معرفی انواع ماشین آلات ساختمانی و کاربرد آنها

بنابراین، اگر شما هم به دنبال لیست ماشین آلات ساختمانی پرکاربرد هستید، در ادامه همراه وبلاگ آیرومارت باشید. اگر شما هم به دنبال خرید آهن آلات و تجهیزات فولادی برای ساختمان خود هستید، با آیرومارت در ارتباط باشید. به علاوه، گریدر برای حذف برف یا خاک از جادهها، برای صاف کردن سطح خاک قبل از اجرای لایه آسفالت و حذف لایههای غیرضروری خاک از سطح زمین به کار میرود. بولدوزرها نوع دیگری از ماشین آلات ساختمانی به شمار میروند که برای حذف لایه سطحی خاک تا عمق خاصی استفاده میشوند. همانطور که برای استخراج سنگ آهن از ماشین معدن استفاده میشود. با استفاده از جرثقیل به راحتی میتوان انواع تیرآهن را بالا برد و در محل ساختمان جابهجا کرد. این بالابر میتواند مواد را هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی جابهجا کند. مینی بیل مکانیکی: مینی بیل مکانیکی میتواند در مناطق کوچک و صعبالعبور در سایتهای ساخت و ساز حرکت کند و برای پروژههای خانگی یا در مقیاس کوچک نیز ایدهآل است. لودر جزو مهمترین ماشین آلات در ساختمان است و در پروژههای مختلف آن را میبینیم. زیرا یکی از مهمترین تجهیزات برای ساخت و ساز است و باید یکی از آنها را تهیه کنید.

به طور معمول ۴ چرخ دارند و بیشتر آنها میتوانند در اطراف سایتها مانور بدهند. این وسیله به طور گستردهای برای حذف خاک ضعیف یا لایههای سنگی، بلند کردن خاک و … ما با تجهیزات باکیفیت و تیمی از متخصصان متعهد بهترینها را برای سایت بی درایو شما فراهم میکنیم. این دستگاه که به اسم فلر بلانچر شناخته میشود، جزو یکی از ماشین آلات ساختمانی جدید به شمار میرود. حذف خاک توسط صفحه فلزی پهن با لبههای تیز که در جلوی دستگاه قرار دارد، صورت میگیرد. این دستگاه درخت را قطع میکند و تمام درختان قطع شده را در یک مکان قرار میدهد تا کار برای لودرها آسانتر شود. غلتک تک صفحه: غلتک تک صفحهای برای آسفالت یا پروژههای ساختمانی در مقیاس کوچک، مانند بازسازی خانه یا ساخت پیادهروها و راهروها مناسب به شمار میروند. بازسازی در مقیاس بزرگ، پروژههای بازسازی خانه و سایتهای ساختمانی در مقیاس متوسط تا بزرگ میتوانند از این وسیله بهرهمند شوند. بیل مکانیکی یکی از پرکاربردترین و مهمترین ماشین آلات ساختمانی محسوب میشود. برای هر پروژه ساخت و ساز، باید به فکر جدیدترین ماشین آلات ساختمانی باشید. بالابر قیچی: مانند بوم لیفت، بالابر قیچی سکوی کاری هوایی است که برای بالا بردن کارگران مورد استفاده قرار میگیرد. جرثقیلی که سطل را بالا میبرد، توسط یک سیستم بالابر هیدرولیک کار میکند.

بخوانید:  قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

بیل مکانیکی بزرگ: بیل مکانیکیهای بزرگ قدرت زیادی دارند و برای عملیاتهای با حجم بالا و مقیاس بزرگ به کار میروند. این آسانسور ساختمانی برای هر پروژهای که نیاز به رسیدن به ارتفاعات بالا دارد، ایدهآل است. فلر بلانچر برای قطع درختان بزرگ در هنگام ساخت و ساز استفاده میشود. به همین دلیل، ضروری است که هنگام انتخاب تجهیزات، از کاربرد درست آنها اطلاع داشته باشید و باکیفیتترینها را انتخاب کنید. بالابرهای تک نفره از یک سیستم جرثقیل و از پمپهای هیدرولیک برای بالا بردن سطلی استفاده میکند که کارگران در هنگام حمل و نقل در آن ایستادهاند. این صفحه را میتوان با استفاده از پیستونهای هیدرولیک پایین و بالا کرد. این کابین به یک بازو و سطل بلند متصل است تا از آن برای حفاری، تخریب، حمل و نقل و حتی قطع درختان استفاده کنید. گریدر نوع دیگری از ماشین آلات ساخت و ساز است که بیشتر برای ساخت جاده و مسطح کردن خاک استفاده میشود.

کامیونهای کمپرسی در سایتهای ساختمانی برای حمل مواد به بخش دیگر از محل ساخت و ساز یا به محوطه زباله استفاده میشوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد مقاطع فولادی و اینکه کدام برای پروژه شما مناسب است، با شماره ۰۲۱۴۵۳۰۶ تماس بگیرید. همانطور که از نام بالابر مشخص است، این وسیله جزو ماشین آلات ساختمانی محسوب میشود که برای بلند کردن کارگران از زمین برای کار در پروژه به کار میرود. در حین بررسی قیمت ماشین آلات ساختمان، حتما با نام غلتک مواجه میشوید. نهایتا لیست ماشین آلات ساختمانی را با معرفی جرثقیل به پایان میرسانیم. بوم لیفت: این بالابر ساختمانی یک سطل دارد که معمولا به اندازه کافی بزرگ است و یک تا دو کارگر میتوانند در آن بایستند. این تجهیزات برای بارگیری و تخلیه بستهها و مواد سنگین عالی است. برای متحرک کردن دستگاه، از چرخها یا یک نوار آجدار استفاده میشود. البته جرثقیلهایی که در ساخت و ساز به کار میروند معمولا به طور موقت نصب میشوند یا میتوان آنها را بر روی وسایل نقلیه دیگر نصب کرد. لودرهای چرخدار به طور گسترده در سایتها مورد استفاده قرار میگیرند، در حالی که لودرهای خزنده در مکانهایی که وسایل نقلیه چرخدار نمیتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند، به کار میرود.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت ام وی ام امروز | bedrive