بایگانی‌های آلفارومئو میتو کارشناسی خودرو در بهترین مرکز کارشناسی خودرو تامین خودرو آزمون TKA | bedrive

شتاب صفر تا صد این خودرو 4.5 ثانیه و حداکثر سرعتی که می تواند به دست بیاورد، 258 کیلومتر بر ساعت می باشد که بسیار اعداد قابل توجهی است. علاوه بر این میزان مصرف این پیشرانه در سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر و استانداد آلایندگی آن یورو 6 اعلام شده است. همچنین در بخش ایمنی، خودرو آلفا رومئو 4C توانسته است در تست تصادفات موسسه یورو انکپ 6 ستاره ایمنی دریافت نماید و به عنوان خودرویی ایمن خیال طرفدارانش را راحت نماید. خودرو آلفا رومئو 4C از سری خودروهای کوپه اسپرت ایتالیایی با ابعاد کوچک است که برای نخستین بار در سال 2013 معرفی شد.

راهنمای خرید از ماشین اسپرت

لازمه اینم بگم من خودم درگ بین مجله خبری خودرو بی درایو با آزرا , سوناتا,بی ام و 325 ,کادنزا و همان مزدا که میگیو دیدم و فقط کادنزا پا به پای جولیتا میومد و با توجه به اینکه تو درگ زیاد مهارت راننده دخالت در نتیجه نداره نشون میده که جولیتا واقعا عالیه. در ضمن همین موتور با استفاده از یک کیت آبارت قدرتی در حدود 240 اسب ایجاد می‌کنه که عملا توی این کلاس یک هیولاس. تعميرات آلفارومئو در مقايسه با ماشين هاي آسيايي بسيار پيچيده تر است و يكي از دلايل آن كمپكت بودن ماشين است به عنوان مثال تعويض دينام اين ماشين و دسترسي به آن بسيار پيچيده است.

فکرانه – خرید اسباب بازی

از نظر من این خودرو برای خانواده چهار نفره (به خصوص بزرگسالان) زیاد مناسب نبوده و من شخصا پیشنهاد نمی کنم، اگر خانواده قدبلندی هستید در فضای عقب قسمت سر شاید کمی فضا تنگ باشد. از نظر کیفیت هر سه خودرو کیفیت استاندارد و خوبی دارند اما جولیتا کیفیت کابین و قطعات بالاتری نسبت به دو خودروی دیگر دارد. با توجه به داشتن دو فرزند ،فکر می کنم گزینه های سدان از برندهای دیگر با بودجه مورد نظر شما انتخاب های بهتری باشند.

بخوانید:  قیمت آلفارومئو کارکرده و صفر، قیمت محصولات آلفارومئو همراه مکانیک | bedrive

رینگ-خرید اسباب بازی

استفاده از موتور چهار سیلندر 2 لیتری توربو در این خودرو باعث شده که عملکرد خوبی در زمان کار داشته باشد. البته نسخه جدیدتر این خودرو مجهز به موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری خورجینی هستند و می‌ توانند قدرتی معادل 505 اسب بخار تولید کنند. یکی از برندهای تولید کننده خودرو معتبر جهان که در سال های اخیر توانسته اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کند، آلفارومئو بوده است. شرکت آلفارومئو خودروهای خود را در مدل‌ های مختلف و برای مشتریان با نیاز‌های متفاوت تولید می‌ کند. خودرو آلفارومئو مدل استلویو در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و در بازار نیز از آن استقبال خوبی شده است. از همین رو در ادامه این مطلب قصد داریم سراغ دسته خاصی از نکات مهم در زمینه خرید این اتومبیل برویم.

http://besturnblog.ir

ايراني ها عمدتا ماشين بزرگ دوست دارند و 85 ميليون براي مدل فول يك ماشين شهري هاچ بك كوپه كه در اصل 2 نفره نيز هست نميپردازند اين خودرو كلاس B كوچك است البته به نظر برخي منتقدان A hsj. هزینه ارسال برای شهر تهران 35 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 30 هزار تومان می باشد. به همین دلیل از قوا و نیروی محرکه پر انرژی بهره برده است و لذا می‌تواند رانندگی آسان و لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد . در مجموع این خودرو سوپر اسپرت یک خودرو فوق العاده در رنج هم کلاس هایش است. بسیار جذاب است و دقیقا همان چیزی است که از این شرکت خودروسازی انتظار می‌رود. اگر در مدت زمان مقرر کالا به دست شما نرسید، هزینه آن به شما باز پرداخت می شود.

  • البته دوستانی که ماشین باز واقعی باشن هرگز ایتالیایی رو با کره ای مقایسه نمیکنن ….
  • از نظر من با توجه به بودجه،نوع استفاده و سلیقه خود خودروی موردنظر خودتان را انتخاب کنید.
  • رینگهای های زیبا و متمایز آلفا رومئو به دلیل هماهنگی و وقار خاصشان کاملا متمایز با دیگران هستند.
  • فضای صندوق عقب نیز با اینکه بزرگ نیست اما با توجه به قابلیت تا شدن صندلی های عقب میتوان ظرفیت را تا ۷۵۰ لیتر افزایش داد.
  • شاید بتوان این خودرو را مناسب یک جوان مجرد تشنه هیجان، یا یک زوج جوان با فرزندان کوچک دانست.
بخوانید:  قیمت جک کارکرده و صفر، قیمت محصولات جک همراه مکانیک | bedrive