته و در کل آن را به خودرویی با ظاهری زیبا و مشتری پسند و البته اقتصادی تبدیل کرده است. خودرویی زیبا، جذاب و با قابلیتهای شهری و اسپرتی که آن را انتخابی مناسب برای تمام اقشار به ویژه جوانان و بانوان می نماید و نمایان گر مفهوم مدرن و به روز بودن در بین خریداران می باشد.

ام‌وی‌ام 530، مدل ۱۳۹۴