مفتول مسوار و سفید کشش میلگرد شرکت صنعتی پارس کشش دقیق سهامی خاص | foulka

عکموما آلیاژ ها هنگامی که با مس و نقره ترکیب می شدند، رنگشان تیره و کدر می شود. اگرچه در ساختار مفتول از روکش مس استفاده نشده باشد در صورت تماس با هوا دچار اکسید و زنگ زدگی می شود. سیم مفتول سازی، یک صنعت مادر است که تولیدات آن برای بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارد. سیم مفتول که نام‌های دیگری همچون، سیم نصب ثابت و سیم خشک را نیز داراست، مفتولی است که از یک تک رشته سیم تشکیل‌شده که انواع مختلفی دارد. سیم مفتول انواع مختلفی همچون سیم مفتول گالوانیزه، سیم مفتول مسوار، سیم مفتول استیل و … دارد که هرکدام از آن‌ها با توجه به ویژگی‌ها و ساختارشان، کاربردهای خاص خود را دارند. خرید مفتول مسوار در حالت شاخه و کلاف می تواند در تناز های مورد نظر صورت گیرد.

افزایش ۶۱ درصدی سود دهی فولاد اکسین خوزستان

دستگاه مش باف، دستگاه های مخصوص کششی، دستگاه هایی جهت کلاف کردن سیم ها، کوره زمینی و هوایی، شاخه کن و… این عملیات قبل از آخرین کشش بر روی مفتول و به صورت پیوسته که عمدتاً به سفارش صنایع زیر دستی از قبیل لوازم خانگی و غیره داده می‌شود صورت شرکت فولکا می‌گیرد. پوشش دادن سطح مفتول با مس توسط فرآيند غوطهوري و سپس كشش به منظور ايجاد سطح خوب.

  • مفتول مسوار در قطر های 0.5 الی 10 میلیمتر به صورت کلاف و شاخه و قرقره ای با سطح مسطح تولید و عرضه می گردد .
  • سیم مسوار از جمله سیم‌های پر استفاده و کاربردی در طراحی و ساخت تجهیزات مختلف صنایع می‌باشد.
  • عوامل دیگری از جمله میزان تقاضا، شرایط اقتصادی کشور و… در تعیین قیمت موثر هستند.
  • در حال حاضر میلگرد هایی که وارد کشور ایران می شوند از کشورهایی همچون چین و اکراین است.
بخوانید:  فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تحویل فوری سپند خودرو | bedrive

مفتول آهنی گالوانیزه که با روکشی از سولفات مس تولید می شود را مفتول مسوار می گویند. این محصول در زبان لاتین به (Copper-clad wire) یا (Copper-clad steel Wire) شناخته شده است و به اختصار CCW یا CCSW نیز به آن گفته می شود. این محصول به صورت شاخه، کلاف، قرقره و هاسپل به فروش می رسد. برای خرید سیم مفتول مسوار با بهترین کیفیت و قیمت می توانید با کارشناسان فولادین در تماس باشید .

از ویژگی‌های مهم این محصول هزینه مناسب آن در برابر کیفیت و دوام بالا می‌باشد. این کالای مهم و راهبردی در مراحل متعدد و مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. در ادامه مقاله فرایند تولید مفتول مسوار و نکات لازم پیش از سفارش را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کاربرد کلاف مسوار

مفتول مسوار و سفید کشش میلگرد شرکت صنعتی پارس کشش دقیق سهامی خاص | foulka

مس و آنتیموان در مسوار نقش سخت کننده را ایفا می‌کنند تا این فلز مقاومت خوبی پیدا کند. البته نقطه ذوب مسوار پایین بوده و بنابراین بیشتر برای مصارف تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های مسوار این است که رنگ آن به مرور کدر نمی‌شود اما با قرار گرفتن در معرض هوا و رطوبت به آرامی اکسید می‌شود. از کاربردهای این فلز می‌توان به ساخت وسایل و ابزار آشپزخانه و لوازم تزیینی اشاره کرد.