آموزش کامل صرافی ارز دیجیتال کوکوین (Kucoin)

پس از ورود به حساب کاربری خود از منوی بالا سمت چپ صفحه اصلی باید گزینه Exchange را انتخاب کنید. پس از ورود به سایت، اولین کاری که برای شروع معاملات باید انجام دهید، فعالسازی ورود دو مرحلهای است. روش پرداخت مورد قبول در کوینکس برای بسیاری از کشورهای جهان و جفت های مبادلاتی، تنها ارزهای رمزنگاری شده هستند. کوکوین یا کوینکس؟ کوکوین یا اسندکس؟ به این ترتیب مدیریت ریسک با در نظر گرفتن حد سود یا ضرر در معامله نیز به درستی انجام میشود.

در این مقاله به آموزش جامع و کامل این صرافی می پردازیم و تمام اطلاعات لازم در همه قسمت های صرافی Coinex رو به شما ارائه ایران ارز دیجیتال می کنیم. ولی صرافی هایی بوده اند که پس از یک حمله به طور کامل از بین رفته اند. البته صرافی کوینکس تاکنون مورد حمله هکری قرار نگرفته است. سعی کنید همیشه با تغییر IP وارد اکانت کوینکس شوید. سعی کنید با استفاده از اپلیکیشن کوینکس مراحل احراز هویت را انجام دهید. سعی کنید با IP کشورهای تحریم شده مانند ایران به صرافی وارد نشوید. چنانکه گفته شد صرافی کوینکس در حال حاضر با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و اگر با پشتیبانی تماس بگیرید این موضوع را اعلام می کند، ولی چون ایران در تحریم بین المللی قرار گرفته و صرافی کوینکس هم یک صرافی بین المللی هست، لازم است این نکته را رعایت کنیم که در آینده با مشکلی برخورد ننماییم. عده ای این موضوع را مطرح می کنند که صرافی کوینکس در این شرایط تحریم به کاربران ایرانی سرویس می دهد و اجازه کار به کاربران ایرانی می دهد، از آنجا که صرافی به خود شکل بین المللی داده، ممکن است در آینده به او ایراد بگیرند که خدمات خود را قطع کند و بنابراین حساب کاربران ایرانی را مسدود خواهد کرد.

پس از انتخاب ارز دیجیتال خود، صرافی به طور خودکار شبکه لازم برای انتقال ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب مینماید. معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال و خرید بیت کوین، تتر و ارزهای دیجیتالی. سفارش Market: منظور از سفارش مارکت این است که در اقدام به خرید یک ارز دیجیتال خاص در بهترین قیمت بازار در لحظه مشخص میکند. با توجه به اینکه این روز ها بسیاری از سایت های ایرانی و خارجی در خصوص صرافی کوینکس این پرسش ها را مطرح کرده اند و پاسخ آن ها همیشه با ابهاماتی روبرو بوده و بسیاری از علاقه مندان به حوزه رمزارز پاسخ درستی در این خصوص نیافته اند، سایت سومین ارز تحقیقات گسترده ای در این خصوص انجام داده است و به پاسخ های تقریبا دقیقی رسیده است. اگر اکانت شما در پلتفرم کوینکس دچار محدودیتی شده باشد، یا بخواهید از این صرافی مزیت هایی را به دست آورید، نیاز به وریفای کردن حساب خود در این صرافی را دارید.

اگر هم SMS Code را فعال کردید، Google Authenticator را نیز فعال کنید که در صورت اختلال در SMS Code از طریق Google Authenticator بتوانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید. برای گوشیهای Android دارای حسگر اثر انگشت، نرمافزار قابلیت اضافه کردن ورود با استفاده از اثر انگشت را فراهم کرده است که در صورت تمایل در صفحه بعد میتوانید با زدن گزینه Activate Now و فعال سازی اثر انگشت این مکانیزم را فعال کنید و در غیر این صورت بر گزینه Maybe Later کلیک کنید. اکنون که موارد کاربردی این برنامه را یاد گرفتید، برای فعال سازی Google Authenticator در صرافی کوینکس باید مراحل زیر را انجام دهید.

بخوانید:  سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | bedrive

از طریق اشخاصی که مشخصات اکانت شما را دریافت می کنند.

همچنین خرید فایل کوین و تبدیل سریع آن به توکن رپد شده در این صرافی فراهم شده است. در حقیقت این پلتفرم، بهنوعی یک شکل از بازی در قالب معاملات فیوچرز است که هدف آن تبدیل این نوع از معاملات، به یک فعالیت سرگرمکننده است. استفاده بدون مشکل از اپلیکیشن کوینکس، افرادی که نگران هستند در آینده صرافی کوینکس حساب کاربران ایرانی را مسدود نماید، ترجیح می دهند که از اپلیکیشن استفاده نکنند. فرایند احراز هویت کوینکس شامل مراحل مختلفی می باشد. صرافی کوینکس یک صرافی بینالمللی است که از این قانون پیروی نمیکند و نه تنها کاربران ایرانی حتی امکان احراز هویت با مدارک ایرانی دارند، بلکه این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند.

صرافی کوینکس مزیت بزرگی است تا در این مواقع کاربران بتوانند چالش های این چنینی را برای خود برطرف نمایند. همچنین برای محافظت از دارایی و اطلاعات کاربران از پروتکل HTTPS بهره میبرد. برای رفع این ابهامات و آموزش ثبتنام و احراز هویت در این صرافی با ما در این مطلب از چشم بورس همراه باشید. در طول چند دهه مختلف شاهد این موضوع بودهایم که بازار کریپتو شاهد افزایش و سقوط مبادلات بسیار زیادی بوده که باعث شده بسیاری از افراد از این بازار دلزده شوند و یا برای کسب سودهای کلان به آن روی بیاورند! عدم استفاده از سرور مجازی، اگر در حال حاضر از سرور مجازی VPS استفاده می کنید، در صورت کسب وریفای کوینکس نیازی به استفاده از سرور مجازی نخواهید داشت.

صرافی کوینکس در این مورد رشد زیادی نداشته است. کوکوین به رشد اکوسیستم خود در سال 2020 ادامه داد. البته این روش نیز پیشنهاد نمی شود زیرا ممکن است در آینده با آشنای خود دچار اختلاف نظری شوید و آن شخص از این موضوع سوء استفاده کرده و اکانت شما را خالی کند. عدم مسدود شدن اکانت، چون اکانت وریفای شده و احراز هویت کوینکس انجام گرفته، پس این حساب کاربری مسدود نخواهد شد. استفاده از Google Authenticator، علاوه بر رمز عبور، لایهای امنیتی نیز به حساب کاربری شما در صرافی کوکوین میافزاید. وقتی وریفای کوینکس انجام گیرد نگرانی از این بابت استفاده نخواهند داشت.

فرایند احراز هویت در کوینکس چگونه انجام می شود؟ نکات لازم در فرایند وریفای کوینکس چیست؟ در این زمان کد تأییدی به ایمیل شما ارسال میشود. کد ضد فیشینگ یا آنتی فیشینگ یکی از امکانات امنیتی ارائه شده توسط بعضی اکسچنج ها همانند کوینکس و بایننس است که به کاربران خود این امکان را میدهند که یک لایه امنیتی اضافه به حساب کاربری خود اضافه کنند. اگر در گذشته در این صرافی ثبتنام کرده و در حال حاضر مایل باشید از اپلیکیشن این صرافی استفاده کنید، کافی است روی گزینه Log In کلیک کنید و سپس اطلاعات خود را که شامل نام کاربری و رمز عبور است وارد کنید، اما اگر برای اولین بار است که از این صرافی استفاده میکنید، در ابتدا لازم است یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

بخوانید:  آلفا رومئو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | bedrive
بدین ترتیب فرایند افتتاح حساب در صرافی کوکوین به پایان می رسد و شما می توانید با ورود به حساب کاربری خود در این صرافی آغاز به فعالیت نمایید. پس از ورود به لینک وارد صفحهای مانند تصویر بالا میشوید. در این صورت سیستم امنیتی کوینکس اشکالی در نحوه ورود مشاهده کرده و اکانت کاربر را مسدود مینماید. شما یک تحلیل دورهای انجام میدهید و میخواهید یک ارز دیجیتال را با قیمت مشخصی بخرید، یا زمانی که قیمت به نقطه خاصی میرسد، سیستم به طور خودکار سفارش شما را ثبت میکند. هر دوی این صرافیها نرمافزار موبایلی هر دو سیستم عامل «iOS» و «Android» را ارائه دادهاند. فرقی ندارد که به دنبال خرید ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم با کردیت-دبیت کارت هستید یا از معامله crypto-to-crypto استفاده می کنید؛ کوکوین هر دو روش را پوشش میدهد.

پس از وارد کردن کد در کارد مخصوص، پسورد خود را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که رمز عبور باید شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک انگلیسی باشد، سپس روی گزینه SIGN UP کلیک نمایید. کد را در فیلد تعیین شده تایپ کرده و روی دکمه Next بزنید. در صفحه بالا روی گزینه KYC کلیک کنید تا بتوانید تنظیمات احراز هویت کوینکس را انجام دهید. در این صورت با استفاده از ID کارت یا پاسپورت آن شخص وریفای کوینکس را انجام دهید. برخی افراد با پاسپورت فرایند احراز هویت را انجام داده اند ولی از کارت ملی ایرانی تاکنون استفاده نکرده اند.

بایننس در بین معاملهگران ایرانی از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و با وجود تحریمهای اعمال شده هنوز هزاران معاملهگر ایرانی در این صرافی به معامله مشغول هستند. چگونه می توان در وب سایت صرافی کوینکس ارز کریپتو خرید و فروش کرد؟ تمام جفت ارزهایی که در مارجین استفاده می شوند با ارز USDT جفت شده اند و به صورت BTC/USDT، ETH/USDT، CET/USDT و دیگر ارزها لیست می شوند. Market: در این حالت فقط مقدار معامله را تعیین میکنید و سفارش بر مبنای قیمت لحظهای بازار ثبت میشود. پیشنهاد می شود برای انجام وریفای کوینکس حتما از اپلیکیشن کوینکس استفاده نمایید، چون پروسه احراز هویت کوینکس در این حالت می تواند ساده تر باشد. اگر اقامت کشور خارجی را ندارید در این حالت نیز می توانید وریفای انجام دهید و صرافی هم تایید هویت را انجام می دهد. هنگامی که تراکنش در یک بلوک گنجانده شد، 1 تأیید خواهد داشت. با توجه به میزان ارزی که وارد مارجین می کنید، مقدار درصد ریسکی که متحمل خواهید شد در زیر عبارت Risk نمایش می شود.

بدین منظور میتوانید از احراز هویت دو عاملی با شماره تلفن همراه یا برنامه Google Authenticator انجام دهید. افرادی که مایل به شروع معامله در این پلتفرم هستند میتوانند از طریق وب سایت یا برنامه تلفن همراه ثبت نام کنند. از طریق اشخاصی که مشخصات اکانت شما را دریافت می کنند. این قسمت فقط برای اکانت های وریفای شده که احراز هویت کوینکس را انجام داده اند، در دسترس می باشد. 1) زمین LAND: یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) است که برای تعریف مالکیت قطعات زمین استفاده می شود و نشان دهنده املاک دیجیتالی است. همچنین تعداد آدرسهای بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، هر دو در سه ماهه دوم سال جاری در حال افزایش بوده و این مساله به احتمال زیاد به دنبال رشد انفجاری صنعت NFT در سه ماهه گذشته بوده است.

بخوانید:  مشخصات فنی خودرو جک اس 5 JAC S5 + تصاویر کاربلد | bedrive
حتی سرمایه کاربران را نتوانستند به طور کامل به آنها بازگردانند و اعلام ورشکستگی کرده اند. در این روش، احراز هویت کوینکس به طور کامل توسط خودتان انجام می شود. به طور مثال اگر در کشوری مانند آلمان، هلند و کشورهای اروپایی دیگر سکونت دارید به راحتی می توانید در سراسر دنیا با کارت های هویتی خود وریفای کوینکس را انجام دهید. اگر کاربران بخواهند از سیگنال یا ربات ها استفاده نمایند، این امکانات برای صرافی های بزرگ مثل بایننس قرار داده شده و صرافی کوینکس این امکانات را ندارد. به عنوان نمونه برای کاربران این محدودیت را ایجاد می کنند که روزانه فقط می توانند 1000 دلار برداشت نمایند، در صورتی که قبلا می توانسته اند ده هزار دلار برداشت نمایند. ولی از آنجا که ایران از معدود کشورهایی است که در لیست سیاه FATF قرار دارد، اگر در آینده صرافی کوینکس بخواهد برای کاربران ایرانی مشکل ایجاد کند یا دیگران به او ایراد بگیرند که چرا از قوانین پیروی نمی کند، می تواند به راحتی حساب کاربران ایرانی را مسدود نماید.

شرکت در بخش ماینینگ صرافی کوینکس، صرافی کوینکس برخی اوقات پیشنهادهایی را در بخش ماینینگ اعلام می کند که با ارز دیجیتال خود بتوانیم درآمدی را کسب نماییم. در این فیلم آموزش ارز دیجیتال به بررسی روش های احراز هویت صرافی کوینکس برای ایرانیان پرداخته شده و آموزش گام به گام وریفای حساب کوینکس و مزایای حساب وریفای شده توضیح داده می شود. در ادامه به بررسی مراحل ورود و ثبت نام کوکوین با گوشی میپردازیم. شما میتوانید با بررسی جوانب مختلف مانند حجم معاملات، تعداد ارزهای پشتیبانی شده، رابط کاربری و بسیاری موارد دیگر؛ مناسبترین پلتفرم را برای انجام معاملات رمزنگاری شده خود انتخاب کنید.

کوکوین یا کوینکس؟ کوکوین یا اسندکس؟

وریفای کوینکس چه مزایایی دارد؟ روش سوم آن است که از طریق آشنای خود که مقیم خارج کشور است، وریفای کوینکس را انجام دهید. از این پس هر گاه ایمیلی از طریق کوینکس برای شما ارسال شود حاوی این کد به رنگ طلایی خواهد بود، هر ایمیلی این کد را نداشته باشد از طرف کوینکس ارسال نشده و فیشینگ است. پس از آن با کلیک بر روی گزینه KYC در صفحه ای که ظاهر می شود الارمی به صورت Authentication info KYC ظاهر می گردد که بعد از KYC هم یک کد چند رقمی وجود دارد. صفحه دیگری ظاهر می شود که هشدار Authentication info not verified را نمایش می دهد. سپس در صفحه دیگری که ظاهر می شود عبارت Authentication info Pending را مشاهده می نماییم. در قسمت Est. Execution Value (مقدار کل ارزش معامله)، به طور اتوماتیک قیمت کل معامله شما براساس تتر(دلار) تخمین زده میشود و نمایش داده می شود.