مدل پیشگام Phoenix NEV برای متحول کردن صنعت خودرو و سبک زندگی

غرفه Phoenix NEV در شبستان ب واقع در مصلی امام خمینی تهران با فضایی الهام گرفته از طبیعت و عناصر محیطی مانند درختان و گیاهان در کنار دو خودروی خلاقانه تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی و تیگو 7 پرو پلاگین هیبریدی. برای عموم آزاد بود.

شاید در نگاه اول، حضور یک برند خودرویی در نمایشگاه محیط زیست برای بسیاری تعجب آور بود، اما با اندکی علاقه بازدیدکنندگان، پرسش و پاسخ و دریافت پاسخ، علاقه مندان شروع به بررسی بیشتر خودروهای دوستدار محیط زیست برند Phoenix NEV کردند. سوالات بیشتری در مورد تکنولوژی این خودروها داشتم.

توسعه حمل و نقل پایدار

Phoenix NEV در این نمایشگاه نشان داد که چگونه نیازها و الزامات حمل و نقل امروزی را به ویژه در سفرهای شهری و بین شهری با بهره گیری از کارایی و بهترین عملکرد خودروهای این برند، حرکت در تعامل کامل با محیط زیست و چرخه زندگی موجودات زنده

مدل پیشگام Phoenix NEV برای متحول کردن صنعت خودرو و سبک زندگی

نمایشگاه محیطی ضمن تقویت ارتباط Phoenix NEV به عنوان نماینده بخش صنعت و طرح ایده زندگی پایدار در اشکال مختلف و دور شدن از نوع مشاغل سنتی که محیط زیست کشورمان را در شهرهای بزرگ می سازد و حیات وحش و طبیعت در نقاط دورافتاده ایران در حال تجربه تغییرات ویرانگر است، او فعالانه از نحوه تولید علم و فناوری و تعامل با زمین به عنوان میراث اصلی انسان صحبت کرد.

یک مدل پیشرو در صنعت خودرو

با توجه به شرایطی که بسیاری از مردم از آلودگی کربن ناشی از خودروهای بنزینی بی کیفیت رنج می برند، برند Phoenix NEV بر این باور است که محصولات این شرکت به دلیل راندمان بالا و مصرف سوخت پایین، راه را برای یک تغییر پارادایم پیشگام در صنعت هموار می کند. صنعت خودرو. صنعت. .

بخوانید:  وقتی جیلی، رقبا را کنار می زند!

با استفاده از سیستم هیبریدی، خودروهای ارائه شده توسط این برند نسبت به سایر خودروهای معمولی مصرف سوخت کمتری دارند که در دراز مدت منجر به کاهش وابستگی به ذخایر سوخت فسیلی و بهبود کیفیت هوا خواهد شد.

مدل پیشگام Phoenix NEV برای متحول کردن صنعت خودرو و سبک زندگی

Tiggo 8 Pro پلاگین هیبریدی

خودروی هیبریدی تیگو 8 پرو اولین خودروی مونتاژ شده در ایران است که توسط این برند به بازار عرضه شده است که دارای دو موتور برقی و یک موتور بنزینی است که مجموعا 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند و علاوه بر قدرت و سرعت مصرف سوخت کم در حدود 1.5 لیتر در هر 100 کیلومتر در حالت ترکیبی و مسافتی در حدود 950 کیلومتر است.

نکته مهم در مورد این خودرو سیستم خود شارژ است که باعث می شود خودروی هیبریدی تیگو 8 پرو نه تنها هنگام توقف پشت چراغ قرمز یا حرکت آهسته در ترافیک شهرهای بزرگ آلودگی ایجاد کند، بلکه باتری الکتریکی را نیز شارژ می کند. به طوری که خودرو کاملا برقی است تا از تولید مجدد آلودگی جلوگیری شود.

Tiggo 7 Pro Plug-in Hybrid

Tigo 7 Pro Hybrid بدیهی است که ویژگی های فوق را دارد و مانند Tigo 8 Pro Hybrid دارای یک درگاه شارژ الکتریکی است که به شما امکان می دهد باتری را در خانه یا ایستگاه های شارژ عمومی شارژ کنید. البته همانطور که اشاره کردیم برای استفاده از نیروی الکتریکی نیازی به ایستگاه شارژ ندارید و موتور بنزینی می تواند این SUV هیبریدی را شارژ کند.

تعهد مستمر Phoenix NEV به انطباق با نیازهای کاربران و همگامی با پیشرفت‌های جهانی، جهشی قابل توجه در صنعت حمل‌ونقل ایجاد می‌کند و در نهایت رفتارهای سنتی را اصلاح می‌کند که می‌تواند نوع دیدگاه مصرف‌کننده را در مقوله‌های دیگر به جز حوزه خودرو تغییر دهد.

بخوانید:  اعلام آمادگی شرکت تامین ایران خودرو برای ارائه خدمات در طرح امداد نوروزی

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248453/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D9%85-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%81%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%B3-NEV-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D8%B3%D8%A8%DA%A9-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C