قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | bedrive

در تست های تصادفی که این موسسه از جک s5 گرفته است، جک s5 توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. جک s5 اولین خودرو از شرکت JAC می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. هزینه بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، هزینه ثابتی نیست و با توجه به مواردی مانند سال ساخت، مدل و … تغییر می‌کند. همچنین شرکت‌های بیمه‌گذار مختلف با توجه به خدمات و سقف پوششی خود، هزینه سالانه متفاوتی از شما دریافت می‌کنند. بیمه خودرو به صورت کلی جبران‌کننده خساراتی است که در نتیجه حوادث رانندگی پیش می‌آیند.

قیمت کی ام سی T8

مجله خبری خودرو بی درایو کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند. جک اس5 یک خودرو شاسی بلند بوده که به واسطه ظاهری مناسب و امکانات رفاهی خوب به سرعت میان خریداران ایرانی جا باز کرد. اگر در فکر خرید جک S5 هستید، در ادامه با بررسیفروش اقساطی خودروجک s5 با سپندخودرو همراه باشید. در ابتدای کار این شرکت چینی اقدام به تولید کامیون های تجاری می کرد. با فعالیت های متداوم این شرکت چینی در حوزه تولید در سال 2000 توانست با اخذ مجوز از دولت اقدام به تولید خودرو ون و شاسی بلند کند. شرکت کرمان موتور در حوزه مونتاژ، ساخت، فروش و همچنین خدمات پس از فروش در ایران فعالیت می کند.

جک،S5،دنده ای مدل 96

چری تیگو 5 در همان محدوده قیمتی واقع شده است که جک قرار دلرد و از نظر توان فنی و امکانات رفاهی، شرایط مشابهی با جک دارد. هر چقدر ظاهر این خودرو در ابتدای رونمایی آماج حملات بین‌المللی قرار گرفت و حتی در داخل کشور هم عده‌ای آن را ناموزون خواندند، اما طراحی داخلی جک اس ۵ یکی از بزرگترین مزایای این خودرو محسوب می‌شود. این خودرو دارای 2 کیسه هوای ایمنی (برای تیپ های فول و سفارشی)، سیستم ضد بلوکه ترمز ، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ، سیستم کمکی ترمز ، سیستم کنترل پایداری ، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی آغاز حرکت از روی تپه ، سیستم های کمکی ترمز می باشد. چراغ های مه شکن در خودروی جک S3 در قسمت پلاستیکی جلوی ماشین تعبیه شده اند که منجر به ایجاد فضای خالی در لبه جانبی سپر و زیر چراغ اصلی می شود.

بخوانید:  ارزان ترین خودرو ام وی ام صفر چند؟ | bedrive

http://besturnblog.ir

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

خودرو جک KMC T8

در خودروی جک J5 شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۱۴۹۹ سی سی هستیم که دارای دو گیربکس اتوماتیک و دنده‌ای است. قدرت تولیدی این موتور به دیفرانسیل جلو انتقال داده می‌شود و ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ در آن به کار گرفته شده است. تولید حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب‌بخار و همچنین حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتون متر نشان می‌دهد که قدرت موتور جک J5 قابل توجه است. به همین دلیل می‌توان آن را یکی از گزینه‌های قطعی در بین محبوب‌ترین خودروهای جک معرفی کرد.

  • از لحاظ فنی، در خودروی جک S3 از یک پیشرانه با حجم ۱۵۹۰ سی‌سی استفاده شده است که دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است.
  • تغییر دیگری که در نسخه اتوماتیک اعمال شده تغییر اندازه رینگ ها از 17 اینچ به 18 اینچ است که باعث شده نمای این خودرو زیباتر بشود.
  • نمای کناری جک s5 دارای طراحی هماهنگی با جلوی خودرو و چراغ های عقب است، برای همین از بالای دستگیره های درب یک خط به سمت چراغ های عقب کشیده شده است برای اینکه نمای کناری جک s5 یکنواخت و یک شکل نباشد.
  • آپشن هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد.
بخوانید:  مروری بر تاریخچه برند جک JAC از ابتدا تا اکنون مجله بیمه | bedrive