مشخصات ماشین جک قیمت ماشین جک امکانات و تجهیزات خودروی | bedrive

جک از سال 2000 به تولید ون و شاسی بلند پرداخت و از سال 2007 با تایید دولت، به تولید خودروهای سواری پرداخت. جک همکاری هایی با شرکت هیوندای نیز دارد و بعضی از محصولات این شرکت را در چین تولید می کند. جک در ایران با شرکت کرمان موتور همکاری دارد و خودروهایی نظیر جک S5 یا جک J5 از این شرکت در ایران با توجه به قیمت خودرو و همچنین تنوع محصولات به موفقیت هایی در فروش دست پیدا کرده اند. جک اس 5 از جمله خودروهای چینی است که در بین مشتریان خودرو از محبوبیت بالایی برخوردار است.

  • خطوط بدنه در سپر با ظرافت و احتیاط بالا و به شکلی کم عمق طراحی شده است که افزون بر کاستن از هزینه های تولید، خطر ناهماهنگی و بهم ریختگی را نیز کاهش می دهد.
  • خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم.
  • کفپوش سه بعدی خودرو طراحی ای منحصر به فرد و قالبی دارد که ظاهری بسیار شیک و لاکچری را برای خودرو به ارمغان می آورد.
  • همچنین می‌توانید بیمه‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بیمه مورد نظر خود را به آسانی از طریق همین سایت خریداری کنید.

وجود مانیتور 7 اینچی، نمایشگر باریک برای اطلاع رسانی زمان و هشدارها در بالاتر از نمایشگر به همراه کاربرد ادوات نقره فام و شبه فلز زیبایی خاصی به نمای داخلی خودرو بخشیده است. جنس سپر عقب این خودرو از پلاستیک سیاه رنگ است و استفاده از ادوات نقره ای رنگ و مه شکن در محلی اختصاصی ظاهری ایده آل به سپر داده است. در بسیاری از نمونه های خودرو جک S3 وجود ریل های باربند و دستگیره هایی به رنگ نقره ای با داشتن نواری نقره فام در قسمت قاب پنجره و رکاب به بازر عرضه می شوند. این خودرو دارای سه ردیف کروم است، و در پایین با داشتن انحنا در دو طرف به قابی پلاستیکی در پایین ختم می شود که شاید بتوان گفت مکان تقریبا نامناسبی را برای پلاک خودرو فراهم می اورد. شرکت خودرو سازی جی ای سی که آن را با نام جک می شناسیم از سال 1964 با عنوان خودرو سازی هیفی جیانگ هوای شروع به فعالیت کرد، و در سال 1997 با تغییر نام به شرکت آنهویی جیانگ هوای به فعالیت خود ادامه داد.

بخوانید:  معرفی انواع مدل های ماشین ام وی ام mvm در بازار خودرو ایران خودرو 45 | bedrive

خودرو جک S3 1396

در این میان، خسارات جانی و مالی که به اشخاصی غیر از راننده مقصر مجله خبری خودرو بی درایو می‌شود، تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می‌گیرد. حوادث مربوط به آسیب دیدن خودروی خود هم، در صورتی که جزو موارد تحت پوشش بیمه بدنه باشد، توسط بیمه‌گذار بدنه، جبران می‌شود. برای موفق بودن و ماندن در یک بازار رقابتی، مدام باید به فکر تولید محصولات جدید و ایده‌های نو باشید.

شرایط فروش اقساطی خودرو جک S3 در شرکت سایا خودرو

همین الان با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید و برای خرید جک اقدام کنید. نمی‌شود از دلایل محبوبیت طرحفروش اقساطی جکS3به عنوان یک خودرو چینی گفت، اما از آنچه که چینی‌ها با توسل به آن تولیدات خود را در کشورهای دور و نزدیک عرضه می‌کنند، نگفت. از همان سال ۹۶ که شاسی بلند چینی پا به جاده‌های ایران گذاشت، با استقبال و تقاضای زیاد برای خرید از سوی مشتری ایرانی مواجه شد. همان گونه که در ابتدای متن مزایای خرید قسطی این خودرو را از نظر گذراندیم و همچنین با توجه به ویژگی های فنی و تجهیزات ایمنی این خودرو، امکانات رفاهی و دیگر آپشن ها، خرید این خودرو با توجه به شرایط امری هوشمندانه و کاملا منطقی است. خودروی جک S3 از تولیدات این شرکت است که در ماه اگوست سال 2014 وارد بازار چین شد.

جک s5 1394

این شرکت قبلاً با نام کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۶۴ میلادی تأسیس گردیده بود. سال 2011 هم JAC موتورز با صادرات خودروهایش، راه خود را به برزیل باز کرد. یک سال بعد هم جک و نویستار قرارداد همکاری مشترک در زمینه تولید موتورهای دیزلی بستند.

بخوانید:  خرید فروش تابلو فرش نو و دسته دوم و کارکرده دیوار تهران

http://besturnblog.ir