خرید و فروش و قیمت خودرو جک در تهران دیوار | bedrive

مجله خبری خودرو بی درایو جلوی جک s5 شباهت بسیار زیادی با با هیوندای ix35 دارد و اگر برای دفعه اول این ماشین را مشاهده کنید می توانید این شباهت را تشخیص بدهید. دلیل استفاده نشدن جلو پنجره جدید شاختار خنک موتور 1500 سی سی میباشد که نمی تواند اندازه هوای مورد نیاز موتور 2000 سی سی را تامین کند. بعد از استقبال خریداران، در سال ۹۵ کرمان موتور تصمیم گرفت تا جک S5 را به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه مجهز کند. بعد از این به‌روزرسانی، وزن کراس اوور چینی به ۱۵۴۵ کیلوگرم افزایش یافت.

http://besturnblog.ir

بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این کراس ‌اوور چینی، کابین داخلی آن است که بعد از گذشت چند سال از زمان تولید، همچنان مدرن جلوه می‌کند. کابین JAC S5 با داشتن داشبور خوش ساخت، نمایشگر LCD همراه با مجموعه کلیدها و دکمه‌های اطرافش و دریچه‌های هوا با شکل هندسی زیبا، حس یک خودرو لوکس را به سرنشینان القا می‌کنند. آپشن هایی که در کابین جک s5 قرار دارد یکی از نقاط قوت این ماشین به حساب می آید.

آئودی تی تی: مشخصات، تاریخچه و بیمه‌ خودروی AUDI TT

در این مجله، می‌توانید اطلاعات مفید و جامعی درباره رشته بیمه‌های مختلف به دست آورید؛ با شرایط، پوشش‌ها و تعهدات انواع بیمه نظیر بیمه‌های خودرو ( بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه) ، موتورسیکلت، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، درمان، عمر و زندگی و…. از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت بیمه اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. یکی از برندهای خودرویی که توانسته در ایران فروش خوبی داشته باشد، برند جک است. این برند از سال 1391 با JAC S5 وارد ایران شد و از آن زمان تا کنون دل بسیاری از خریداران خودرو را برده است.

بخوانید:  آلفارومئو جولیتا ماشین آلفارومئو جولیتا : مشخصات آلفارومئو جولیتا | bedrive

جک،جی 3 هاچ بک مدل 93

کرمان موتور جهت سهولت دسترسی دارندگان محصولات این شرکت به قطعات یدکی اصلی ،سامانه آنلاین خ… جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند. طراحی سپر، جلوپنجره، چراغ‌های جلو، گلگیر و کاپوت این خودرو که در چین با نام سی هائو یا سیهول X5 شناخته می‌شود، از نو طراحی شده است. یک جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های چند تکه از المان‌های جدید فیس لیف جک S5 است. + بهترین محصولات جک در ایران چه مدل‌هایی هستند؟ از بهترین محصولات جک در ایران می‌توان به J5، J3، J4، s5 و …

  • به طور کلی باید گفت جک از پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که شرکت در طرحفروش اقساطی جکS3مزایای متعددی نیز برای خریدار دارد.
  • در نمای پشتی این خودرو ارتفاع سقف در قسمت عقب با شیب ملایم کاهش داده شده است که به شکلی هوشمندانه باعث شده تا کم عرض بودن این خودرو در نمای پشت به چشم نیاید.
  • از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون سیستم توزیع الکترونیکی ترمز، سیتم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز اضطراری، سیستم ترمز هیدرولیکی و سیستم کنترل پایداری و … اشاره کرد.
  • شاید هیچ کس باور نداشت که جک S3 بتواند خود را به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کند.
  • از جمله امکانات رفاهی و مشخصات فنی این خودرو می توان به مواردی همچون صندلی های جک، طراحی ارگونومی ، اسب بخار 103 و موتور پر قدرت اشاره کرد.
بخوانید:  فارکس چیست به زبان ساده؛ اولین قدم یادگیری فارکس پارسی فارکس-بروکر آمارکتس

وجود نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه USB و AUX ، امکان ارتباط تلفنی از راه بلوتوث، ارتباط ماهواره ای، شارژر 12 ولتی از امکانات همه مدل های این خودرو است. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست.