فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. در اتوبان راحت بدون فشار به موتور تا ۱۷۰ کیلومتر میتوان رانندگی راحتی داشت.البته در صورت داشتن تجربه رانندگی. البته ستونهای جلو دید راننده را محدود میکند که اگر عادت نکنید خطرناک است. گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.

  • برای اطلاع از قیمت اجاره سمند lx کافیست با همکاران ما در بخشاجاره خودرو بدون راننده تماس حاصل فرمایید.
  • خودرو (ویژه نامه نمایشگاه خودرو، قوای محرکه و قطعات خودرو)، ۲۷ تیر ۱۳۷۴.
  • در مورد بنزین هم بخاطر بوی بنزینی که در خارج خودرو و اطراف باک احساس میکردم رفتم نمایندگی و متوجه شدم خرطومی باک شکسته است و از آن بنزین تبخیر می شود که عوضش کردم و امیدوارم این مشکل هم حل شود.
  • تعویض باتری سمند در محل به صورت رایگان برای شما انجام می شود.

علاوه بر این، دمای سوزان نیز می‌تواند تاثیر زیادی بر روی باتری خودرو شما بگذارد. هنگامی که گرما افزایش می یابد و آب موجود در باتری سمند شما تبخیر می شود، سرعت خوردگی افزایش می یابد و لازم است بدانیدخوردگی یکی از دلایل اصلی تخلیه شارژ و خرابی باتری سمند سورن است. اگر بر روی بدنه باتری هنگام نصب آسیب هایی مثل شکستگی و فرورفتگی ایجاد شود، دیگر امکان استفاده از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه صبا باتری را نخواهید داشت. کارشناسان نصب امداد باتری که تجربه کافی در زمینه تعویض باتری سمند را دارند، این فرایند را با رعایت تمامی نکات ذکر شده و در سریع ترین زمان برای شما انجام خواهند داد. بعد از تعویض باتری خودرو، تست دینام نیز برای شما به صورت رایگان انجام می شود.

بخوانید:  بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | bedrive

سمند

من یک سال f7 داشتم،بنزینی،شتابش بیشتر از سمند ساله و مصرفش کمتر اما قطعاتش سخت پیدا میشه… با این حساب فکر میکنم ی مقدار مصرف سوخت بیشتر می ارزه که ادم ال ایکس سال بگیره…. همان‌طور که در بالا گفته شد این اتومبیل در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده که اکنون تنها سمند ال ایکس در خط تولید ایران خودرو باقی مانده است. در این بین خوبه باتری ماشین را هم تست کنید تا ببینید در وضعیت مناسبی به سر میبره یا نه، اینجوری اگر نیاز به تعویض باتری داشته باشید میتونید باتری و سرباتری را همزمان از سایت ما خریداری کنید. 1- برای توقف های کوتاه خودروی خود را خاموش نکنید زیرا برای شارژ مجدد باتری به زمان زیادی نیاز داریم.

اطلاعات فنی باتری خودروهای مختلف

از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت مجله خبری خودرو بی درایو اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است هر خودرویی ملزم به داشتن آنها است. البته بیمه شخص ثالث اجباری و بیمه بدنه اختیاری است ولی به شدت توصیه می‌شود آن را هم داشته باشید. در بحث بیمه شخص ثالث سمند باید بگوییم، این بیمه هزینه‌هایی که در اثر تصادف وارد شده را جبران می‌نماید. در رابطه با بیمه، مالک وسیله نقلیه شخص اول، شرکت بیمه شخص ثانی و فرد زیان‌دیده شخص ثالث محسوب می‌شود.

در این بخش تصاویر کامل تری از سمند ال ایکس را مشاهده می کنید. در قسمت‌های بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد. سمند EL که موتور پژو 405 GLX بر روی آن نصب شده یکی از خودروهای مناسب برای ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسیرانی تولید شده است و با توجه به کیفیت این خودرو برای استفاده شخصی نیز در نظر گرفته شد. دلیل دوم مربوط به نوع موتور این خودرو می شود که گرمای زیادی تولید می کند. باتری وقتی دائما در مجاورت گرما قرار بگیرد رو به فرسوده شدن می رود و طول عمر کمتری را بر روی خودرو خواهد داشت.

بخوانید:  قیمت سمند سورن پلاس صفر 1401-1400 و کارکرده 1398-1401 امروز | bedrive

http://besturnblog.ir