بهترین شاسی بلندهای لوکس 2022

به دیزل پایبند باشید ، توجه داشته باشید ، و خواهید دید که راحتی در رانندگی بسیار مهم است. Cayenne در شکل فعلی خود ظاهراً اتومبیلی است که می خواهد تجربیات خودروهای اسپرت را به خواهر و برادر کوچک خود Macan بسپارد و در عوض از SUV لوکس باکیفیت و با تمرکز بیشتر نسبت به اجداد قبلی خود استفاده کند. مدلی که پورشه را نجات داد در سال 2018 وارد سومین مدل خود شد و با این کار رقیب پلتفرم گروه VW خود یعنی آئودی Q7 را برای رتبه ای در پایان این رده بندی از بین برد. توانایی واقعی 4×4 در بین آنها رایج است ، همانطور که در لوکس ، فضا و ظرافت بیشتر است. یکی دیگر از بهترین شاسی بلندهای لوکس 2021, مرسدس ، G کلاس ، یک خرید گران قیمت است ، به دلیل جذابیت طراحی رمزآلود آن ، توانایی آفرود سازش و اعتبار جدید و بهبود یافته آن به عنوان یک وسیله نقلیه لوکس ، می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که مبلغی نزدیک به 100،000 پوند پرداخت نماید. موتورهای چهار سیلندر بسیار ضعیف تر از شش سیلندر هستند ، اگرچه هنوز نسخه پلاگین هیبریدی P400e جدید این خودرو را امتحان نکرده ایم. این یکی از همه کاره ترین SUV های گران قیمت در بازار است و مانند بسیاری دیگر از واژه لوکس استفاده می کند.

اگرچه کمی بزرگتر از Q5 است ، اما فضای داخلی مسافران Q7 را ارائه می دهد و عملکرد بی سر و صدا و پاسخگو و فوری را برای غلبه بر هر یک از آنها ارائه می دهد. در جاده ، رانندگی به همان اندازه که لذت بردن از آن خوب است ، با سواری ، ظرافت ، عملکرد و دقت در برخورد با هر خودروی دیگر در کلاس – به شرطی که تعیین تعداد سیلندرها ملاک نباشد. لیست ویژگی های این خودرو مطمئناً یکی از مواردی است که لندروور حتی برای قیمت های معمولی در این کلاس کمیاب در نظر گرفته است ، اگرچه لندرور با پیشرانه میان رده P400e پلاگین هیبریدی رنجروور اسپورت هزینه مالکیت رانندگان ناوگان را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. نسل چهارم لوکس 4×4 سایز بزرگ مونیخ نشانه بلوغ و گسترش تعریف شخصیت BMW X5 است ، اما تغییر عمده آن را نشان نمی دهد. آئودی ادعا می کند که سرعت کمتر از 250 مایل برای این اتوموبیل در نظر گرفته شده است ، اما در استفاده های مختلف در دنیای واقعی بیش از 200 تا 220 مایل استفاده نمی شود- که برای EV با این قیمت چندان مناسب نیست و به نظر نمی رسد آنقدر کافی باشد که بسیاری از مالکان و رانندگان را در سفرهای طولانی مدت کاملاً راحت کند.

بخوانید:  قیمت جک S5, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | bedrive
این که یک ماشین می تواند چنین فهرست کاملی از توانایی ها را ارائه دهد ، قابل توجه است ، و در میان آنها توانایی فوق العاده ای در آفرود وجود دارد ، و پویایی رانندگی واقعی در جاده ها و جذابیت راننده برای خودروهایی با این اندازه درجه یک کابین ، ظرافت و فضای لوکس نیز به صورت استاندارد ارائه می شود ، زیرا آخرین سیستم اطلاعات سرگرمی دو صفحه ای لندروور به عنوان بخشی از فیس لیفت روی آن نصب شده است. با قیمت هایی که کاملاً رقابتی است و در جاده بدون عیب های معمول آفرود ، عجیب نیست که آئودی بزرگ همچنان محبوب باشد. رنج روور ولار ، شاسی بلند جاده ای لندروور است که ظاهری مستقیم از ظاهر خودروی مفهومی گرفته است ، فضای داخلی که بسیاری دیگر را با غنای خود در مواد و فناوری شرمنده می کند و یک پلت فرم مدل اقتباس شده از یک مدل اصلی برای نام تجاری شریک گروه خود جگوار توسعه یافته است. فضای داخلی ترکیبی از تجهیزات لوکس و پلاستیک های نه چندان لوکس در مکان ها است ، در حالی که ظرافت کمتر از موتور عالی و قابلیت استفاده از اطلاعات سرگرمی باعث ایجاد توقف در XC90 می شود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سایت بی درایو لطفا به بازدید از وب سایت ما.

این خودرو از جدیدترین سیستم سرگرمی MBUX و ابزار دو صفحه ای عریض و نمایشگرهای Comand استفاده می کند ، اما دارای صفحه نمایش بزرگ با قابلیت نمایش بهتر است. اما شاسی ، سیستم تعلیق و فضای داخلی اتومبیل را به طور کامل تغییر داده است تا حدی که صاحبان G-Wagen ، نحوه پالایش و اتصالات با کیفیت جدید را تشخیص می دهند. اما امروز کیفیت ذاتی پیشرانه های برقی توسط بهترین لیست لوکس موجود در بازار نشان داده می شود و شکی نیست که آئودی E-tron Quattro یکی از آنها است. دومین تریبون لندروور در بخش SUV های لوکس توسط خودرویی تحویل داده می شود که شخصیت آن با اتوموبیل فوق تفاوت زیادی دارد ، اما ممکن است برای کمبود نسبی آن بسیار جذاب باشد. با این وجود ، رانندگی با یکی از این اتومبیل ها به این معنی است که به سرعت متوجه می شوید که برخی از قیمت ها ارزش پرداختن را دارند. تعداد کمی از اس یو وی ها به اندازه این مدل جذاب با سیستم Tonka وجود دارند. با این وجود ، برای رانندگان مشتاق ، ایکس فایو همیشه مستلزم توجه دقیق است. هفت صندلی قابل استفاده داخل آن قرار دارد و هنگام رانندگی اوقات خوشی را خواهید گذراند زیرا این یک کروزر به اندازه بسیاری از خودروهای لوکس سنتی و سالون شکل راحت است.

بخوانید:  خرید و فروش و قیمت جک امروز | bedrive