معرفی کامل و تخصصی خودرو جک S5 | bedrive

در دنیای امروز کفپوش ها جزءای از ساختار ظاهری خودرو ها محسوب می شوند. کفپوش سه بعدی خودرو طراحی ای منحصر به فرد و قالبی دارد که ظاهری بسیار شیک و لاکچری را برای خودرو به ارمغان می آورد. بنابراین اوضاع قدری برای متقاضیان خرید جک S3دشوار گردیده است به طوری که با این اوضاع درآمدها و بالارفتن قیمت کالاهای اساسی، شانس خود را برای رسیدن به خودرو مورد علاقشان کمرنگ میبینند.

http://besturnblog.ir

اولین کامیون 2.5 تنی مجله خبری خودرو بی درایو در آوریل سال 1968 تولید شد و جای خالی در صنعت خودروسازی آنهوای را پر کرد. طراحی ارگونومی صندلی‌ها بسیار اصولی است و دسترسی راننده به ادوات و تجهیزات کابین به راحتی امکان‌پذیر است. در واقع بسیار مهم است که یک خودرو برای خانواده جادار و راحت باشد و کراس اورها به همین سبب محبوبیت ویژه‌ای دارند. در این مورد با توجه به نوسانات بازار خودرو ها می توانید از خدمات مشاوره شرکت سایا خودرو در مورد طرح های اقساطی بهره بگیرید. از دیگر آپشن ها نیز می توان به کامپیوتر سفر، مات شدن دستی اینه وسط، وجود آینه ها با تنظیم برقی به همراه راهنما LED، چراغ های خودکار جلو، فرمان برقی، روشنایی روز با LED، چهار شیشه برقی، یخ زدای شیشه عقب و … اشاره کرد.

حجم موتور 1500 سی سی با تکنولوژی GDI مجهز به توربو

جک برای نمای پشت اس5 نیز سراغ خودرو معروف آئودی Q5رفته و الهامات خوبی از آن گرفته است. طراحی زیبا و قیمت گذاری مناسب باعث شد تا بخش اعظمی از جامعه که قصد خرید ماشین شاسی‌بلند را داشته ولی توانایی پرداخت هزینه برای برندهایی مانند هیوندا و تویوتا را نداشتند، با آغوشی باز از جک S5 استقبال کنند. شرکت کرمان موتور نمایندگی رسمی این خودرو در ایران می باشد و تقریبا در تمامی نقاط ایران نمایندگی دارد و این خبر خوبی برای خریداران این خودرو می باشد زیرا با افزایش نمایندگی های کرمان موتور قطعات این ماشین راحت تر پیدا می شود. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

بخوانید:  شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ام وی ام بهمن ۱۴۰۱ | bedrive

شرکت خودروسازی جک در اوایل سال 2000 و تا 2007 برای بهبود تولیدات خود اقدام به همکاری با شرکت هیوندا موتورز کرد و به همین دلیل است که بسیاری از ویژگی های خودروهای این شرکت الهام گرفته از طرح های هیوندا است. موارد نام برده در بالا از جمله مزایای خرید خودرو از این مجموعه می باشد در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید خودروی جک S3 می پردازیم. همچنین با خرید اقساطی خودرو قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت و دیگر لزومی ندارد که به یکباره تمام پول خود را صرف خرید یک خودروی استهلاک پذیر کنید که مجبور باشید زمان زیادی را به سوخت رسانی و تعمیر آن اختصاص دهید.

بررسی مشخصات فنی جک S5

شرکت جک نیز در حوزه تولید خودرو جک با شرکت کرمان موتور فعالیت می کند. این شرکت ها تا به الان با همکاری یکدیگر توانسته اند انواع متنوعی از خودروی جک را تولید و روانه بازار کنند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع خودرو جک بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

  • از همان سال ۹۶ که شاسی بلند چینی پا به جاده‌های ایران گذاشت، با استقبال و تقاضای زیاد برای خرید از سوی مشتری ایرانی مواجه شد.
  • چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند و در پایین آن نام SEHOL دیده می‌شود.
  • جک تی 8 نیز یک از خودروهای جک است که با طراحی و ظاهر بی نظیر خود این روزها در بازار با فروش بالایی همراه بوده است.
  • همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.
  • در ابتدای شروع کار، این کارخانه خودروهای باربری و کامیون تحت برند جیانگ هوای تولید می‌کرد.
بخوانید:  لوله بازکنی تهرانسر