مروری بر تاریخچه برند جک JAC از ابتدا تا اکنون مجله بیمه | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو S5 اتومات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، به ۱۱.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. باک این خودرو ۵۵ لیتر گنجایش دارد و برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر راه، ۷.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و با این حال توانسته استاندارد آلایندگی یورو ۵ را کسب کند. سیستم ترمز هر چهار چرخ جک S5 دیسکی بوده و به سیستم ترمزضدقفل مجهز است.

جک s5 کم کار سالم 97

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

جکS5مدل1396

وجود فضای مفید با حجم 600 لیتر در قسمت صندوق عقب یکی از ویژگی های خودرو جک S3 است که با جمع کردن صندلی های عقب می توان مقدار آن را افزایش داد. خودروی جک S3 یکی از انواع خودروی کراس اور است که قیمتی مناسب تر نسبت به خودروهای کراس اور کره ای و ژاپنی دارد. البته نباید فراموش کرد که قیمت این خودرو نیز به دلیل افزایش تقاضا برای خرید و به دنبال آن بیشتر شدن فروش با افزایش همراه بوده است.

http://besturnblog.ir

آپشن هایی که در جک s5 اتوماتیک قرار دارد بیشتر از نسخه دنده ای این خودرو و این آپشن ها باعث میشوند نسخه اتوماتیک جذابیت بیشتری نسبت به نسخه دنده ای این خودرو داشته باشد. برای وارد شدن به کابین این خودرو میتوانید فقط با فشردن دکمه ای که روی درب ماشین قرار دارد درب ماشین را باز کنید و به کابین وارد شوید. تا چند سال گذشته خودرو های چینی طراحی چندان دلنشینی نداشتند و مردم این طراحی ها نمی پسندیدند. این مشکل باعث شد که کمپانی ها مجبور شوند در طراحی ماشین های خود از طرح های به روز جهانی استفاده کنند.

  • طرح متمایز و عمودی دریچه‌های تهویه میانی داشبورد به علاوه شمایل اسپرت غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن از جمله نقاط قوت و نسبتا تاثیر برانگیز نمای داخلی جک اس ۵ به شمار می‌رود.
  • جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود.
  • محصولات کارخانه‌های خودروسازی چین در چند سال گذشته و بعد از نوسانات شدید قیمت خودرو در ایران، فروش قابل توجه‌ای داشته‌اند.
  • به ویژه که طراحان چینی همچون نمای بیرونی، نگاه ویژه‌ای به طراحی هیوندای توسان داشته و نمای داخلی جک اس ۵ را تا حد زیادی مشابه هیوندای توسان LM از آب درآورده‌اند.
  • وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
بخوانید:  انواع لاستیک دوچرخه

چراغ های جلو این خودرو به زیبایی طراحی شده و جلوه ویژه ای به خودرو می دهد. سپر این خودرو به نسبت ساده است و تنها در بخش کوچکی در قسمت زیرین دارای پلاستیکی به رنگ سیاه است. سلام منم یکیشو پارسال خریدم ۱۲۰۰۰ تاهم کارکرده .کله خر های بی ام و و بنز داراشو پوزشونو زدم . آپشن کروز کنترل که تقریبا در همه ماشین ها به صورت فابریک قرار دارد اما در این ماشین به صورت فابریک قرار ندارد و اگر شما بخواهید از این آپشن استفاده کنید باید به صورت جداگانه آن را روی ماشین خود نصب کنید.

جک جی فایو1394