خودرو جک قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های jac زومیت | bedrive

همچنین وجود ۵۰۵ لیتر فضا در بخش محفظه بار این خودرو باعث می‌شود تا ظرفیت مناسبی جهت جای دادن اسباب و وسایل سرنشینان در این قسمت وجود داشته باشد و خانواده‌ها از این حیث با مشکل اساسی مواجه نباشند. JAC برای عقب نماندن از قافله شرکت‌های خودروسازی دیگر، تصمیم می‌گیرد با توجه به علاقه مردم به خودروهای آفرود، به این بازار هم نفوذ کند. پس خط تولید خودروهای SUV خود را در سال 2006 راه‌اندازی می‌کند و اولین خودروی آفرود خود را با نام Rein تولید می‌کند.

  • البته خوشبختانه شرکت جک محصولات متنوع و زیادی در ایران ندارد و شاید بتوان سه مدل از آنها را در بین محبوب‌ترین گزینه‌ها قرار داد.
  • چنانچه نتوانستید قیمت خودرو جک صفر یا کارکرده مورد نظرتان را پیداکنید به قسمت قیمت گذاری خودرو بروید.در بخش قیمت گذاری خودرو ،قیمت امروز خودروهای رنگ شده-دور رنگ-تمام رنگ-داری قطعات تعویضی رنگ دار و استوک و شاسی خوردگی و جوشکاری موجود است .
  • آیتمی که چینی‌ها حتی تولیدات بی‌کیفیت خود را نیز با این ترفند به فروش بالا می‌رسانند.
  • سیستم تعلیق این خودرو عملکرد خوبی دارد و سیستم تعلیق مک فرسون در چرخ‌های جلو و مستقل چند بازو در عقب، ضربات را جذب می‌کنند و در وضعیت خوبی قرار دارند.

به دلیل نوسانات قیمت در ایران کمی بازار فروش خودرو جک اس 5 با روند نزولی همراه بود اما بعد گذشت از نوسانات قیمت ها، این خودرو فروش چشم گیری داشته است. این خودرو از نظر شکل ظاهری بزرگ و جادار است و جزء خودروهای شاسی بلند محسوب می شود. همین امر موجب شده است که این خودرو همچنان در بازار فروش بالایی داشته باشد. شاید هیچ کس باور نداشت که جک S3 بتواند خود را به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کند. این خودرو که به عنوان یک کراس‎اور شهری کوچک معرفی شده است، کیفیت ساخت بالایی دارد و ایمنی آن قابل توجه است. اگرچه ظاهر خودرو هنوز هم شبیه به خودروهای کراس‎اور است، اما الگوی اصلی طراحی خودروهای جک را حفظ کرده است و از بسیاری از جهات می‌توان آن را یک شاسی‌بلند کوچک معرفی کرد.

بخوانید:  بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-بک لینک گلدلینک

جک S3

این خودرو با طراحی و ظاهر بی نظیری که دارد به عنوان جدیدترین و به روزترین خودروهای کراس اورهای لوکس در بازار ایران به حساب می آید. با توجه به تحریم های اقتصادی در ممانعت از واردات خودرو بستر برای عرضه خودروسازان چینی فراهم شده است. این خودروسازان خودروهای کراس اورهای لوکس نظیر جک کی ام سی را طراحی و روانه بازار کنند. چراغ ها و پنجره بزرگ در جلوی خودرو نشان دهنده طراحی جدید به کار رفته در خودرو است.

با این حال اگر قصد مجله خبری خودرو بی درایو در طرح فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور را دارید و بین عرضه کنندگان خودرو تردید دارید که قیمت کدام یک واقعی‌تر است، سایاخودرو بهترین مجموعه پیش روی شماست. در کشور ایران شرکت کرمان موتور مسئولیت مونتاژ و واردات محصولات شرکت جک را برعهده دارد و تا به حال خودروهایی نظیر S3، S5، J4 و … به سیستم این شرکت وارد شده و روانه بازار خودرو در ایران شده است. جک S5 برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ وارد بازار جهانی شد و با تغییرات زیاد و کسب استانداردهای لازم هم‌اکنون به دلیل قیمت مناسب در ایران بفروش می‌رسد. این خودرو از از سیستم‌های پیشرفته از جمله HAS و ESC بهره می‌برد تا در شیب تند و پیچ‌ها کنترل خودرو حفظ شود.

http://besturnblog.ir

یک نمایشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای جک دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. + مزیت‌های جک j4 چیست؟ این ماشین دارای مزایای بسیاری است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فضای زیاد کابین، استهلاک پایین، طراحی زیبا، سواری نرم و مصرف سوخت کم اشاره کرد. + مزایای ماشین jac S5 چیست؟ مهم‌ترین مزیت‌های این ماشین توان فنی بالا، امکانات رفاهی مطلوب، بازار خرید و فروش خوب است. در پی گسترش تولیدات کارخانه JAC، سال 2001، سهام این شرکت خودروسازی تحت نام جک موتورز (Jianghuai Automobile Co., Ltd) وارد بازار بورس شانگهای چین می‌شود و رفته رفته ارزش سهام این کارخانه بالاتر می‌رود. با توجه به آمار خرید خودروهای جک S5 و S3 و همچنین J5 می‌توان این سه مورد را انتخاب کرده و آنها را در صدر فهرست خرید ایرانی‌ها قرار داد.

بخوانید:  بهترین ماشین های شاسی بلند ایران از کراس اورهای چینی تا مدل های ژاپنی و آلمانی زومیت | bedrive

آشنایی با انواع خودرو جک