پنج غول معروف در بازار آمریکا

بر خلاف مدل های سواری، انتخاب تراکتور یا کامیون نه در ایران بلکه در کل دنیا کاری دشوار و پیچیده است که عوامل بیشتری را در بر می گیرد. زیرا این خودروها یک سرمایه گذاری و نوعی کسب و کار برای صاحبانشان است. بنابراین دقت در مشخصات فنی و قدمت خودرو کار را برای خریداران دشوارتر می کند. اگرچه ورود مدل های جدیدی مانند تسلا در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده و توجه برخی خریداران خودرو را به خود جلب کرده است، اما آمارها حاکی از آن است که در بازارهای بزرگ جهانی به ویژه آمریکا، خریداران این خودروها همچنان به دنبال خودروهای مطمئن و معتبر هستند. برندهایی از جمله Kenworth، Volvo و Peterbilt.

“کشتی باری”؛ بهترین قاتل در بین رانندگان آمریکایی

انتظار می رود نام Freightliner در هر لیستی از قاتلان برتر ظاهر شود. البته Freightliner این را مدیون طراحی زیبای خود است که رانندگان آمریکایی آن را دوست دارند. خودروهای این شرکت توانستند سهمی حدود 40 درصد از بازار را به خود اختصاص دهند و به پرفروش ترین کامیون های آمریکایی تبدیل شوند.

پنج غول معروف در بازار آمریکا

محصولات فریت لاینر مجهز به موتورهایی از 350 تا 600 اسب بخار و حداکثر 2050 پوند فوت گشتاور هستند که به رانندگان امکان حمل بارهای مختلف را می دهد.

هواپیماهای باری کارآمد از نظر آیرودینامیکی به رانندگان کمک می کنند تا در مصرف سوخت صرفه جویی کنند. این خودروها همچنین امکانات و تمایز بیشتری را با هزینه کمتر نسبت به سایر رقبا ارائه می دهند. با کیفیت ساخت عالی و قیمت در دسترس، به راحتی می توان فهمید که چرا Freightliner یک قاتل برتر سال 2024 برای رانندگان آمریکایی است. در این میان، Cascadia را می توان امضای Freightliner در میان محصولات سنگین دانست.

بخوانید:  خریداران مونتاژی های سامانه یکپارچه در بلاتکلیفی!

این خودروساز سالانه 70000 کامیون کلاس 8 به فروش می رساند و سهم بازار بیشتری را در بین رقبا در بازار ایالات متحده به دست آورده است.

این شرکت در سال 1942 تأسیس شد و اولین تولید کننده ای بود که محصولی با کابینی کاملاً آلومینیومی طراحی و تولید کرد که در مقایسه با فولاد سبک تر بود.

“کنورث”؛ قابل اعتمادترین قاتل آمریکا

در این لیست، Kenworth به عنوان قابل اعتمادترین 18 چرخ در بازار شناخته می شود. زیرا این کامیون ها توسط خود رانندگان کامیون برای آنها طراحی و تولید می شود.

پنج غول معروف در بازار آمریکا

کنورث در شرکت خود رانندگان باتجربه ای را استخدام می کند و با آنها در مورد طراحی و ویژگی های تراکتور مشورت می کند. کامیون‌های Kenworth از فناوری ناوبری محبوبی استفاده می‌کنند که محصولات سنگین آنها را به دلیل توانایی در کاهش استرس روزانه رانندگان مشهور کرده است، در حالی که کامیون‌های Kenworth به عنوان یکی از قابل اعتمادترین وسایل نقلیه سنگین با هزینه‌های عملیاتی و نگهداری کم در بین رانندگان شناخته می‌شوند.

محصولات این شرکت علاوه بر مصرف کم، از قدرت بالایی برخوردار هستند که باعث شده تا بتوانند نظر رانندگان را به خود جلب کنند. خریداران خودروهای این شرکت موتورهای کامینز را به سایر محصولات ترجیح می دهند.

Kenworth توسط Pakar، شرکت مادر Peterbilt تولید می شود. این شرکت در سال 1923 توسط هری کنت و ادگار ورتینگتون در سیاتل تاسیس شد و در حال حاضر در کرکلند به فعالیت خود ادامه می دهد.

کنورث دومین برند بزرگ یدک کش در ایالات متحده با 16 درصد سهم بازار است و مدل های محبوب آن عبارتند از T680، T680 Next gen، W990 و W900L.

بخوانید:  کشورهای توسعه یافته از خودروهای بزرگ متنفرند!

“ولوو”؛ زیباترین قاتل آمریکا

اگرچه ولوو در ایالات متحده محبوبیت چندانی ندارد، اما محصولات این شرکت را می توان پیشروی جهانی در تولید کامیون های باکیفیت دانست.

پنج غول معروف در بازار آمریکا

ولوو پنجمین خودروساز محبوب در ایالات متحده است، اما دومین خودروساز محبوب در جهان است. ولوو یکی از زیرمجموعه های همین شرکت است که کامیون های ماک را تولید می کند. بنابراین او یک شبکه پشتیبانی عالی دارد. محصولات ولوو به دوام، عملکرد و راحتی معروف هستند که کار را برای رقبا دشوار کرده است.

محصولات ولوو هوی دیوتی سبک‌تر، کوچک‌تر، مصرف سوخت بیشتر و رانندگی آسان‌تر هستند. ولوو با فناوری پیشرفته ای مانند فرمان دینامیک عرضه می شود که گشتاور بیشتری را منتقل می کند و بازگشت به حالت خنثی را آسان تر می کند.

اگرچه این شرکت کمترین سهم بازار را با حدود 10 درصد در بین 5 قاتل محبوب در آمریکا دارد. اما در تولید قطعات یدکی در این صنعت پیشرو محسوب می شود.

“Peterbilt”؛ صاحب بزرگترین تخت

پیتربیلت ها جزو درگسترهای کلاسیک آمریکایی هستند، اما برخلاف مدل های دیگر، بینی بلند معروف آن ها به منظور کاهش وزن برداشته شد. Peterbilt دارای دو مدل تراکتور کلاس 8 غیر برقی 389 و 579 است. هر دو کیفیت بالایی دارند اما از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند.

پنج غول معروف در بازار آمریکا

389 ظاهر کلاسیک تری دارد در حالی که 579 طراحی مدرن تری دارد که در عین افزایش بهره وری سوخت، بهبودهای آیرودینامیکی قابل توجهی را ارائه می دهد. 579 همچنین دارای کروز کنترل پیش بینی است که بهره وری سوخت را بهبود می بخشد.

این تراکتور همچنین دارای بزرگترین بستر در بین سایر تراکتورها می باشد. به لطف قاب آلومینیومی این تراکتور، می توانید انتظار سواری سبک تر و کم مصرف تر را داشته باشید.

بخوانید:  اصلاح آیین نامه واردات خودروهای نو

این توسط باکار به قتل رسیده است. این توسط همان سازنده Kenworth تولید می شود. بنابراین، می توان از ساخت و ساز و قطعات با کیفیت بالا انتظار داشت. سهم بازار این خودروساز 13 درصد و برابر با کنورث است.

“بین المللی”؛ قاتل جاده ای قدرتمند

اگر می توان از مدل بین المللی پروستار عرضه شده با موتور مکس فورس که با مشکلات جدی همراه بود چشم پوشی کرد، باید منتظر یک کشنده جاده ای خوش چهره و با کیفیت از دیگر محصولات این خودروساز بود.

پنج غول معروف در بازار آمریکا

از لحاظ تاریخی، تراکتورهای بین المللی به دلیل قدرت و عملکرد برتر خود شناخته شده اند. مدل های سدان سری 8 شامل سری Lonestar و LT ​​هستند و با تاکید بر راحتی راننده طراحی شده اند.

به لطف هندلینگ که Internationale به آن معروف است، رانندگان از رانندگی مفرح لذت خواهند برد. این وسایل نقلیه به دلیل بهبود دید جلو و جانبی، ایمنی را افزایش می‌دهند، و به راحتی می‌توان فهمید که چرا کامیون‌های بین‌المللی در لیست 5 بهترین کامیون آمریکا در سال 2024 قرار دارند.

Navistar International که در سال 1986 تأسیس شد، 11 درصد از سهم بازار ایالات متحده را در اختیار دارد.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248610/%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%BA%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7