یک سه گانه FX در راه است

این خبر هیجان انگیز در مراسمی اعلام شد که می توان آن را اختتامیه رویداد جایزه بزرگ «هنر آینده» یا «طراحی آینده» برای این برند دانست.

این رویداد را می توان متاثر از فعالیت های مشابهی دانست که خودروسازان مطرح دنیا برای نفوذ هر چه بیشتر در قلب مردم و بهبود ظاهر محصولات خود طراحی و اجرا می کنند.

یک سه گانه FX در راه است

لازم به ذکر است که برای ایجاد حس رقابت در بین طراحان علاقه مند به شرکت در این رویداد، ارزش کلی جوایز به 2200 دلار می رسد و به خانم ها مرادات بن اشتریق، سارا عباس نژاد و تارا رضایی اهدا می شود. به ترتیب 1700 و 500 دلار برای نفرات اول تا سوم این رویداد.

البته این سه نفر تنها برندگان این مسابقه نبودند و به ده نفر برگزیده (سیدحمد میر، غلامرضا طیبی، حمیدرضا بردعلی، چشمه علیفریان، محمد نجار، اسماعیل جوهری و ویدا عابدی) نیز هیئت داوران جایزه اهدا کرد. . یک لوح سپاس فوق العاده

هیئت داوران این رویداد متشکل از کارشناسان دانشگاهی از دانشگاه های معتبر کشور و اعضای انجمن بین المللی عکاسان مانند مهران ماوی پردار (عضو اصلی آژانس کانادایی NVPIMAG) و مهدی کاشاورز افشار (عضو آکادمی) است. (دانشکده هنر، دانشگاه تربیت مدرس) و علی میراسملی (استاد عکاسی، دانشگاه هنرهای زیبا، دانشگاه تهران) که برندگان نهایی را از بین 500 طرح برتر ارسال شده طی سه ماه گذشته انتخاب کردند.

در مورد طرحی که در وهله اول انتخاب شد، می توان توضیح داد که با نگاهی به همان جزئیات پنل های الکترونیکی، مفاهیم مربوط به آینده برقی این مدل از خودرو مورد توجه قرار گرفت.

بخوانید:  بازار خودرو چه درسی به شورای رقابت داد؟

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248451/%D8%B3%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%81-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA