معرفی و مشخصات کامل سمند LX محصولی از ایران خودرو | bedrive

وقتی که کیلومترش به ده هزار رسید کاملا قضیه فرق کرد و الان با دنده 4 هم راحت 120 را پر میکند و در سربالایی هم خیلی تیز است. فعلا باهاش مدارا کن و همانطور که در دفترچه نوشته دور موتور را از 3 هزار بالاتر نبر و اصلا به ماشین فشار نیار تا یه مقدار کیلومترش بره بالاتر و خوب آب بندی بشه. سمند ال ایکس دیگه دوگانه اش تولید نمیشه و فقط سمند ef7 دوگانه اش تولید میشه. سمند کاملا طبیعی به نظر می رسد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

  • می توانید برای خرید باتری سمند سورن جدید، به صورت آنلاین خرید کنید یا می توانید از یک فروشگاه فیزیکی قطعات خودرو خرید کنید.
  • اگر باتری سمند شما زودتر از موعد مقرر نیاز به تعویض پیدا کرده است باید به دنبال دلیل این اتفاق باشید و آن را رفع کنید.
  • فعلا باهاش مدارا کن و همانطور که در دفترچه نوشته دور موتور را از 3 هزار بالاتر نبر و اصلا به ماشین فشار نیار تا یه مقدار کیلومترش بره بالاتر و خوب آب بندی بشه.
  • کلا سیستم سخنگو از تولیدات ایرانخودرو حذف شده و همه مالتی پلاس هستن.
  • همانطور که می‌دانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از واجبات خودرویی است هر خودرویی ملزم به داشتن آنها است.
  • هوای سرد نیز همچون هوای بسیار گرم، می تواند منجر به بروز مشکلات متعدد در باتری ماشین شود.

با توجه به تورم و نوسانات شدید بازار خودرو خرید نقدی اتومبیل برای بسیاری از افراد کاری سخت و پر ریسک محسوب می‌شود. خرید اقساطی خودرو با شرایط ویژه به صورت بلند مدت می‌تواند برای خانواده‌های ایرانی گزینه ایده آل‌تری باشد. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند. از مزایای خرید اقساطی ماشین از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بخوانید:  دستگاه ایکس ری چمدانی 85 * 85 فروشگاه ثانی تن | zoomfing

خودروی سمند 210 کیلومتر سرعت

اگر به هنگام نشستن در خودرو ی خود توجه کرده باشید، باتری خودرو انرژی مورد نیاز ابزارهایی مانند سیستم هشدار، رادیو و ساعت را تامین می کند. ممکن است این موارد چندان تاثیری بر روی باتری خودرو نداشته باشند اما مواردی مانند روشن ماندن چراغ های جلو، داخلی و یا در ها ی خودرو به مدت چند ساعت سبب تخلیه شدن شارژ باتری، در حالت خاموشی خودرو می شود. زمانی که موتور خودرو روشن باشد، دینام باتری را شارژ کرده و باتری به راحتی می تواند برق رسانی انجام دهد؛ اما این امر در خاموشی خودرو امکان پذیر نمی باشد، چرا که دینام فعال نیست. به تخلیه شدن شارژ باتری در حالت خاموشی موتور خودرو «دشارژ شدن» یا «تخلیه انگلی» گفته می شود. بهترین شرایط فروش خودرودر مبین خودرو که قدیمی‌ترین مجموعه‌های لیزینگ خودرو در تهران است که سال‌هاست انواع خودروهای خارجی و داخلی را در برندها و مدل‌های مختلف با بهترین تسهیلات به دست متقاضیان می‌رساند. ناگفته نماند که خودرو سمند از نظر استحکام سرآمد خودروهای ایرانی است .

سمند،LX EF7 مدل 90

بخصوص که مجله خبری خودرو بی درایو سمند هرچند تکراری شده اما از خطوط اصولی و هماهنگ بهره برده است. جلوپنجره جدیدتر، رنگ شدن قسمت پایین سپرها، حذف لنز چراغهای جلو و چراغهای عقب کوتاه‌تر از جمله نشانه‌های ظاهری سمند LX سال در قیاس با مدل ساده قدیمی هستند. به طور کلی تم طراحی سمند برای این روزها کاملاً از مد افتاده شده و با معیارهای زیبایی روز همخوانی چندانی ندارد. با ورود به داخل کابین با فضایی قدیمی مواجه میشویم که بدلیل حالت ساده و دموده خود، حس هیجان خاصی به بیننده منتقل نمیکند. البته فرم کلاسیک استفاده شده در کابین به نوعی با ظاهر بیرونی سمند همخوانی دارد و خطوط کلی داشبورد و رودری‌ها از طرحی منطقی بهره میبرند، اما در هر صورت فضای داخلی ماشین نمیتواند اقتصادی بودن خودرو را مخفی نماید و چیزی فراتر از انتظار به شما ارائه نماید.

بخوانید:  نگاهی به خودروهای شاسی بلند چینی بازار خودرو ایران

فروش اقساطی سمند سورن پلاس

باتری سمند lx شما، به خودی خود، ممکن است قادر به ایجاد شوک الکتریکی کشنده یا حتی قابل توجه نباشد، اما این بدان معنا نیست که خطرناک نیست. خطر اصلی مرتبط با باتری های خودرو یک انفجار است که می تواند به دلیل نشت گاز هیدروژن رخ دهد که در آن باتری گاز هیدروژن قابل اشتعال از خود آزاد می کند، بنابراین باید هنگام کار با باتری تحت هر عنوانی، نکات ایمنی را رعایت کنید. هنگام خرید باتری سمند ، دقت کنید در کنار قیمت مناسب، یک باتری خوب باید ویژگی های دیگری هم داشته باشد.

http://besturnblog.ir