بررسی مشخصات سمند LX 1382 1401 | bedrive

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. البته به مرور زمان، تغییرات کوچکی در تجهیزات و امکانات سمند LX-EF7 رخ داده که نسخه تولیدی این روزها را با اولین نسخه موجود در بازار، تا حدی متفاوت ساخته؛ همچنین آخرین به‌روز رسانی روی این خودرو در تاریخ ۰۷/۰۳/ ۱۳۹۸ انجام شده است. اول اینکه باید عرض کنم کسانی که پژو یا سایر تولیدات داخلی را میخرند احمق نیستند بلکه محکوم به خرید چنین خودروهایی هستند (به دلیل وضعیت اقتصادی). شما اگر با پرادو هم سه بار تصادف فجیع کنی مطمئن باش صفر تا صدش کمتر از نیم دقیقه نمیشه!!

  • استفاده از فلاپ‌های تزیینی با طرح چوب نیز باعث شده که مدل‌های جدید سمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر آن زیبایی بیشتری داشته باشد.
  • مشخصات و توانایی فنی سمند با توجه هزینه و داخلی بودن آن نسبتا قابل قبول است.
  • مدارک لازم برای اجاره ماشین سمند شامل کارت شناسایی، مدرکی برای ضمانت و ..
  • الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.
  • دوست گرامی ممنون از اینکه تجربه رانندگی و استفاده از خودرو سمند را با مخاطبان خودرو۴۵ به اشتراک گذاشتید.

البته این نقطه ضعف‌ شاید در برابر رقیبی مثل برلیانس H230 که 5 ستاره موسسه CNCAP چین را در چنته دارد (و البته مقداری گرانتر از سمند LX است) یک امتیاز منفی به حساب آید اما در قیاس با سایر رقبای این رده قیمتی چیز عجیبی نیست! تازه به نظر میرسد که سمند از نظر استحکام ستون‌ها و بدنه از دیگر اعضاء خانواده خود یعنی پژو 405 و پارس مقداری برتر باشد. یکی دیگر از مزیت‌های سمند نسبت به خودروهای ارزان قیمت این بخش از بازار در پایداری قابل قبول در سرعت‌های بالاتر نهفته است. البته سمند بدلیل نبود آپشن کنترل پایداری هوشمند نمیتواند در این پارامتر هم نمره کامل را دریافت کند اما در قیاس با رقبایی نظیر تندر 90 عملکرد نسبتاً بهتری دارد.

بخوانید:  خرید فرش و قالی ایرانی قیمت و فروش آنلاین فرش آقای فرش-فرش شادرخ

حداکثر سال تولید

به نظر من پول اضافه خرج پارس سال نکن اون پول رو بده به آپشن های سمند اضافه کن ببین چه ماهی میشه…. من میخوام سمند lx دوگانه سوز مدل 90 با موتور آلمان رو بخرم ولی خیلی ازش بد تعریف می کنن-میگن قطعاتش کمه-هر تعمیرکاری نمیتونه تعمیرش بکنه و… اصطلاح خودروی ملی اولین بار به یک خودروی مفهومی که در چهارچوب همین برنامه در این مرکز تحقیقاتی طراحی شده بود اطلاق گردید. پروژه خودروی ملی پروژه‌ای موفق و نسبتاً کم هزینه بود که از طرف شهردار وقت تهران غلامحسین کرباسچی و وزارت صنایع سنگین وقت حمایت می‌شد.

فیلم زیبای جنون سرعت

مطلبتون راجبه مجله خبری خودرو بی درایو سمند و تعویض و جایگزین کردن آن بسیاز مفید و خوب بود. جهت ثبت سفارش باتری صبا مناسب خودرو ی خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . باتری های بدون نیاز به تعمیر و نگهداری آب بندی شده اند و نیازی به رسیدگی خاصی ندارند. امروزه بیشتر باتری های خودرو بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند، اما برخی هنوز اصرار بر استفاده از باتری اسیدی دارند چرا که هزینه کمتری بابت خریدش پرداخت کنند.

شما به عنوان یک انسان که بدنتان از درصد بالایی آب تشکیل شده است، وقتی در یک روز فوق العاده گرم بیرون می روید، در معرض خطر کم آبی هستید. این موضوع در مورد باتری سمند سورن شما نیز صادق است، چرا که این باتری نیز همانند بدن شما از درصد بالایی آب تشکیل شده است و برای ادامه حرکت به مایعات متکی هستند. گرمای شدید تابستان می تواند منجر به تبخیر آب در محلول اسیدی باتری شما شود و در نتیجه باعث کاهش قدرت شروع به کار خودرو و طول عمر کوتاه تر باتری سمند شود.

بخوانید:  برای طراحی لوگو از اینجا باید شروع کرد - نوشیکا

http://besturnblog.ir