همه چیز درباره طراحی خانه دوبلکس

ما در طراحی داخلی جدید از کاشی سفید استفاده کردیم که در ترکیب با شیرآلات مشکی و یراق آلات مشکی کابینت ها ترکیب جذابی ایجاد کرده است. از سوی دیگر ارائه یک طراحی داخلی مینیمال با رنگهای روشن می تواند فضا را بزرگتر جلوه دهد. باتوجه به تغییر خواسته ها کارفرما از ما خواسته شد طراحی جدیدی ارائه نماییم که ضمن برخورداری از زیبایی ظاهری، حالت تندیس وار داشته باشد و جلوه جذابی برای لابی ایجاد کند. بیشتر بخوانید:آنچه باید درباره معماری پنت هاوس و طراحی داخلی آن بدانید! وجود پنجره ها در طرفین شومینه زیبایی زیادی به آن بخشید.

بیشتر بخوانید:خرید ویلا در شمال تا 700 میلیون تومان؛ آیا ممکن است؟ سبک دکوراسیون منازل لوکس فرانسوی که به عنوان یکی از محبوبترین دکوراسیونهای مجلل دنیا در بیشتر نقاط جهان نیز مورد استفاده قرار میگیرد، در مقابل با سبک مینیمال است و سرشار از تجملات و فرم سلطنتی. در قسمت پایین تر یک مبلمان ال راحتی قرار گرفته است. در طراحی داخلی ویلاهای رو به یک منظره مثل ساحل بهتر است فضاها را طوری سازمان دهی کنیم که بیشترین دید را به بیرون داشته باشیم. اگر قصد دارید که اتاق نشیمن منزل خود را هم به سبک طراحی مدیترانه ای نزدیک کنید، باید یک میز ناهار خوری چوبی را در آن قرار دهید، دقیقا مانند منازل کشور های مدیترانه ای. بدین منظور یک دیوار با طول کوتاه ایجاد کردیم که تلوزیون نیز بر روی آن نصب گردید. به همین منظور سعی کردیم در ترکیب با رنگهای سرد و به کمک سبک روستیک فضای متعادل و جذاب ایجاد طراحی داخلی خانه کوچک دوبلکس کنیم. سقف 4 متری این خانه فرصت مناسبی برای طراح فراهم نموده تا از فضای عمودی نهایت استفاده را ببرد.

به همین جهت از همین رنگ در کابنیت هی آشپزخانه استفاده کردیم که ترکیب رنگی آن با نارنجی هارمونی مکمل را در فضا تشکیل می داد. گروههای تزئینی که دارای شکل و ارتفاع متنوعی هستند و با یکدیگر هارمونی دارند موجب ترکیب جالبی در محیط داخلی خواهد شد. همین موجب میشود در بسیاری از مواقع برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک به مشکل بخورید. البته باید دقت کنید که رنگ انتخابی با دیگر اشیاء و وسایل در خانه تناسب داشته باشد و شما را به مشکل نیندازد. رنگ دیوار آشپزخانه میتوانید سبز ملایم باشد. اگر قصد دارید بخشی از منزل را تم سبز بدهید، طیف سبز را از یک سمت به سمت دیگر بکشید. بسیاری از خانه ها وقتی از چنین روشی استفاده می نمایند، طبقه دوم را به اتاق خواب تخصیص می دهند که روشی معمول است اما خانه های دیگر خلاف جریان حرکت نموده و اتاق هایی مانند کتابخانه، اتاق کار و مطالعه را نیز در این طبقه قرار می دهند.

ولی در پروژه های نوسازی خانه قدیمی، تغییر در نقشه کلی نداشته و اغلب تغییرات دکوراسیون داخلی مانند رنگ، کاغذدیواری و تعمیرات جزئی ساختمان و تغییرات دکوراسیون خارجی مانند تعویض درب ورودی ساختمان یا نوسازی نمای ساختمان است. سبک دکوراسیون داخلی ساحلی ، سبکی است که از ادغام آرامش و شادی در منزل ایجاد می شود. بسته به سلیقه افراد در دورانهای مختلف، طراحی فضا نیز تغییر کرده است اما امروزه با توجه به وجود مصالح ساختمانی متنوع و ایجاد فضای بهتر برای این کار، تنوع بیشتری را میتوان در این خصوص مشاهده کرد و سازهها از حالت ساده و تکراری قدیمی خارج شدهاند. از طرفی، همین المانهای ضروری نیز در سادهترین شکل ممکن طراحی شدهاند. از نامش پیداست که آثار ایده های خاص و کاملا متفاوت با طراحی دکوراسیون داخلی امروزی یا همان مدرن در خود دارد که به عقیده ی اکثر صاحب نظران جزو بی نقص ترین طراحی ها بوده است چرا که بدون هیچ ابزار پیشرفته ای با این همه ریز بینی خانه هایی ساخته می شد که طراحان آینده هم از آن الهام خواهند گرفت. یک شرکت طراحی داخلی به شما کمک میکند تا بتوانید فضای داخلی و دکوراسیون منزلتان را ایده آل کنید. می توانید ایده های جدیدی برای کار خود پیدا کنید.

بخوانید:  آموزش طراحی گرافیک صفر تا صد + 8 نوع گرافیک دیزاین ایران فاندر

اگر نیاز به طراوت و شادی در خانه خود دارید و میخواهید فضای ساحلی خاص و زیبا را به منزلتان هدیه دهید، سبک طراحی داخلی مدیترانه ای از بهترین سبک های موجود است. مثلاً اگر میز ناهارخوری ۶ نفره چوبی میخواهید باید بدانید که حداقل و حداکثر هزینهای که برای آن میخواهید بپردازید با توجه بهکل مبلغ چه میزان است؟ در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند مورد از معروفترین ترین سبک ها در دکوراسیون منزل آشنا کرده و نکات مهم آن را برایتان توضیح دهیم. شما باید در طی طراحی داخلی فضای مورد نظرتان بسیار صبور باشید، زیرا ممکن است، زمان نسبتا زیادی طول بکشد که طرح مد نظر شما با شرایط و قوانین پروژه هماهنگ و سازگار شود و طراح بتواند به بهترین شکل هم از نظر ظاهری و هم عملکردی آن نقشه ها را چیده و طراحی ها را انجام بدهد. سرویس بهداشتی ویلای چهار باغ یک سرویس بزرگ است اما به دلیل استفاده از رنگهای تیره یا طلایی، بیشتر ظاهر قدیمی و از مد افتاده به خود گرفته بود. همانطور که در بالا گفتیم در نقشه خانه دوبلکس کوچک ایرانی ممکن است نیم طبقه را به عنوان هر فضایی مانند اتاق خواب ، پذیرایی و حتی آشپزخانه طراحی کنند اما نکته ای که در فضا های کوچک بسیار مهم است و باید به آن توجه کنند نوع راه پله می باشد ، راه پله می تواند به صورت نیم دایره ، گرد و معمولی باشد ولی اصولا راه پله های مارپیچ فضای کمتری را اشغال میکنند ، که برای پلان خانه دوبلکس کوچک مناسب تر می باشد و همچنین زیبا و شیک نیز می باشند.

بخوانید:  ارزان ترین خودرو ام وی ام صفر چند؟ | bedrive
بهترین کار این است که دکور کردن منزل و خرید لوازم موردنیاز برای آن را از اتاقهای خواب و کار خود آغاز کرده، سپس به پذیرایی بیایید و برای اجزای موردنیاز آن تصمیم بگیرید اندازهگیری درست و صحیح به شما در انتخاب مناسب وسایل ازجمله مبلمان، پرده، کمدها و کمک میکند. علاوه بر رنگ سفید، رنگ آبی ملایم، (مشابه رنگ دریا) انتخاب بسیار خوبی است که به کار بردن آن در بخش هایی مانند کف پذیرایی، اتاق خواب و غیره باعث افزایش زیبایی خواهید شد. اگر می خواهید خانه یا آپارتمان شما بعد از مدت کوتاهی قدیمی نشود باید اصول دکوراسیون و چیدمان داخلی را بدانید.

خانه های نیم طبقه به ما اجازه می دهند که از یک فضا کاربردی دوگانه داشته باشیم، همانطور که در بالا اشاره شد، می توان از یک فضا، برای مثلا آشپزخانه و اتاق خواب یا دو اتاق خواب در بالای یکدیگر استفاده کرد. همانطور که در بخش قبل هم گفته شد، سادگی مهم ترین اصل در این نوع دکوراسیون است. تا چندین سال پیش ایده طراحی خانه دوبلکس تنها برای خانه هایی با متراژ بالا پیاده سازی می شد، اما طی سال های اخیر این سبک دیزاین به خانه های کوچک هم راه پیدا کرده و جلوه جذابی به آن ها داده است. اگر شما هم چنین منزلی داشته و بدنبال راه و ایده های جدید در طراحی داخلی هستید در این مطلب با سه نمونه آپارتمان 50 متری بسیار شیک آشنا خواهید شد که تمام ایده های لازم برای الهام گیری را در اختیارتان قرار می دهند. اما برای شما، یک اثر هنری است که می خواهید در دکوراسیون داخلی منزل خود از آن استفاده نمایید.

این سبک شباهت زیادی ازنظر ساده بودن به سبک مدرن دارد. رنگ های پاستلی روی دیوارها و سقف با مبل و صندلی های سبز و مبلمان قهوه ای هماهنگی دارد. برای مثال همان گونه که در بالا گفته شد می توان نسبت به طراحی دیوار سبز اقدام کرد. به همین منظور ما سعی کردیم در طراحی داخلی فضا از رنگهای روشن استفاده کنیم. نمونه کار قبل و بعد بازسازی و طراحی داخلی را به شما ارائه می کنیم. چرا که عموماً طراحی آن وابسته و در هم تنیده با سازی آن است. در مجموع می توان گفت متریالی چون آجر، چوب و شیشه متناسب با موقعیت قرارگیری آن هارمونی در کل فضا ایجاد کرده اند.

میتوان از این رنگ بر روی پارچه های منزل از جمله پارچه مبلمان، تخت خواب و غیره نیز استفاده کرد. در بازسازی ویلای صفا دشت دو تا از اتاق خواب ها تجمیع شد تا یک اتاق مستر بزرگ تر داشته باشیم. به همین دلیل قسمتی از فضای اتاق قبلی تبدیل به حمام جدید و بزرگ شد که شامل یک فضای زیر دوشی، سکو نشستن و یک وان است. امروزه دکوراسیون منازل ایرانی در عین زیبایی و جذابیت با طرح های مدرنی ترکیب شده است. طرح اولیه درنظر گرفته شده برای این پله های مربوط به آپارتمانی در شمال تهران، کلاسیک بود.

بخوانید:  قیمت سمند, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive

از نظر ما این هزینه بسیار اندک و ناچیز، باعث می شود دوستانی که با جست و جوی یک مطلب کوتاه در خصوص آموزش دکوراسیون منزل یا دیزاین ویترین و تماشای مدل اتاق خواب دونفره به اتود هدایت شده اند، پرسش های نه چندان مهم و ضروری را در برای مشاوره رایگان ارسال نفرمایند! مهم ترین ویژگی این نوع دکوراسیون، وجود رنگ یا معماری ساحلی است. در بازسازی ویلای آبسرد رنگ غالب مورد استفاده در طراحی داخلی آبی بود. عکس ها و تصاویر قبل و بعدی بازسازی یا طراحی داخلی چه کمکی می کند؟ در صورتی که معمار یا طراح شما به خوبی با انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل آشنا نباشد، در چیدمان، انتخاب اِلمان ها و حتی ترکیب سبک و رنگ ها عملکرد ضعیفی از خود نشان داده و باعث کاهش زیبایی دکوراسیون خانه شما خواهد شد.

هدف اصلی این بود که این رنگ زمینه ای برای قاب پنجره ها باشد که بتوان آن ها را به تابلوهایی برای چهار فصل تبدیل کرد و بدین ترتیب طبیعت را به درون فضا بکشانند. در این سبک فقط از وسایل اصلی و ضروری استفاده می شود. بسیاری از افراد لوازم جانبی را غیر ضروری می دانند و از آن ها به عنوان لوازم دست و پاگیر و گران قیمت یاد می کنند و با این کار، خود را از لمس یک زندگی زیبا و مجلل محروم می کنند. افراد معدودی بر این باورند که استفاده از رنگ روشن و سادگی در فضا باعث ایجاد حس بی روح بودن در ناظر خواهد شد. انتخاب رنگ آبی در دکوراسیون دمنزل کوچک ما، اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند.

سبک معاصر از قرن بیستم شکل گرفت اما سبک امروزی که بعضیها به آن سبک طراحی داخلی معاصر هم میگویند؛ انعطافپذیری زیادی دارد و دست طراح را باز میگذارد. در بازسازی یک آپارتمان کوچک 60 متری، استفاده بهینه از فضا اهمیت زیادی دارد. البته این را هم در نظر داشته باشید که نمی توان طراحی کلاسیک و مینیمال داشت چرا که اصول و ویژگی های دو سبک در نقطه مقابل یکدیگر قرار دارد. علاوه بر این وجود یک کتابخانه چوبی این طراحی را بیش از پیش زیبا و طبیعی می کند. طراحانی داریم که علاوه بر طراحی خدمات بسیار گسترده تری هم انجام می دهند. همچنین تلوزیون را به محل مناسب تری جابجا کردیم.