سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | bedrive

مطلبتون راجبه مجله خبری خودرو بی درایو سمند و تعویض و جایگزین کردن آن بسیاز مفید و خوب بود. جهت ثبت سفارش باتری صبا مناسب خودرو ی خود با کارشناسان ما تماس بگیرید . باتری های بدون نیاز به تعمیر و نگهداری آب بندی شده اند و نیازی به رسیدگی خاصی ندارند. امروزه بیشتر باتری های خودرو بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند، اما برخی هنوز اصرار بر استفاده از باتری اسیدی دارند چرا که هزینه کمتری بابت خریدش پرداخت کنند.

  • با شرایط ویژه فروش سپند خودرو شما می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، خودروی محبوب مورد نظر خود را خریداری و به صورت بلند مدت، اقساط آن را پرداخت کنید.
  • اگر مالتی پلکس هست همون دکمه ای که روی داشبورد هست و با فشار دادنش درها قفل یا باز می شوند را به مدت 5 ثانیه نگهدار.
  • مدل ال ایکس به صورت بنزینی و دوگانه سوز و مدل ال ایکس EF7 به صورت بنزینی و پایه گازسوز ارائه می‌شود.
  • با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است.
  • خودرو سمند از ابتدای دهه 80 در کشور در حال تولید می باشد و لازم به ذکر است که تاکنون 8 مدل مختلف را اعم از سمند LX بنزینی و دوگانه، سمند EF7 بنزینی و دوگانه، سمند SE، سمند سورن ELX ساده، توربوشارژ و سورن پلاس به بازار کشور عرضه کرده است.
  • ایران خودرو سمند را در تیپ‌های ایکس 7، ال ایکس، ای ال و اس ای تولید کرده که البته اکنون فقط مدل ال ایکس در خط تولید این کارخانه باقی مانده است.
بخوانید:  قیمت آلفارومئو کارکرده و صفر، قیمت محصولات آلفارومئو همراه مکانیک | bedrive

به نظر من پول اضافه خرج پارس سال نکن اون پول رو بده به آپشن های سمند اضافه کن ببین چه ماهی میشه…. من میخوام سمند lx دوگانه سوز مدل 90 با موتور آلمان رو بخرم ولی خیلی ازش بد تعریف می کنن-میگن قطعاتش کمه-هر تعمیرکاری نمیتونه تعمیرش بکنه و… اصطلاح خودروی ملی اولین بار به یک خودروی مفهومی که در چهارچوب همین برنامه در این مرکز تحقیقاتی طراحی شده بود اطلاق گردید. پروژه خودروی ملی پروژه‌ای موفق و نسبتاً کم هزینه بود که از طرف شهردار وقت تهران غلامحسین کرباسچی و وزارت صنایع سنگین وقت حمایت می‌شد.

خرید سمند ال ایکس صفر اقساطی؛ اتومبیل خانواده‌های ایرانی

اگر باتری سمند شما زودتر از موعد مقرر نیاز به تعویض پیدا کرده است باید به دنبال دلیل این اتفاق باشید و آن را رفع کنید. در بیشتر موارد برق دزدی در این امر مقصر است اما برای این که از این موضوع اطمینان حاصل کنید باید تست برق دزدی برای باتری خودرو انجام دهید. اتفاقات ساده مثل از یاد بردن خاموش کردن لامپ سقفی قبل از ترک کامل خودرو، به صورت مکرر و در بلند مدت، می تواند باتری سمند شما را با کاهش طول عمر مواجه کند. اگر تعویض باتری سمند خود را به ما بسپارید، این تضمین به شما داده می شود که علاوه بر تحویل باتری صبا با جدید ترین تاریخ و مناسب ترین قیمت، ضمانت نامه تعویض باتری و خدمات پس از فروش باتری صبا نیز برای شما حفظ خواهد شد. اگر از لحاظ امکانات بخواهیم به خودروهای ایرانی نگاهی بیاندازیم باید بگوییم که خودروهای داخلی دارای کمترین امکانات داخلی نسبت به دیگر خودروها هستند , اما در کل می‌توان از نمره 20 به خودروی سمند , نمره ی 12 داد .

بخوانید:  ماشین کودک بی بی ماک طرح آلفا رومئو سفید-مشکی مدل ZV-10 اسباب بازی | bedrive

/سمند سورن پلاس SOREN PLUS خشک 1401 تحویل روز/

البته این نقطه ضعف‌ شاید در برابر رقیبی مثل برلیانس H230 که 5 ستاره موسسه CNCAP چین را در چنته دارد (و البته مقداری گرانتر از سمند LX است) یک امتیاز منفی به حساب آید اما در قیاس با سایر رقبای این رده قیمتی چیز عجیبی نیست! تازه به نظر میرسد که سمند از نظر استحکام ستون‌ها و بدنه از دیگر اعضاء خانواده خود یعنی پژو 405 و پارس مقداری برتر باشد. یکی دیگر از مزیت‌های سمند نسبت به خودروهای ارزان قیمت این بخش از بازار در پایداری قابل قبول در سرعت‌های بالاتر نهفته است. البته سمند بدلیل نبود آپشن کنترل پایداری هوشمند نمیتواند در این پارامتر هم نمره کامل را دریافت کند اما در قیاس با رقبایی نظیر تندر 90 عملکرد نسبتاً بهتری دارد.

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. البته به مرور زمان، تغییرات کوچکی در تجهیزات و امکانات سمند LX-EF7 رخ داده که نسخه تولیدی این روزها را با اولین نسخه موجود در بازار، تا حدی متفاوت ساخته؛ همچنین آخرین به‌روز رسانی روی این خودرو در تاریخ ۰۷/۰۳/ ۱۳۹۸ انجام شده است. اول اینکه باید عرض کنم کسانی که پژو یا سایر تولیدات داخلی را میخرند احمق نیستند بلکه محکوم به خرید چنین خودروهایی هستند (به دلیل وضعیت اقتصادی). شما اگر با پرادو هم سه بار تصادف فجیع کنی مطمئن باش صفر تا صدش کمتر از نیم دقیقه نمیشه!!

http://besturnblog.ir